Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
zundappks80

Lamp

Recommended Posts

Hallo allemaal.

Sinds een tijdje gaat mijn 400watt hps lamp vreemd doen. Hij gaat niet branden als de tijdklok aangaat. Het vreemde is, dat als ik dan de deur van het hok open doe, de lamp dan wel gaat branden. Ik heb alles goed aangesloten. Er zitten geen breuken in de bekabeling ofzo. Zou het misschien aan de onderdruk in mijn hok kunnen liggen?? Ik heb er twee gaten inzitten van 125mm, en een 125mm inblaas ventilator. Er hangt een 450m3 afzuigventilator in. Mijn hok is ongeveer 2,5m3 inhoud. Wie heeft er tips of aanmerkingen voor mij. Alle informatie is welkom. Bedankt alvast

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het vreemde is, dat als ik dan de deur van het hok open doe, de lamp dan wel gaat branden.

 

Dat doet mijn koelkast ook.

 

Een 400 watt en hoger kun je beter met een relais aan en uit schakelen ipv zo op een timer.

Succes.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

zal wel ergens een los contactje in zitten, check bedrading bij lamp even

mss zit de lamp niet goed vast?

met druk heb het niets te maken iig!

 

zou maar gaan zoeken en vinden want veilig is zoiets niet!

 

succes ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@'FoolOnTheHill,

Haha hij is wel goed. Was ik zelf niet opgekomen😃

 

@'sensi life,

Ik heb alles nagekeken, alles zit zoals het hoort. Nog 1 week ongeveer dan kan alles uit, want dan gaan de dames naar de kapper om geknipt te worden. Dan meteen een relais er tussen plaatsen. In ieder geval bedankt voor je reactie.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet onbeheerd, geschakeld achter laten tot je de oorzaak weet!!

 

Beter zeker voor het onzekere nemen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

En t dan gek vinden dat op een dag t pand plat brand...

 

Elke noob kan toch wel inschatten dat als de deur open gaat en de lamp dan gaat branden dat dat niet echt is zoals het hoort ?

Edited by agent orange

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan alles losmaken en weer opnieuw doen, want TOCH zit er iets fout

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elk hok heeft onderdruk anders ontsnappen er zoete geurtjes dus daar gaat je lamp eg niet van stuk. Denk dat je het in je kap moet zoeken. Zit wss iets net niet helemaal goed vast. Zou dit wel gauw oplossen als ik jou was.

Edited by spintmaster

Share this post


Link to post
Share on other sites

Duur open en dicht = trilling schok waardoor een los contactje weer contact krijgt. Kan bijna niets anders zijn.

 

Alles nakijken en opnieuw doen, gevaarlijk dit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo, bedankt voor jullie reacties. Ik heb alles losgehaald en alles nagelopen. Kon eigenlijk niks vinden wat niet in orde zou moeten zijn. Maar de lamp gaat nu gewoon aan. Heb ook het idee, dat het aan mijn vsa kan liggen. Die maakt ook een beetje geluid. Maar dit is al vanaf het begin. Maar ja. Nog een week ongeveer, dan oogsten. Dit was mijn eerste kweekje, ben er wel tevreden mee. De lamp is alleen maar aan als ik thuis ben. Voor de volgende ronde maar een evsa en een Davin schakel kast bestellen. Komt dan best weer wel goed👍

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...