Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
GreenHulk

Voorbereiding Guerilla 2015

Recommended Posts

Beste leden,

 

Ik ben van plan om in 2015 een guerilla te gaan starten. Ik heb hier verder geen ervaring mee m.b.t een juiste spot vinden en waar ik allemaal op moet letten. Ik heb een aantal prachtige topics mogen bijwonen waardoor het bij mij is gaan kriebelen.

 

Ik zou graag wat advies willen over de volgende dingen :

 

Hoe "diep" de bossen in voor een goede spot?

Waar moet een spot allemaal aan voldoen?

Als ik de spot aan het observeren ben, waar moet ik dan allemaal op gaan letten voordat ik de spot kies?

 

Welke soorten hebben zich voornamelijk volgens jullie bewezen in kwaliteit, tegen toprot kunnen en goed in opbrengst?

 

Alvast bedankt!

 

Groene groet,

 

Hulk

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou toch best diep het bos ingaan vanwege kans op ontdekking en de geur. Een spot moet voldoen aan bepaalde punten anders gaat het fout.

- water aanwezig voor droge periode

- Licht moet het grootste gedeelte van de dag jouw planten raken

- Beschutting tegen ontdekking

- Het liefst al een plek waar grotere dieren lastig bij komen anders vreten ze je planten op.

- De grond in het bos moet goed zijn, is dit niet goed moet je een tijd van te voren gaan beginnen met kalk en dat soort dingen.

 

Ik zou letten op dingen die er op wijzen dat er mensen komen, zoals afval, paden, platgetrapte takken.

 

Voor guerilla zou ik denk ik een deense soort pakken, die bloeien eerder af dus heb je minder kans op toprot. Zelf ook wel is gewerkt met auto ak47, werden hele mooie planten. Helaas is die spot ontdekt.

 

succes met de voorbereidingen

 

Abruzzi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Green hulk leuk dat je ook op guerilla gaat ,dan kan ik jouw volgen .