Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
bigbouse

Eerste Kweek White Widow

Recommended Posts

Hee mensen.

 

Dit is de eerste keer voor mij dat ik ga kweken. Ik heb me er eigenlijk ook nooit mee bezig gehouden. Maar aangezien me schoonvader planten in de tuin had van de zomer dacht ik dit duurt veel te lang laat ik het is binnen proberen.

Hierbij hen ik een darkjardin 1x1 gekocht met 600w hps lamp en beetje gaan vogelen met info van dit forum.

Het lijkt me leuk om tips en info te krijgen van jullie en zpu graag willen weten hoe jullie het er uit vinden zien. Hierbij ga ik een paar fotos plaatsen als mij dit lukt haha.

 

Graag jullie reacties over wat beter kan of niet goed is of juist wel natuurlijk.

 

 

 

gallery_42909_17648_34707.jpg ook zelf ontkiemt dit zijn ze de 15 kleine widows.

 

gallery_42909_17648_152844.jpg in de potten

 

gallery_42909_17648_64507.jpg dag 6

 

gallery_42909_17648_87967.jpg dag 13

 

gallery_42909_17648_189083.jpg dag 13 vroeg in de ochtend

 

gallery_42909_17648_401600.jpg dag 21 nu de lamp ook op 12/12 gezet. Is dit goed of doe ik dat verkeerd?

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er wel netjes uit hoor!had ze alleen vanuit het kleine potje nog in een 3of 4liter pot gedaan nog een week of wat voor laten groeien.

En dan de klok op 12/12.en zag op de foto dat wateropvangzak niet in je tent heb gedaan,zal ik wel ff doen omdat het wijs is nu vanaf de bodem water te geven anders ga je ze te veel verwennen.en de stangen van je tent gaan in no time roesten!en dan nog maar niet te spreken over t roest wat je dames opnemen.

en de dames moeten knokken voor t water!vandaar dat IK het beter vind om langs onder water te geven.

gebruik je al voeding of iets dergelijks?? Zag ook op de foto dat je luchtvochtigheid op90% hoevaak geef je water en hoeveel???beetje meer info svp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik geef 200 ml per pot pet dag met 5 ml hypro voeding op een liter. De lv stijgt indd soms nog naar de 80 a 90 als de lamp uit is. Als hij aan is blijft hij rond de 50 hangen. E.v.t een tip om de lv lager te houden dan ? En hoe zit het met de voeding en water doe ik dit goed of moet ik het aanpassen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuk leuk, het past nu nog mooi. als je zo doorgaat krijg je een oerwoud :D

ik geef mijn dames van boven en via een buis bij de wortel water en dat bevalt prima.

de meisjes zien er potent uit dus je gaat het druk krijgen denk ik zo.

veel succes, ik kijk mee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed bezig zo voor de eerste keer! Naar mijn idee goed bezig om ze nu op 12/12 te zetten want zaad groeit nog wel even Door!

Ben benieuwd ik volg je ook!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke goed om te horen. Morgen zal ik nieuwe fotos plaatsen van de 1e week op 12/12. Bedankt voor de goeie reacties

Share this post


Link to post
Share on other sites

@zeeuws, hoe sneller in de uiteindelijke potten hoe beter. Naar wat ik heb gelezen hier op het forum.

 

 

@bigbouse, Ziet er prima uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja lv kan naar beneden als je harder gaat afzuigen.en inderdaad word wel een oerwoud zo hahaha.

Als ik jou was zou ik er een net boven gaan hangen SRCOG. Genoeg info te vinden op het forum mijn ervaring is dat je je planten dan goed uit elkaar kunt trekken en zo ook je lv na beneden haalt.en met water geven dat is iets appart...persoonlijk zeg ik kijken en wegen en met wegen bedoel ik je potten oppakken...

 

 

En op no nonsense terug te komen vanaf het begin in kleine potjes vind ik beter werken omdat je beter kunt doseren met je water wat heeft het voor zin om vanaf begin af aan al liters in je grote potten te proppen,heeft zo een klein plantje dat überhaupt nodig?

