Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
directeur

Terug Van Weg Geweest Te Zijn

Recommended Posts

Beste Members,

 

Ben weer terug gekeerd naar dit forum, met wat jeuk in de vingers.

Rond 2005-2009, zeer veel leesuren gemaakt(duizenden), en ook de benodigde kweekverslagen gepost.

Helaas kon ik enkele jaren geleden hier nog weinig van terug vinden.

Maar het doet me nog goed om sticky's terug te lezen van de spraakmakers van dit forum van die tijd.

 

Toch gekozen voor een nieuwe naam en account, omdat ik niet meer beschik over het oude emailadres.

Ben al weer heel wat uren kwijt, om mijn kennis enigszins weer up to date te maken, met de nieuwste producten bijvoorbeeld.

 

Heb altijd gekweekt in een hok van 1m2 op mijn slaapkamer, dit was begonnen met een 400 watt en werd toen na enkele kweekjes al gauw een 600 watt.

Toendertijd ook veel uitgeprobeerd, scroggen, watervat met aut. bewatering, ph meter, (sannie) seeds (GS verkochten geen stekken meer), noem maar op, heb alles toen wel gedaan of meegemaakt. (toprot, beestjes, spint etc)

 

Dus zit nog vol met kennis wat weer een beetje afgestoft moet worden, en hier en daar wat bijles. :)

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...