Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Guest wiet61

Voor Vele Onder Ons 19 Nov

Recommended Posts

Guest wiet61

!9 november bijna 7 jaar geleden is Jan Veen oftewel "Dame Blanche overleden ,toch iets om even bij stil te staan ,een man die veel betekend heeft voor dit forum ,met zijn vele tropics heeft hij menig man hier tips en dingen verteld waar ze geen weet van hadden .

 

Ik hoop dat hij heeft mee kunnen lezen ,wat zou hij dan graag gereageerd hebben .

Het ga je goed dame blanche ,ik hoop veel kweekplezier in de hemel ,of waar je ook bent .

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel van deze man geleerd over mijn NL ook al was ik hier toen nog geen casto maar een andere naam.

Deze man had zoveel kennis en je kon ook erg met hem lachen, goed om er even bij stil te staan!

 

Mijn mooiste herinnering:

 

Een week lang berichten krijgen over alle soorten northernlight die er toen waren, wat welk soortje voor kenmerken had, welke snel afbloeien, welke goed in nederland groeien etc etc.

80% van mijn NL kennis komt van deze goede man.

 

 

Idd hopelijk kan hij nog stiekem meelezen als hij boven ons een dikke joint opsteekt.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Veel van deze man geleerd over mijn NL ook al was ik hier toen nog geen casto maar een andere naam.

Deze man had zoveel kennis en je kon ook erg met hem lachen, goed om er even bij stil te staan!

 

Mijn mooiste herinnering:

 

Een week lang berichten krijgen over alle soorten northernlight die er toen waren, wat welk soortje voor kenmerken had, welke snel afbloeien, welke goed in nederland groeien etc etc.

80% van mijn NL kennis komt van deze goede man.

 

 

Idd hopelijk kan hij nog stiekem meelezen als hij boven ons een dikke joint opsteekt.

Dat hoop ik ook ,ik vond gewoon dat er even bij stil gestaan moest worden ,hij heeft tenslotte veel betekend voor ons kwekers ..

Dank zei hem kunnen wij goede resultaten halen ,ik heb altijd mee gelezen ,maar nooit gereageerd in die jaren ,ik had toen nog geen account .

Wij moeten het maar voor hem voort zetten .Ik ben er in iedergeval goed mee bezig ,elk jaar word beter en groter . :whistle:

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...