Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Dirk1990

Wat Vraagjes M.b.t Guerilla Kweken

Recommended Posts

Hoi allemaal,

 

Ik vroeg mij af wat de consequenties zijn als je bijvoorbeeld gepakt word op een stek waar je bijvoorbeeld 5 plantjes hebt groeien. Ik wil namelijk in 2015 voor de eerste keer starten met wat Guerilla kweekjes op verschillende plekken in bossen, gewoon puur als hobby. Ga je bijvoorbeeld mee naar bureau, geld boete?

 

Als deze vraag al ergens anders is beantwoord dan heb ik het niet kunnen vinden :P sorry hiervoor!

 

 

Mvg Dirk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

altijd blijven zeggen ,ze zijn niet van mijn ,altijd ontkennen ,dan kunnen ze je niks maken .

Share this post


Link to post
Share on other sites

altijd blijven zeggen ,ze zijn niet van mijn ,altijd ontkennen ,dan kunnen ze je niks maken .

 

Dat is alvast een hele goede tip! :P bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ze je vragen wat je er deed een paar vreemde plantjes bekijken

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ze je vragen wat je er deed een paar vreemde plantjes bekijken

 

Bedankt :P me eigen gewoon gek houden dus ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

altijd blijven zeggen ,ze zijn niet van mijn ,altijd ontkennen ,dan kunnen ze je niks maken .

 

Dat is alvast een hele goede tip! :P bedankt

Succes vast voor volgend jaar he ,hou wel een tropic bij ,dat is leuk voor ierdereen .

Als je toevallig de planten water aan het geven bent ,zeggen er lag toevallig een gieter ,ik dacht ze zullen wel dorst hebben ,nooit zeggen dat het wietplanten zijn ,zeggen dat je niet weet wat voor iets het is ,maar dat je ze wel leuk vond ,als ze zelf zeggen dat het wietplanten zijn ,kan je zeggen ,ooooo zien die er zo uit ,dat heb ik nooit geweten .Dat heb iki vorig jaar mee gemaakt ,ik liep net weg ,op hetzelfde moment zie ik de boswachter ,die mijn ook ziet ,meteen zeg ik tegen hem ,ik heb wat gevonden hier ,ik wilde gaan poepen ,toen vond ik ze hier ,ik heb altijd wc papier in mijn zak namelijk .

Hij zei niet veel ,ging mee kijken,verder niks eigenlijk ,ik ben weg gegaan ,een paar maanden later ben ik gaan kijken ,en ze stonden er nog ,vol met zaad ,vlug zaad oogsten en weg was ik .

Ik snap ook niet echt waarom hij ze heeft laten staan ,misschien gunde hij het iemand .

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

als ze je vragen wat je er deed een paar vreemde plantjes bekijken

 

Bedankt :P me eigen gewoon gek houden dus ;)

juist helemaal waar ,je word een echt guerilla strijder ,pas op het is een zeer besmettelijk virus ,als je het hebt kom je er nooit meer vanaf .

Share this post


Link to post
Share on other sites

altijd blijven zeggen ,ze zijn niet van mijn ,altijd ontkennen ,dan kunnen ze je niks maken .

 

Dat is alvast een hele goede tip! :P bedankt

Succes vast voor volgend jaar he ,hou wel een tropic bij ,dat is leuk voor ierdereen .

Als je toevallig de planten water aan het geven bent ,zeggen er lag toevallig een gieter ,ik dacht ze zullen wel dorst hebben ,nooit zeggen dat het wietplanten zijn ,zeggen dat je niet weet wat voor iets het is ,maar dat je ze wel leuk vond ,als ze zelf zeggen dat het wietplanten zijn ,kan je zeggen ,ooooo zien die er zo uit ,dat heb ik nooit geweten .Dat heb iki vorig jaar mee gemaakt ,ik liep net weg ,op hetzelfde moment zie ik de boswachter ,die mijn ook ziet ,meteen zeg ik tegen hem ,ik heb wat gevonden hier ,ik wilde gaan poepen ,toen vond ik ze hier ,ik heb altijd wc papier in mijn zak namelijk .

Hij zei niet veel ,ging mee kijken,verder niks eigenlijk ,ik ben weg gegaan ,een paar maanden later ben ik gaan kijken ,en ze stonden er nog ,vol met zaad ,vlug zaad oogsten en weg was ik .

Ik snap ook niet echt waarom hij ze heeft laten staan ,misschien gunde hij het iemand .

