Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
GeefSticky

Nieuwe Ronde, Nieuwe Aanpak, Goed Plan?

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik ga ook een volledig kweekverslag bijhouden van deze kweek maar ik hou persoonlijk graag van een soort 'check' van mensen die er meer verstand van hebben dat mij, voordat ik dingen ga kopen en het achteraf geen goed plan was.

Daarom hoor ik dat graag in dit topic.

 

Ik heb al eerder een kweek gedaan dit was met 11 liter smartpots en dat vond ik maar niks zulke kleine potjes

 

Kweekruimte: (bloei)

Secret jardin darkroom2 1,50x1,50x2

2x 400watt philips son t pia plus

Fan 2x

Afzuiging met koolstoffilter geen idee welke sterkte maar werkt prima.

 

Ec meter/ ph meter

Voedingsvat 100liter

Luchtbevochteraar

Thermometer

Luchtvochtigheidsmeter

 

Voorgroei onder t neon 55watt 2x in een kleine ruimte 5 liter bakjes.

 

Oke dan nu mijn plan:

 

Ik wil 5 planten, o.g kush van royal queen of blue automazar van dutch-passion. Beiden spreken me erg aan, alleen de blue automazar is een autoflower en ik wil gaan kweken met grote smartpots is dit wel verstandig in vervand met voorgroeien?.

 

Deze 5 planten gaan in 5x 40 liter smartpots met als medium gold label special mix?

 

Bevloeien gewoon via boven? met het voedingsvat en ik heb zoon watergeefstokgeval gaat snel zat met dat ding.

 

Ik ben met 500 gram of meer tevreden, is dat een beetje bereikbaar met dit plan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoflowers nooit voorgroeien op een kleinere pot,

verpotten geeft stres.

stres bij autoflowers = * dagen eerder inde bloei = minder groei periode = minder gram/m2

 

als je dus voor de autoflowers gaat moet je die meteen onder de 800 watt zetten in de grote smartpots ( al tijdens het kiemen als het even kan) als je dat doet en na een kleine 3 weken inde bloei periode te zitten, begin je met kiemen van de og kush( je andere planten moeten dan nog een week of 4 tot 5) dus kun je die ogkush 5 weken voorgroeien op een kleinere pot, meteen doorzetten naar je bloeihok als je de blue automazhar geknipt heb

 

hierbij ga ik ervanuit dat je ergens anders kan drogen ( ik had een filter inme voorgroei hok en die ging dan eventjes als droogtent diennen

Share this post


Link to post
Share on other sites

De 2x55 watt achterwege laten...gelijk je planten in de 40ltrs zetten.... de 2 400 watters Mh's indraaien... week of 3 voorgroeien (geen auto's nemen) daarna volle bak bloeilampen erin en knallen... moet je het zeker halen... de 40 ltr smart boven en onder wateren!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke duidelijk, autoflowers niet overpotten, denk dat ik die og kush ook maar achterwegen laat deze ronde, die komt volgende ronde wel aan de beurt.

 

Blue automazar dus in 5x 40 liter smartpot.

Dat is me nu helemaal duidelijk maar wat is hetbeste kweekmedium hiervoor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

In plaats van vragen, zou je ook eens rond kunnen gaan lezen.

 

Waar de ene bij zweert, vervloekt de ander.

Er is dus sowieso geen antwoord te geven op welk medium etc..

Lezen, lezen, lezen en nog eens lezen.. :)

 

Suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd, geen auto`s nemen op dit oppervlak. Athans dan moet je er 25 nemen ofzo.

 

1,5 x 1,5 m volzetten met 5 planten vergt inderdaad wel een flinke voorgroei. Scroggen misschien wel een leuk idee?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...