Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

zeeuws schaapje

De Gruwelijkste Autoflower?!?!?

Recommended Posts

helemaal mee eens kan computer wil het fotootje niet laden helaas maar automazar oogten begin augutus geeft het beste wiet zonder te verduisteren wat ik in 12 zelf geteeld heb.

 

dit jaar ook frisian dew erachteraan gezet deze was niet autoflower en veel fluffy achtiger dan de mazar offcourse maar wat een lekker wietje is dat.

 

je zou bijna denken dat ik aandelen bij ze heb hahahaha. maar voor buiten zijn zij HET voor mij

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

die automazar is alleen gefeminiseerd of zoek ik verkeerd?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poeh poeh wat een vrolijk liedje.

 

Ben echt overtuigd ja.

Edited by Cum Laude

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er zeer goed uit ja!

Waar koop je deze Auto Mazar en de Frisian Dew feminized tegen schappelijke prijzen?

 

Uiteraard wel kwaliteits zaden!;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je echt graag die soorten wil zou ik ze gewoon lekker van dutch passion zelf bestellen ofzo.

En dan maar een paar euro'tjes extra betalen maar uiteindelijk heb je het toch weer terug.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Als je echt graag die soorten wil zou ik ze gewoon lekker van dutch passion zelf bestellen ofzo.

En dan maar een paar euro'tjes extra betalen maar uiteindelijk heb je het toch weer terug.

Helemaal gelijk goedkoop is bijna altijd duurkoop ,daar weet je ook wat je hebt .

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

kheb een adh47die 1.70/1.80 m wordt in goede volktuin aarde .. en een ander zakkie zaad die 80/90 cm word.....beide eigen zaad

 

 

 

het verschil is de groeifase dus...

 

Carpe

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn die van dit jaar, ElManito?

Ben benieuwd wat mijn Finola x Mex.Sativa kruising volgend

seizoen gaat worden....

Misschien dat daar ooit wel 's een gruwelijke autoflower uit

voortkomt,Zeeuws Schaapje.

Maar zal nog wel een poosje duren voordat het wat is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben 2 jaar terug is wat verschillende AF gaan proberen. de markt word groter en groter. volgend jaar nog meer soorten proberen een stuk of 50 van alle soorten 2 a 3 zaden .

 

grappig zo waren er ooit is vele op dit forum (2006 a 2007) die er niks in zagen aka potentloos. toen riep ik al dat het voor ons kikkerlandje wel een mooie uitkomst kon bieden en dat het maar een aantal jaar kon duren voor er een paars soortje waren en de potente haze.

 

de gek werd natuurlijk voor idioot verklaard. gelukkig in die tijd goed contact met TNT die het een en ander uit de doeken wilde doen...

 

en kijk waar we zijn beland. echter ben ik huiverig voor al het zelf gebrouwen spul ik heb het liever van een bekend zaad leverancier deze kun je als je on te vreden bent nog is opzoeken....

 

@ coops : wat dacht je van de breeder zelf. gelukkig zijn na genoeg alle autoflowers tegenwoordig fem waardoor mensen niet snel aan de haal gaan met andermans genetica en de boel destabiliseren met alle gevolgen van dien. als je maar 10 zaadjes wilt gewoon online bestellen en bij 50+ zaden ff langs die gasten gaan ze zitten in limburg zo uit het hoofdje maar ook vlakbij de arena.

 

dit jaar ben ik bij de arena langs gegaan en ze gaan me zeker volgend jaar weer zien. prima gasten en prima service en een prima prijs bij bulk afname.

 

ben bekend met bluemazar, xtreme en mazar. alleen die laatste is een aanrader de rest is leuk om bho of hasj van te maken...

 

@ elmanito: eigen creatie en stabiel???? hoor ook goede verhalen over lbh seeds echter durfde ik de gok niet te wagen om 100+ zaden te bestellen bij een ' independent breeder'

 

zo werden er ook mooi verhalen verteld over een dude met zijn cali o haze van 2 meter plus die autofloweerde maar hoorde ook veel negatieve verhalen op internationale forum. tog zijn er nog zaden van te koop zelf bij wietzaadje.nl

 

er word zoveel gekloot met zaad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedoel je de mensen van Dutch Passion zelf in Maastricht?

In die winkel ben ik laatst geweest namelijk en ik weet dat het hoofdkantoor in A'dam ligt want dat staat op de meegegeven kaart.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

 

@ elmanito: eigen creatie en stabiel???? hoor ook goede verhalen over lbh seeds echter durfde ik de gok niet te wagen om 100+ zaden te bestellen bij een ' independent breeder'

 

Tis een creatie van iemand uit Finland geloof ik.Woon zelf op 51 N :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

@coops: ik bedoel de arena bij amsterdam daar hebben ze 2 panden di dicht bij elkaar zitten 1 is meen ik opslag de andere om klanten te ontvangen. werd er proffesioneel geholpen ZONDER afspraak kwam gewoon zo op de bonnevoi. ik koop zaden alleen via persoonlijk contact niet via inet ofso. een persoonlijk tik van me ( nobody is perfect :P )

 

er werd goed aandacht aan me geschonken terwijl ik voor een kleine partij zaden kwam. het gevoel zat meteen goed netals dat ik dat 100% heb bij dna genetics en devilsharvest. die laatste heeft overigens geen eigen zaden shop maar persoonlijk kun je wel wat met hun afspreken op een afgesproken locatie. maar ik dwaal af.

 

voor de duidelijkheid ik heb het enkel over autoflowering mazar !!!! en NORMALE frisian dew. de rest ben ik mee onbekend of vond ik persoonlijk ondermaats. frisian dew was overigens wel erg fluffy maar weinig tot zero rot. maar wel een echt lekker smaakje a la exotisch diesel.

 

@ elmanito: kan ik hier uit concluderen dat dat ' semi ' automaten zijn een soort danish ( dutch ) passion 1 verhaal a la esben ???

 

dan gaat het verhaal bij mij niet op. ik moet de boel binnen hebben op 1 augustus daarna word het risico op rot groter en groter daarbij kan ik op die zelfde locatie dan niet meer frisian dew erachter aan knallen omdat ze dan later klaar is met rot en kwaliteit vermindering als gevolg.

 

ik zal op een ander locatie flink blijven experimenteren met soorten maar mijn combo blijft steken op bovenstaande genoemde soorten

of ze moeten door degeneratie ( mislukte veredeling ) me niet geven wat dit jaar gegeven werd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Van Diesel Ryder heb ik geen kennis of het een semi of een echte autoflower is, maar Finola is 100% autoflower.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat doet die 65 N ertoe dan???? die N staat voor noorder breedte??? dat vat ik niet helemaal bij autoflowers???

 

zou je hier wat meer over kunnen zeggen? :jump: :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Op die Noorder breedte gaat de zon nooit onder zomers, dus dat doet het er toe.Bij autoflowers heeft dat geen invloed op de bloei, die gaan 24 dgn na ontkieming van het zaad al spontaan bloeien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...