 

En heb het ook getest mer stekken...gelijk in de definitieve.pot zetten.en twee keer overpotten.

resultaten waren aanzienlijk de planten die over warem gepot hadden een beter wortelstelsel dan de andere.

waren ook mooiere planten grotere opbrengst etc..

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat goed.

persoonlijk had ik op daqg 15 de klok omgezet

 

@zeeuws, hoe sneller in de uiteindelijke potten hoe beter. Naar wat ik heb gelezen hier op het forum.

dat gaat voornamelijk op voor autoflowers, overpotten geeft stres = eerder inde bloei = 5 gram van je autoflower

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vind ze dr mooi bijstaan. Iets grotere pot had ik genomen en dan maar een paar dames minder.

 

Verder goed bezig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even een update

t word al aardig druk in huis.

gallery_42909_17648_36733.jpg

selfie van truus. Ze groeit als een beest. Dit is dag 31.

 

gallery_42909_17648_99331.jpg

bovenaf

 

gallery_42909_17648_87259.jpg

even een groepsfoto staat al aardig vol.

 

gallery_42909_17648_175397.jpg

temp lijkt me goed. Fotos van 10 uur s'morgens.

lamp staat van 7 uur s'avonds tot 7 uur s'morgens.

 

Tips hoor ik graag. Hoe we verder gaan.

eigenlijk weinig verstand ervan. Alle hulp is welkom. En de vraag van wanneer mag ik bladeren weghalen om het een beetje uit te dunnen. En hoe zorg ik voor grotere toppen in plaats van allemaal kleine losse topjes. T lukt me niet om alles te vinden op het forum

 

 

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je lamp tot 7 sochtends aan staat,moet je niet om 10 uur foto's gaan maken. Donker is donker en moet dan ook donker blijven. Jij vind ook niet fijn als je slaapt en iemand gaat het licht in je slaapkamer aanzetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je hebt maximaal een kwartier de tijd voor foto's, een kwartier voor de lamp aan gaat (ideaal voor wateren) en een kwartier nadat de lamp is uitgegaan. het is echt erg belangrijk om de donkere uren echt donker te laten zijn!!

 

je meisjes zien er goed uit :tu !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kwartier voor de lamp aangaat wateren??

Wat is dat voor bullshit MICHEL T..Nooit gehoord dat je dames wakker moeten worden?????

 

ps : niet erg als je een beginnende wat wil leren maar verkondig geen onzin...

wil.niemand tegen de schenen trappen ofzo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@michel t, ik sluit me aan bij zeeuws schaapje. Volgens mij moet je zelfs 2 uur wachten nadat de lamp is aan gegaan met wateren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry @zeeuws schaapje en @nononsense, het ging vooral om de donkere uren. ik kijk in dit kwartier naar de waardes,maak foto's, en maak dan de voeding. ze krijgen het dan als het zonnetje als enige tijd straalt. Hoe dan ook, ik wil zeker geen verkeerde informatie posten, bij mij werkt het wel goed, maar wellicht kan het bij mij nog veel beter.

thanks

Share this post


Link to post
Share on other sites

mmm.

Ik geef ook vaak water voordat de lamp aangaat.

Ik denk er wel om, dat die tijd nooit langer is dan dat kwartiertje idd.

 

Het is belangrijker, (denk ik) dat je water op de goede temperatuur is..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het water op 22graden is best en mijn ervaring is eennhalf uurtje,uurtke nadat de lamp aan is wateren,maar ik snap t niet wat is nu de reden da er mensen water geven voordat de lamp aan is??en gebruik je ook een ph of ec meter??

Oude rocker?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker.

Daarom weet ik ook, dat mijn water 21 graden is.

Dat staat nl op beide meters..

 

O.. en reden, ploegen dienst?

Edited by oude rocker

Share this post


Link to post
Share on other sites

update???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...