Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Guest Bolliex

Zolderkweek Maken We Een Kans?

Recommended Posts

Guest Bolliex

twee weken vertraging gehad door de growshop maar nu actief.

zaadjes staan nu 3 dagen dus denk nog 14 dagen groeien.

tegen dan is het tweede week van november al. bang van sneeuw!

 

de zolder is niet geisoleerd maar ons hokje wel. 6cm pur platen tand en groef en bovenkant 12cm rockwol.

 

blazen nu uit naar buiten maar de mogelijkheid is er uit te blazen naar een onderliggende badkamer.

 

alle warme lucht kunnen we wegtrekken want heb goede softbox die zelf wat overkill is. draai met 3x600.

 

wat met sneeuw op het dak?

als alle warme lucht weggezogen wordt maken we wel eens kans toch hoop ik?

 

en bovendien geen rookpluim op die manier!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ik heb dat ook gehad ,er was niks te zien met sneeuw op het dak ,en zeker niet als het goed geisoleerd is ,ik zou wel de afzuiging als het weer slechter word naar binnen uit blazen ,naar buiten dat kan rook ontwikkeling geven ,je kan het zien als met kou uit ademen buiten ,dat geeft ook mist zeg maar ,ik heb het zelf mee gemaakt .

Let wel op het kan het hoeft niet ,maar je kan niet voor zichtig genoeg zijn .

mvg

 

Beslaat jullie hok heel de zolder ,volgens mijn niet of wel ,dan geeft het helemaal niks ,als het hokje klein is maakt het ook niks uit .Maar dan kan je ook beter naar binnen blazen ,leverd voor je eigen ook extra warmte op

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Bolliex

beste,

deze beslaat niet de hele zolder. maar wel de helft.

heb een bouwverslag hierop gezet maar nooit afgewerkt :P moet mar es zoeken op zolder 1000w om en om in de bouwdoos.

is een houten geisoleerde constructie.

 

dus als de warme lucht wegkan naar de badkamer zal de sneeuw blijven liggen?http://www.wietforum.nl/topic/112084-bouwverslag-1000-watt-1212-zolder-met-schuin-dak/

Edited by Bolliex

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...