Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

autoflowers

Spacecake Kan Al Snel Te Sterk Zijn

Recommended Posts

Hoewel ik dit al langer wist en eens in het verleden een week lang stoned ben geweest van 2 plakjes cake waar ongeveer 75 gram goede Afghaan in zat heb ik ditmaal wederom een fout gemaakt met de dosering.

 

Heb een flutterig wietplantje geoogst waar schimmel in zat en waarvan de topjes veel te klein zijn dus ik dacht dat het vrijwel geen effect zou hebben. Ik heb 25 gram in een pan met water gedaan een uur laten koken met boter erin.

(zelf lees ik altijd op fora dat je het niet moet laten koken maar mijn ervaring is dat je het prima kan laten koken en het niets in kracht afneemt)

 

Daar brownies van gemaakt en nadat ik 2 stukjes had ingenomen kon ik een uur later geen enkele afspraak meer nakomen, de cake verdoofde mij maakte mij paranoïde en zeer passief. Heb toen zo 15 uur geslapen en nu ben ik pas weer een beetje helder (36 uur later)

Heb 1 derde tot 1 vierde gehad van de cake dus tussen de 5 e max 7 gram van die flutterige topjes waarvan de plant nog lang niet klaar was, maar de cake sloeg heel hard in. De wiet die ik heb gebruikt is skunk haze maar had niet de indruk dat er vee THC op zat.

 

Zo blijkt maar weer hoe eenvoudig je kan over doseren met spacecake. En het effect is vrijwel altijd negatief je bent niet productief , gezellig, creatief maar wel paranoïde, passief, in een trance je een zombie voelende en het enige verstandige wat je dan kan doen is slapen.

 

Waarschijnlijk is een cake zo sterk omdat vrijwel alle werkzame stoffen optimaal benut worden terwijl als dit gerookt wordt veel van de werkzame stoffen verloren gaan zonder dat je deze binnen krijgt.

 

Voor de mensen die het nog niet wisten: 1 stukje nemen, beter te klein dan te groot en na een uur beoordelen of je meer kan nemen maar nooit binnen datzelfde uur nog meer van de cake eten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jij gooit er gewoon veel te veel in!

Met een cake kan je best een leuke avond beleven ( beetje trippy spiritueel )

maar niet te veel , gooi eens 5 gram in een cake en eet 1,5 plakje!

 

Tramp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb al dezelfde ervaringen gehad bij 10 gram amnees knip in een pakje boter, toen aten we ieder een plakje en later nog een..

nou ze hebben het geweten hoor! de niet en af-en-toe-blowers werd het al heel snel teveel en de ervaren blowers kregen de space van hun leven!

Ik denk dat ik er de volgende keer inderdaad ook 5 gram in ga gooien, dan is ie nog steeds wel sterk maar veel beter te doseren :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

7 gram white widdow gruis door de brownies van voorigjaar 010 meeting ging er ookal goed in hoor xd

 

25 gram is ook gewoon teveel vantgoede

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga vanavond of morgen experimenteren met het overblijfsel na twee runs bubble,

kijken of uit zo'n 200 gram knip nog een beetje potente boter over gaat blijven :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites

misschien tokes, als je alles in de cake doet zul je er vast wel ewat van merken :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat weet ik wel heel zeker!

Dit omdat bij het maken van de bubble je alleen de trichomes afbreekt, alle overige cannabinoids (CBD) blijft nog achter in het plantmateriaal, want deze is niet water-oplosbaar :)

Het eventuele thc-tekort hef ik dan weer op met de mindere kwaliteiten bubble, dus ik ben bang dat er weer een mokercake aan zit te komen :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij is geen enkele cannabinoide (goed) oplosbaar in water. Ik ben wel met je eens dat er cannabinoiden in je materiaal achterblijven na de 'buble bewerking'.

Edited by Aquar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij is geen enkele cannabinoide (goed) oplosbaar in water. Ik ben wel met je eens dat er cannabinoiden in je materiaal achterblijven na de 'buble bewerking'.

even je joint weg,

 

"Ik heb 25 gram in een pan met water gedaan een uur laten koken met boter erin"

 

De room boter wel, en na afkoellen kan je het canaboide houdende vet van het water afscheppen

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat weet ik wel heel zeker!

Dit omdat bij het maken van de bubble je alleen de trichomes afbreekt, alle overige cannabinoids (CBD) blijft nog achter in het plantmateriaal, want deze is niet water-oplosbaar :)

Het eventuele thc-tekort hef ik dan weer op met de mindere kwaliteiten bubble, dus ik ben bang dat er weer een mokercake aan zit te komen :innocent:

25 gram hahahahaha

ik had 4/5 gram van 4 verschillende buitenwietjes

in 12 cupcakejes

had het aan een maatje gegeven, die was 24 u gewoon helemaal wappie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij is geen enkele cannabinoide (goed) oplosbaar in water. Ik ben wel met je eens dat er cannabinoiden in je materiaal achterblijven na de 'buble bewerking'.

even je joint weg,

 

"Ik heb 25 gram in een pan met water gedaan een uur laten koken met boter erin"

 

De room boter wel, en na afkoellen kan je het canaboide houdende vet van het water afscheppen

Sorry, ik begrijp je reactie niet helemaal. En nee, ik ben niet stoned. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Water draagt geen canaboide

De boter die ook in dat water zit bind wel aande canaboide

 

@tokes trichnomes bevatten ook cbd

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tuurlijk, behalve als deze nog niet rijp zijn, dan bevatten ze nog relatief weinig cbd en wel een redelijke dosis thc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...