Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
GreenWinter

Een Vroege Kerst

Recommended Posts

Aloha!

 

Na een lange tijd stiekem meelezen word het toch de hoogste tijd om mezelf eens voor te stellen.

De naam is greenwinter, woonachtig in nederland en we proberen het stereotype hoog te houden, dus natuurlijk staan er ook wat mooie dames.

 

De eerste ronde is (bijna vanzelfsprekend) hopeloos gefaald, van overvoeding tot aan verbrande toppen toe. afijn ronde twee is na een mooie pauze aangebroken.

 

Ik ben op het moment bezig met mijn tweede ronde in een klein dp90 tentje met een 2x75watt tneon armatuur, hier staat 1x Special Queen #1 in een 11l smartpot in scrog welke eigenlijk vrij goed gaat tot nu toe, ze heeft 5 weken(!) groei gehad en staat inmiddels 45 dagen te bloeien, helaas ben ik deze ronde ultra budget begonnen door overgebleven grond te gebruiken en het sannie start pakket op te maken, ondanks dat ze wat voedingtekorten heeft doet ze het niet slecht.

 

Ik heb geen foto's genomen van deze ronde dus ik vind het zonde om hier een kweekverslag aan te wijden nu ze al zo ver is. maar de volgende ronde zal in volle geuren en kleuren te volgen zijn :)

 

Gegroet,

 

De groene winter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej greenwinter !!

 

Leuk om je erbij te hebben :welcome:

 

Zonde dat je geen kweekverslagje post !! kijk alvast uit naar de volgende !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

He Green Winter

 

Veel succes deze ronde en hopen dat het nu beter gaat ;) als je twijfel altijd vragen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...