Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

poppesnor

Toch Weer Begonnen

Recommended Posts

Beste,

 

Het is even geleden maar ik ben weer terug. Iets andere aanpak als in 2006 maar het komt op het zelfde neer.....Lekker wietje kweken !!

 

Toen zo veel mogelijk op 1m2...... nu zo min mogelijk ! (met de meeste opbrengst :yummy:)

 

Ga jullie voorzien van mijn bescheiden kweekverslag en bombarderen met vele vragen.......

 

Groenten.....poppesnor

 

Ps. Het gaat weer zoals vanouds zeer kut...Uploaden van afb. gaat niet.

 

Snap er geen klote van... zelfs dit typen gaat heel lastig. Hoe kan dit. Hij slaat gewoon teken over !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom...!

 

Invoeren van tekst is hier af en toe idd een crime.

 

Foto's, plaats je eerst in je album en dan met de BCC code in je topic.

Edited by oude rocker
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gelukkig heb ik meer verstand van kweken oude rocker..... Ik ga dat nog ff uitvogelen. Had al een topic gelezen over " mijn album" maar dat komt ook helemaal niet overeen met wat hier gebeurt. Wordt vervolgd.......

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo medekwekers

 

ik heb een vraag hoeveel frisse lucht (co2 )moet een hok van een inhoud van acht 4mter hebben.mot dit dagelijks zijn of maar 1x in de wk??ik hoop dat een van jullie mijn vraag kunnen beantwoorden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stel je eerst eens netjes voor, zoal je is gevraagd.

Vervolgens graag eerst de zoek functie hier gebruiken.

 

Daarna, als je de antwoorden niet hebt gevonden,

Mag je zelf een vraag stellen.

Niet hier in een topic van iemand anders svp..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo medekwekers

 

ik heb een vraag hoeveel frisse lucht (co2 )moet een hok van een inhoud van acht 4mter hebben.mot dit dagelijks zijn of maar 1x in de wk??ik hoop dat een van jullie mijn vraag kunnen beantwoorden.

 

1keer in de week even je lampen uitdoen en dan je gordijntje opzij schuiven en 10 minuutjes je raam op een kier zetten. Gaat perfect en een afzuiger en filter zijn overbodig zo!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoezo toch?

Was je het eigenlijk niet van plan, dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu nog de BBCode kopieren en dan ben je er ;)

 

gallery_16219_14788_7894.jpg

 

 

gallery_7588_17717_901314.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi sensi live,

Ik snap hem ondertussen helemaal, maar op de een of andere manier kan ik op mijn pc het bruine balkje waar mijn naam met het drop down menu bij staat niet zien. Het staat allemaal op een hoop en kan er niet op klikken. Doe ik dat wel krijg ik " new content" te zien, ook leuk maar ik wil graag mijn galerij bekijken en de code kopieëren. Op de iPad is de balk wel duidelijk te lezen maar krijg ik de code niet gekopieerd. Tis wat ...... Maar euh..... Ben jij bekend met deze klokken ?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...