Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Anthony432

Anthony

Recommended Posts

Nou vooruit dan.

 

Na al 2 maandjes stiekem meegelezen te hebben zal ik me is even voorstellen. :whistle:

Ik ben Anthony, heb momenteel nog geen hokje maar de bedoeling is dat dat snel gaat veranderen.

 

Zelf geen ervaring met kweken, maar in het verleden wel hier en daar wat kennissen geholpen.

 

De bedoeling is om een tentje van GreenRoom 2.40 x2.40 te nemen met 6x600w lampjes. Opticlimate & Co2 erbij :innocent:. (als we beginnen dan den we het gelijk goed he) En natuurlijk afzuigertje puur voor de onderdruk.

Verder tja... ben ik er nog niet echt over uit of ik 11litesr of 18liters zal doen en of ik cocos of aarde wil gaan gebruiken.

 

Vragen die ik tot nu toe zo heb is hoe doen de opticlimaters het met het hoog waterverbruik. Brengt dit geen vraagtekens op bij de leveranciers? Meldplicht bla bla bla etc etc. En is de lucht die je dan uitblaast voor onderdruk "droog & koel genoeg" zodat dit gewoon in huis kan zonder alle ramen te beslaan?

 

Ik sta open voor kritiek & feedback, alle tips zijn welkom. :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...