Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Wesleyy

36 Stuks --- 4 X 400W

Recommended Posts

Yow,

 

36 stuks in 18 liter potten

ruimte is 200 x 200 cm

4 x 400 watt

2500m³ afzuiging

2000m³ filter

 

 

Dag 10 12/12:

 

 

 

gallery_30396_12458_231497.jpg

 

gallery_30396_12458_153267.jpg

Edited by Wesleyy
  • Like 11

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey, heb je eerder zo gedraaid? wat denk je dat je er vanaf haalt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou er 4 x 600 watt inhangen! Misschien idee voor je volgende ronde?

 

Lekker tentje vol zo!

 

 

Grtz,

El oro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vind het juist perfect zo. 400 watt per m2 zorgt voor een goed te sturen klimaat en de gr/watt is heel goed te halen zo. Als je ook nog een beetje hoogte hebt blijft het ook lekker koel bij je toppen wat weer ten goede van de kwaliteit(en je gewicht) komt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat je niet gek maken hoor, het zal me niks verbazen als er zo nog iemand langs komt die zegt dat je er 4 x 1000 watt in moet hangen...

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je moet er 4 x 1000 watt in hangen.

Edited by amnees
  • Like 13

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, en dan dimmen met een controller via een temp camera. Dat is heel sjiek. En dat niemand oppert om 4x 750DE op te hangen is helemaal een schande! :whistle:

 

Enige wat ik iig zou doen is wat grotere fans kopen bij de bouwmarkt, want die 2 clipfannetjes die doen vrij weinig. Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@cum, Het zijn jack herer zaden.

@amnees, Het is de eerste ronde dat ik hier draai. Ik draai hier ook maar 2x en dan ga ik naar een andere ruimte, vandaar dat het er ook zo low budget uitziet.

Ik hoop er minimaal 1k vanaf te halen, meer is mooi meegenomen, moet vast wel lukken dus.

@El oro ver, dit was het maximale wat ik nog kwijt kon op de groep, in de toekomst komen er uiteraard extra groepen bij.

@spintmaster, het is mijn eerste keer met 400 watt en tot nu toe vind ik het wel fijn. hoogte heb ik helaas niet, 160 cm maar vandaar ook mijn keuze voor 400 watters.

@ponix, heb ook nog 1 grote ventilator die ik erbij ga gebruiken, dat moet genoeg zijn. zo groot is het ook weer niet.

 

 

 

Dag 12 12/12:

 

zwart/wit folie moet ik nog een keer goed vast maken, heb het nu maar snel snel gedaan.

Verder groeien ze wel goed, het zit bijna helemaal vol, nu alleen nog een klein beetje de hoogte in en dan is het perfect.

 

gallery_30396_12458_155110.jpg

 

gallery_30396_12458_209283.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een autist zou gek worden van jou hok met zo alles scheef en los. :likken:

 

Maar je planten zien er goed uit.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miss voor een volgend hok inje achterhoofd houden licht&reflectie = gewicht, (strak folie reflecteerd beter

Share this post


Link to post
Share on other sites

@El oro, nee dat niet. weet ook niet meer van welke ze wel zijn. heb ze al een tijdje liggen. en stond verder geen info op.

 

@grow weed, ja vandaar dat ik zwart/wit folie heb gebruikt, had er ook niks kunnen hangen. zit er alleen niet zo super op maar het probleem is dat ik het nergens aan kan bevestigen en ik ook nog eens aan de zijkanten moet komen om water te geven. Ik zal proberen om de komende tijd het iets beter te krijgen.

 

 

Dag 18 12/12:

 

Ze gaan snel, de bloei zit er al goed in.

Ik wil de komende dagen een net gaan spannen, heb altijd gewerkt met stokken maar ik denk zelf dat een net veel beter werkt. En is natuurlijk ook minder werk.

Verder heb ik een watervat gehaald, maar geef nog steeds handmatig water. Wil wel gaan beginnen met een druppelsysteem maar eerst eens uitzoeken hoe dat precies werkt.

 

Verder valt er nog niet veel te zeggen.

 

gallery_30396_12458_189758.jpg

 

gallery_30396_12458_255714.jpg

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey lachen idd, we zijn beiden even ver in de kweek. Zal regelmatig even komen rondneuzen dan :P

 

Zadenkweek maar wel een gelijk veldje, ziet er goed uit, succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sodejuu, mooi gewas hoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 22 12/12:

 

Het gaat wel goed, kwam alleen toevallig op de foto's tegen dat de kartels van het blad omhoog staan.

Heb wel eens gehad dat het hele blad omhoog krulde maar alleen de kartels niet. Iemand een idee wat dat wil zeggen?

Verder ben ik me aan het inlezen over een druppelsysteem en ik hoop dat jullie me hier een beetje bij kunnen helpen.

Wat voor pomp heb ik nodig? Ik kan nergens vinden hoe je dat kan zien

En de tyleen slang, die komt uit me vat. maar moet die ook weer terug in het vat komen?

 

 

 

gallery_30396_12458_89760.jpg

 

gallery_30396_12458_110654.jpg

Edited by Wesleyy

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaren met druppelsystemen gewerkt , nu eb en vloed rfx (wil niks anders meer)

 

Als je toch met druppelsysteem gaat werken.

Moet je het volgende in acht nemen , als je geen verschillen wil in onderling gift.

1:liefst in een ringleiding leggen (dus niet terug je vat in )

2:gebruik drukverdelers ( ze gaan open bij een bepaalde druk op ringleiding)

3:gebruik een pomp met veel druk(bar) , ik dacht minimaal 3 bar (je kan dat zien aan de opvoerhoogte 1 meter opvoerhoogte is +- 1 bar)

 

Wat ook kan is dat je gaat voor een ringleiding met dunne slangetjes(capulaires)

dan kan je evt met een pomp werken met minder druk , nadeel is dat ze veel sneller verstoppen.

 

Belangrijkste reden dat ik met druppelsystemen ben gestopt is dat je er veel onderhoud aan hebt.

doe je dit niet dan heb je vaak verstopte druppelaars.

onderhoud is continu peroxide meegeven ( dit is geen moeite) tussen teelt wissel 24 uur flink afgezuurd water in ringleiding zetten ,en bocht/eindstop eraf en schoonspoelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 x met druppelsysteem gewerkt en doe het nooit meer. :lol:

 

Ze worden nooit echt nat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...