Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

popijoopi

White Widow

Recommended Posts

Hallo best mensen,

 

Kan hier iemand mij vertellen hoe ik WhiteWidow kan herkennen als deze geknipt en gedroogd is?

Ik heb helaas nog geen foto om aan jullie te laten zien.

 

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik voel "wedden dat" weer op de buis komen.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

als hij echt heel hard is en wit van de thc met weinig blad mooie golf bal buds ..................... zelfs dan kan je nog niet met zekerheid zeggen dat t white widdow is .

 

maar who cares als jij t als white widdow weg doet is t white widdow je kan zelfs net als de shop 1 soor onder meerdere namen verkopen als je wilt..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok bedankt. ja dat is 't 'm nou juist, ik doe het niet weg. ik wil het hebben en dus moet ik het kunnen herkennen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat gaat je nooit lukken joh, als ik jou een top northernlight geef en ik zeg het is white widow geloof je me ook.

 

Moet wel eerlijk zeggen dat ik een NL nog wel kan herkennen maar ook daar zijn weer veel soortjes bij die gewoon niet meer de orginele Nl in zich heeft.

Dat maakt het tegenwoordig best lastig.

 

Dus ga niet uit van het soortje maar van de smaak/uitwerking enzo heb je veel meer aan.

Who cares welk soortje het is ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grote kans dat white widow genen veel delen met de oorspronkelijke northernlight.

WW heeft net als northernlights geen overheersende geur, als skunk en indica/afghanen.

Eerder wat droger wiet en bij roken veel thc effect en weinig cbd. Dus het hoofd op hol zonder verlammende werking.

En elke kweker kocht zijn ww zaadjes bij de gebruikelijke zaadverstrekker en daarna is iedereen verder gaan klooien met hybriden en interessante naampjes.

Persoonlijk zou hem bestellen bij SensiSeeds en dan zelf kweken.

Dan zie je dat alle dingen die bij WW horen, van kweek tot rook aardig kloppen.

Beetje duurder, omdat zij weten wat ze doen.

Dit voor als je echt, echt, echt WW wil doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...