Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Antiliaantje

Antiliaantjes Nieuwe Tent

Recommended Posts

Beste forumleden,

 

Na enkele jaren weg te zijn geweest is het toch weer gaan kriebelen om wat planten te gaan kweken.

Het idee is om niet meer in een zelfgebouwde kast te gaan kweken zoals voorheen, maar lekker basic in een DR120.

 

De tent komt in een slaapkamer te staan, dus de uitdaging is om met een fluisterstille setup te gaan werken.

 

Het volgende had ik in gedachten:

  • Secret Jardin DR120
  • Gavita pro line 600W of Gavita Digistar of Lumatek 600W met Triplestar lampenkap
  • Actieve uitblaas en een passieve inlaat, Softbox Torin 500M³ en Phresh 500m³ filter (is dit voldoende in de zomer maanden op zolder? Of toch een grotere maat softbox of een actieve inlaat? Een airco is eventueel ook een mogelijkheid om in de avond de ruimte buiten de tent te koelen)
  • Uniteck (S-Vent) trafo klimaatregelaar 1.5 A (is deze geheel bromloos bij lagere toerentallen van de softbox? En zijn er eventueel betere fan controllers voor dit budget (100-150 euro))
  • Davin Schakelkast DV-12

Daarnaast ga ik werken met een voorgroei tentje (SJ Propagator met TNEON 2 x 75 watt) om de planten te laten ontkiemen en voorgroeien, om zo een doorlopende cyclus te draaien.

 

Greetz

 

Anti

Share this post


Link to post
Share on other sites

welkom terug!

 

Ik heb zelf de tent ook op de kamer staan. De s-vent is wel echt still. Het enige geluid wat ik van mijn systeem hoor is de luchtverplaatsing door mijn stalenbox.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...