 

Oh! dat is idd ook een goed idee, altijd wc papier meenemen haha, die ga ik zeker onthouden, bedankt voor de tips! Ik ga sowiso een verslag bijhouden voor mezelf als leerproces en voor de rest van het forum om mij advies te kunnen geven en van te genieten ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Juist Dirk ,hier kan je veel leren ,van die ouwe rakkers hier ,vragen staat vrij . :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juist Dirk ,hier kan je veel leren ,van die ouwe rakkers hier ,vragen staat vrij . :likken:

 

Dat is zeker waar :) binnenkort even wat mooie zaadjes bestellen op growshopmarkt, je kan ze maar in huis hebben haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je toevallig de planten water aan het geven bent ,zeggen er lag toevallig een gieter ,ik dacht ze zullen wel dorst hebben ,

Denk je echt dat de flikken zo stom zijn.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je het plantenaantal onder de vijf houdt, en je wordt wel op heterdaad betrapt kan je altijd nog zeggen dat het thuis niet mag vandaar dat je ze in de natuur hebt gezet.

Dan zal je in ieder geval niet voor professioneel kweken vervolgd kunnen worden ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

r3nogwattis: ze zouden wel moeten. of moeten kunnen bewijzen dat het niet zo is. je bent enkel verdacht maar nog niet schuldig evonden aan een strafaar feit:

 

@ topic starter:

 

goed quarilla kweken is echt een vak apart. kwekers die de beste resultaten binnenhalen kun lang niet allemaal goed buitentelen. buiten heb je zoveel meer factoren.

 

ik heb dit jaar me 12,5 jaar kweek jubilieum. als ik nog is terug nadenk hoe ik als joch van 13 wat aan klote met wiet plantjes ghegehe wat ik allemaal wel niet verkeerd deed pfffff natte kilo's hek weg kennen knikkeren. tot zelfs 4 jaar terug eindigde ik nog vaak met belabberde oogst. gelukkig is dat veranderd grootste gedeelte zit hem in potente autoflowers!!!

 

kweek autoflowers in minimaal 40 liter potten op lokatie en zorg dat je oogsten kan 1ste week augustus. daarna is nederland een drama land om te kweken. iig zwaar instaiel. zelfs met eerste week van augustus kun je zo hebben dat je niet rotvrij oogst.

 

je bloei heeft zich iig wel afgespeelt in de beste maanden van het jaar ( geen lamp die de zon in juli na kan doen bij vol mooi weer ).

 

let ook goed op de zon welke baan draait deze van mei tot en met augustus. zeker in het naseizoen kan de zon op een totaal andere plek komen dan in het begin.

 

ook de vegetaties is in mei totaal anders dan in augustus. bomen zijn later vol met bladeren en stukken meer gegroeit.

 

BELANGRIJKSTE VAN ALLEMAAL HEB RESPECT VOOR DE NATUUR.

 

kweek biologisch ruim je troep op en ga geen bomen kappen!!!!! e.d

 

het is hard zwoegen en zweten vaak draait het uit op 0 , 0 een plek waar je vorig jaar nog had geoogst kan dit jaar al met 2 weken groeien ontdekt zijn.

 

peace hempy

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Als je toevallig de planten water aan het geven bent ,zeggen er lag toevallig een gieter ,ik dacht ze zullen wel dorst hebben ,

Denk je echt dat de flikken zo stom zijn.....

die zijn niet zo stom ,maar als je het zegt en je blijft erbij ,praat je meteen goed waarom je water aan het geven bent .

Ze kunnen je dan niks maken ,en zeker niet als je niks meer zegt .

als je het plantenaantal onder de vijf houdt, en je wordt wel op heterdaad betrapt kan je altijd nog zeggen dat het thuis niet mag vandaar dat je ze in de natuur hebt gezet.

Dan zal je in ieder geval niet voor professioneel kweken vervolgd kunnen worden ;)

Tokes ,je kan zien dat je nog niet veel met het bijltje gehakt hebt , je zegt gewoon helemaal niks ,als je zegt ik heb die gevonden en ik wilde het aan gaan geven ,kunnen ze je helemaal niks maken ,en daar blijf je bij .

Jij lult je eigen een straf aan .

Edited by wiet61
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel erg bedankt iedereen voor de goede tips! Zat zelf ook te denken gewoon een metaal detectortje mee te nemen naar me stekken, dan heb ik een goede rede om door de bosjes te struinen :P Ook wil ik wiet61 hier even bedanken voor het aanbieden van wat verschillende zaden :) Heel erg bedankt!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Heel erg bedankt iedereen voor de goede tips! Zat zelf ook te denken gewoon een metaal detectortje mee te nemen naar me stekken, dan heb ik een goede rede om door de bosjes te struinen :P Ook wil ik wiet61 hier even bedanken voor het aanbieden van wat verschillende zaden :) Heel erg bedankt!

Niks te danken ,we zijn er om onze hobby door te geven ,en er veel plezier in te beleven ,we kunnen jouw ook volgen hier volgend jaar .

komt allemaal goed .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

toffe actie wiet61!!!

Zo moet het en niet anders ,onze hobby bekent maken en andere motiveren .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...