Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Grow King

Verdampings Probleem?

Recommended Posts

De titel zegt het al.. ik heb een vermoeden dat ik met verdampingsproblemen te maken heb..

 

Vandaag kwam ik mijn hok in op ongeveer uur 6 van de 12 uur donker periode en trof ik onderstaand aan.

 

gallery_33149_13446_1034757.jpg

 

Enkel deze plant (die ook wat achter blijft) vertoonde druppels vocht aan het blad..

 

Kan iemand mij opheldering geven wat er fout gaat>?

 

Gr, GK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk eerder aan kapotte wortels...

 

Heb je ze kortgeleden overgepot?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee ze staan morgen 14 dagen in de RFX waarvan 2 dagen op 12/12, het is wel een achterblijver..!

 

Klimaat is ook gewoon op orde,

licht aan 29c Rh45%

licht uit 20c Rh55%

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het maar 1 plant betreft is het iig geen verdampingsprobleem, de andere plant in dezelfde krat ziet er beter uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zit op de lijn van Casto..

Zeker het verschil met het zusje in het zelfde kratje..

 

Ik zou haar (misschien doe je dat al wel) wortelstimulator oid meegeven.

 

En niet meer storen idd in de nacht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In de nachtperiode ga ik het hok in met een GreenHornet hoofdlampje... als het goed is mag de rust daardoor niet verstoord worden!

De flits van de camera is van zo een kort tijdsbestek dat mij dat geen probleem lijkt?

 

Ik ben juist blij dat ik ben gaan kijken, anders was me dit euvel nooit bekend geworden.

 

Het lijkt me sterk dat er wat me het wortel stelsel is, ze hebben allemaal bij het inwateren wortelstimulator mee gekregen..

En ze krijgen nu om de vloedbeurt Aptus system clean mee om de wortels schoon te houden.

Wat het dan wel zou kunnen zijn blijft mij uit.

 

Dus ik zal op aanraden van jullie morgen voor het vloeden 2L aangemaakt met wortelsttimulator via boven geven aan de betreffende dame!!

 

Bedankt voor de tips!!

 

Jullie horen ervan..

 

Gr, GK

Edited by growking86

Share this post


Link to post
Share on other sites

het schijnt inderdaad dat groen licht voor de plant niet te zien is .(ik blijf het eng vinden)

Die flits zou ik toch mee uitkijken ,als je in donkere periode foto's wil maken zou ik vlak voor het licht aangaat doen of vlak na het uitgaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...