Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Band of Brother

Zaad In Vrouw

Recommended Posts

Heb geen idee of deze vraag hier hoort, maar was net mijn buitenwiet van dit jaar aan het knippen, zat 1 volgroeid zaadje in. Maar ik heb maar 1 (vrouwelijke) plant in grote tuin, en geen enkele mannelijke bloem aan mijn plant kunnen ontdekken. Hoe kan dit, en is het zinvol zaadje volgend jaar te planten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

welnu:

1.een sterke vrouw wacht niet op de man.

Zij kan zichzelf vroeg bestuiven wat leid tot okselzaadjes.

2. 1 mannelijke bloem geeft honderden stuifjes. en is meestal onmogelijk terug te vinden

3. In jou buurt is iemand aan het kweken geslagen van cannabis of hennep, en had een herma of mannetje te lang staan.

4. Maar dit komt zelden voor: Iemand(klein van postuur met rode puntmuts) heeft een zaadje in je plant verlijmt.

 

Zaaien?

Het kan de mooiste plant uit je leven worden echter

de kans is groter dat je de teleurstellende kindjes krijgt uit dit zaad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank je. Klink logisch, vooral die rode mutsjes :). Zonder gekheid, zal er wel nooit achter komen maar vond het opmerkelijk. Natuur, het blijft iets moois.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Zaaien?

Het kan de mooiste plant uit je leven worden echter

de kans is groter dat je de teleurstellende kindjes krijgt uit dit zaad.

 

Heb het ook wel eens gedaan,

Met een California Nugget. Was idd de mooiste plant, die ik ooit heb gezien..

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een titel zeg ............

 

maar goed ... hier geregeld ook ...

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb precies het zelfde gehad met mijn buitenkweek een x aantal zaden gevonden

Ging toch kriebelen en heb het te ontkiemen gelegd waar er 1 van uitgekomen is van de 3

Die ingepot in zaaigrond (hele kleine pot) en na 2 dagen stak er een kopje uit de aarde

 

Nu onder 1 tl 840 en is aan het groeien op 18/6 lichtregime en groeit nog steeds (3dagen onder tl nu)

Dit is puur om een zaadje groot te laten worden en wat aan te klooien ik zal je laten weten wat het geworden is man - vrouw - herma

 

Greetzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

IK heb ook wel eens zaad in de vrouw ,er zijn er bij die hebben zaad in de man ,dat zie ik niet zo zitten . :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...