Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
marcooovld

Jonko En Muziek

Recommended Posts

Sinds ik blow ben ik ook een beetje muziek gaan maken. Ik heb na een jonko altijd een gevuld gevoel met creativiteit die eruit moet.

 

Wat vinden jullie?

Edited by sensi life
link weggehaald

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn mening:

 

Ik kan er niet zo goed tegen als een blanke gozer woorden gebruikt als swa, jonko, popo enz enz.

Je flow is soms erg ongelukkig evenals je gebruikte rijms.

Vooral dat stukje droomvlucht liet mij afhaken het nummer af te luisteren.

Ik vind het niet erg goed in ieder geval, maar vind het wel tof dat je je bezig houd met nederlandse rap muziek.

Al val je voor mij in eencategorie waar alleen bontkraagjes wat aan hebben.

Je hele verhaallijn mag best maatschappij kritiek hebben, maar om nou te gaan beweren dat je kelen door snijd enzo nee dat dig ik niet.

 

Nederhop is mijn lust en mijn leven en draai er al heel wat jaren in mee.

 

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Casto je hebt wel een nice style maar ik vind de beat niet zo vet,

ik maak trouwens beats als ik stoned ben.. ik heb alleen nooit gerapt erop.

Raps schrijven is niet echt voor mij weg gelegd denk ik, ik ben te perfectionistisch. ik kan gwn uren met een paar zinnen bezig zijn omdat ik het perfect moet hebben.

Dus ik hou het bij de beats, eeh maar marco je klinkt wel iets te stoer.

Als je bekend wil worden denk ik dat de meeste het waarderen om zichzelf te kunnen herkennen in de teksten. Waar jij over rapt is alleen straatshit, maar er zijn zat echte straat mensen waar jij waarschijnlijk helemaal niks bij bent, no offence, maar accepteer het.

Maar je kan beter gewoon over realiteit rappen, echte dingen die je mee maakt. emoties.

Als je over liefde ofzo rapt ben je niet gelijk een pussy hoor, nee dan ben je slim.

De meeste bekende nederlandse rap liedjes gaan over liefde of een ander blij onderwerp.

 

In amerika gaat het altijd over mensen poppen in de hood enzo maar dat is daar ook realiteit.

Dusja keep it real :P

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is een intro he topjuh dus moet rustig beginnen ;)

Uren over 1 of 2 lines doen is hardcore man! Zo hoort het beter dagen piekeren dan wacke rotzooi droppen ;)

Stoned gaat alles beter he haha.

 

Wat ik vind van TS:

 

Edited by Casto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier kan ik niet naar luisteren man, geen rijmschema. Je leest wat tekst op over een beat. Nu is er al jaren geen dope nederlandse rap meer te vinden. Het laatste degelijke wat ik gehoord heb is skenkie van zieke zuiden in 2011 ofzo.

 

Hoorde wel dat vsop weer bezig zijn met spiekremixes deel 3.

 

Marco blijven oefenen. Casto breng die onderhonden terug!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker handig gast,

je profiel op soundcloud verklapt een hoop!

Ik vind het ook niet zo tof, sws niet echt een fan van rap!

 

Hier toch even 2 neder hopjes

Edited by Supertramp
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je doet het niet slecht, er is alleen geen markt voor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Casto breng die onderhonden terug!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha die is al veel beter casto! vet nummer, je stijl lijkt wel een beetje op osdorp posse of extince, hoop niet dat ik je beledig als ik je ermee vergelijk

Old scool.. als ik je stem hoor vraag k me wel echt af hoe je eruit ziet, wel uit noord holland zo te horen haha :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

OP is een compliment extince daarentegen......

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog 1 voor topic starter dan maar:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blijf gewoon in het nederlands aan de gang je stem is namelijk niet naar om te horen.

Gooi je agressie er in maar doe dat op een normale manier, gebruik gewoon ABN, en laat die bitches en ho's voor wat het is.

Probeer niet als een allochtoon over te komen dat maakt je muziek er niet beter op.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice mensen ! ja ik snap wat jullie bedoelen thanks voor de kritiek. Ik heb ooit een nummer gemaakt die is engels talig en ging over mn emoties , maar mijn engels is niet super goed. Hier kan je hem vinden:

 

https://soundcloud.c...rcooovld/mirror

 

 

sorry pindakaas gegeten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch gewoon DE casto!! Godverdomme hoor bijna iedere dag nog wel een nummertje van je voorbij komen op de telefoon, lang lven de shuffle functie haha! Hoor t letterlijk geen 30 min geleden, t is die bezopen met rood doorlopen ogen......casto de grote!

 

Zelf nie bepaald fan van de ts zn nummertje maar ieder zn meug

Share this post


Link to post
Share on other sites

op dit soort nummers ga ik echt onwijs trippen, misschien ook iets voor anderen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hou het wel bij nederhop :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...