Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Caesar

Caesar's Rome

Recommended Posts

Wazzaaaa,

heb eigenlijk helemaal geen verslag gemaakt van mijn 1ste kweekje ,

aangezien ik eindelijk thuis mocht kweken :likken: .

had bij wat vrienden en familie ook nog wat planten staan, maar ik laat nu wat foto's zien van mijn tuin gedogen kweek.

om misschien een aantal beginners te laten zien hoe een eerste keer er uit kan zien of een idee te krijgen.

en verveel me toch ;p

 

 

 

 

 

SET UP

2x RQS AUTO Cheese

1xAuto Northernlight

1x Auto Blue x Diesel

 

4x 25L potten gevuld 2/3 light mix en onderin 1/3 all mix met kippenmest korrels gemixt

Bac Bloei voeding gegeven vanaf er toppen te zien waren,opgebouwd van 0,8 ml/pl tot 2.5 en optijd geflushed

 

 

De start

ik ben rond begin juni gestart

ik heb een dp90 aangeschaft met 110Watt groei lampen

puur voor het voorgroeien,en mischien na eventuele ervaring stekken/moeders,het hoeft niet maar ik vond het wel handig.

in totaal 24 zaadjes gekiemt op deze manier,5 deden het er niet,(geen duur zaad)

nadat ze wat waren opgegroeid buiten in de potten geplant en wat bacto bij de waterbeurt gegeven+ flesjes tegen het sterke zonlicht en zodat het een beetje kan broeien

na een aantal dagen werden de planten nog steeds alleen gewaterd

 

 

na wat weken waren ze sterk en oud genoeg voor het echte werk dus de flesjes er af hier zijn ze 3+/- weken oud

 

 

 

en na ruim 4weken +/- was het zover om met de BAC bloei te beginnen, man wat stinkt dat spul

:likken:

wat wel leuk was ik hadt rond deze tijd nieuwe buren,en ging met me vriendin een week naar praag,

wat blijkt heb ik gewoon badass buren en me buurman heeft zelf veel wiet kweek ervaring en heb ze vanaf hier 1 week verzorgt en geholpen met het bepalen van de dosering.ik heb bij vrienden ook gemerkt je kan beter te weinig voeding geven dan te veel.

 

 

dit was op 6 +/- weken en toen begon het toch echt wel te kriebelen wat is wiet kweken ontzettend leuk

:)

en nu was ik begonnen met wat meer voeding te geven en toen ging het als een trein!

 

 

hier was het bijna zover

 

 

 

en rond half augustus toen mijn ouders op vakantie was heb ik ze gewoon in de gang geknipt en de eerste week van het drogen

aan de was lijn gehangen

:P, daarna netjes in topjes geknipt en in de tent laten drogen met de afzuiger zachtjes aan.

de blue diesel laten staan die wou ik nog goed aanrijpen

ik heb de cheese en northernlight 6 aug geoogst

de blue diesel 23 aug

 

 

 

en ja de oogst jammie, heb de totale oogst niet gewogen. toen ik het ruim 14 dagen had laten drogen

was gelukkig naar een festival in Engeland zodat ik het droog proces niet kon verstoren,

ik heb nog nooit zoveel kunnen blowen, man man beste zomer evaaaah

;)

uiteindelijk 5eu p.g aan vrienden verkocht op verzoek en hadt ruim 200€ verdient(40 gram) in 2 weken was ik het kwijt wat ik wou verkopen,aangezien ik er ook geld aan besteed had,

en de rest rookte ik lekker zelf

:)

de cheese was zeker goed,en the northernlight was heel zoet en mooie nuggets mischien wel beter als de cheese

de blue diesel die ik wat langer wou laten staan, was helaas erg gerot erg zonde dat ik die hoofdtoppen niet kon proeven

eind augustus was gewoon een ramp

RIP

maar alles samengevat! het was me een geweldige zomer:)

nu weer de winter doorbrengen op zee ,

plannen al klaar voor volgende zomer

en jij ook succes thx WF!

Edited by sensi life
foto's naar forum uploaden

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi ceasar,

 

Om te voorkomen dat foto’s in de toekomst niet meer zichtbaar zijn verzoeken we je om je foto’s op Wietforum te plaatsen.

Hoe je deze foto’s eenvoudig in je topic kunt opnemen kun je lezen in dit topic .

Alvast bedankt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...