Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Guest snah

Stroomverbruik

Recommended Posts

Guest snah

Hallo ,

 

Ik lees hier vaak over kwekers die lampen hebben van 600w of een veelvoud hiervan , vandaag iemand met 2 x 1000 watt .

 

Als deze stroom niet gejat wordt ,moet het verbruik toch opvallen bij een stroomleverancier , wordt deze informatie dan doorgespeeld naar de politie ?

 

Het is maar een vraag , ben niet paranoïde , wel voorzichtig .

Share this post


Link to post
Share on other sites

een beetje computer heeft al snel een 1000w voeding, het tijdstip van gebruik zal meer opvallen dan het verbruik op zich

Share this post


Link to post
Share on other sites

een beetje computer heeft al snel een 1000w voeding, het tijdstip van gebruik zal meer opvallen dan het verbruik op zich

 

Mijn voeding is 1350w maar dat wil niet zeggen dat die dat ook verbruikt. Sterker nog, onder full load verbruikt mn pc 438w en dit onder zware applicaties en stres.

 

Ik denk wel dat 2x600w zichtbaar is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wtf, 6x600w en je stroom betalen zonder op te vallen? Leef je wel in dat huis of gewoon leeg? Hoelang draai je al met deze setup?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt ik ken iemand die had zelfs 8 lampen (x600 Watt)en die draaide al 2 jaar zonder stroom te stelen.

De leverancier zei wel van :meneer uw gebruikt veel stroom.

Dat komt door me jacuzzi.

Inmiddels is hij wel gestopt met betalen en word de meter nu netjes terug gedraaid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

6x600 ?? buiten je normale gebruik??? nu een paar maanden.

Doe dit het jaar rond en je gaat van 4000Kw naar 25.000Kw

Water kan nog lekken, stroom niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je zou maar een paar Tesla's willen opladen 's nachts, moet je dan al parra worden dat je een cannabis inval gaat krijgen?

 

Dat hele stroom verhaal is simpelweg relatief. Ik ken nog wijkjes waar je huisjes hebt zonder CV. Al die mensen hebben dus een electrisch kacheltje of 2 van minimaal 1200Watt per stuk.

 

Andersom gezien: http://www.bd.nl/regio/regio-oss-en-uden/veghel/stroomgebruik-verraadt-hennepkwekerij-in-vrachtschip-veghel-1.4012984

 

En dat zullen dus geen 2 lampjes geweest zijn en van een meter zal daar geen sprake zijn geweest. Dus dat hele 'diefstal' verhaal is nou ook niet echt 'safe'.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet zo bang zijn.

Bijna alle wiet plantages worden gepakt door tips of toeval.

 

Btw. Ik draai niet het hele jaar door. 2 keer per jaar.

Edited by GanjaRanja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier bijna 3 jaar met 6x600 gedraaid en stroom altijd netjes betaald zat rond de 23000kw per jaar

 

draaide 5X per jaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oké, maar 2x per jaar. Staat gelijk aan 2x600 continue. Dus niks aan de hand.

Volgende keer wel duidelijker vermelden, je mocht eens mensen op het verkeerde been zetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen idee of hij vaker dan 1 keer wou draaien. .

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wtf, 6x600w en je stroom betalen zonder op te vallen? Leef je wel in dat huis of gewoon leeg? Hoelang draai je al met deze setup?

ouwe ketser draaid 9x 600 over de meter

Share this post


Link to post
Share on other sites

bimbam,,,,,,

 

nu de klepel nog zoeken ...

 

stroom lenen is vaak de beste manier.

waarom ?? omdat je 20x 1000 watt niet over de meter kan trekken anders gaat ie stuk .

dan nog een leuke bijkomstigheid ... je graaft je eigen graf niet.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kunt zoveel als je wilt over de meter trekken. Eventueel kun je nog de aansluiting laten verzwaren als het nodig is. Je stroomboer gaat echt niet uitzoeken waarom jij zoveel stroom gebruikt, als je maar betaalt.

Het voordeel is dat je bij een eventuele ontdekking veel gunstiger staat voor de rechter. Echt heel veel gunstiger. Nadeel is dat een wat slimmere OvJ met je stroomverbruik gaat proberen aan te tonen dat je al wat langer kweekt.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een digitale meter (geen slimme), geen mogelijkheid om terug te draaien.

Wel om onder de meter te pakken, maar dat heb ik bewust niet gedaan om gezeik te voorkomen.

Als je dat gaat doen gaan ze zeggen dat je al 5 jaar kweekt.

 

Ik kweek nu bijna 2 jaar met 3x600 bijna continue. Ik heb online mijn voorschot al verhoogd.

 

Het eerste jaar hebben ze een schatting gemaakt, ik heb daar niet op gereageerd en het zo gelaten.

Nu moet ik even kijken wat ik ga doen als ik zo'n kaart in de bus krijg.

 

Ik zat eraan te denken om het te spreiden, ik moet nog ongeveer 2500 euro bij betalen.

Dus ik denk dat ik eerst minder invul op de kaart dan dat ik daadwerkelijk heb verbruikt, om het te spreiden.

Ik weet alleen niet of dat goed gaat uitpakken. fingers crossed

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

beste is wellicht een auto oplaad station beginnen dan? grote loods met aan de buitenkant wat stopcontacten

Edited by amnees

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het schijnt dat uit die autos ook weer stroom komt....nog handiger!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...