Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Pie-O-My

Pie-O-My

Recommended Posts

Beste cannabisten 1 goede avond.

 

Ben dus nieuw hier maar lees al wat weekjes mee. Ik ben van plan mijn eerste tentje te gaan bouwen in de aankomende tijd, vooral om wat te doen te hebben en een extra zakcentje bij te verdienen.

 

Wat mij het meest aanspreekt van een kweekje thuis is dat je puur voor je zelf werkt en met niemand wat te maken hebt. Het lijkt me spannend, en zelfs ook wel een beetje eng. Maar no guts no glory het voelt als jij tegen de rest :) . Uiteraard wil ik niet in de problemen raken en houd het kleinschalig maar mijn gedachtengang is hoe vaak komt er nou iemand je huis in om de boel te controleren. Stroom gaat betaald worden en het aantal lampen wil ik absoluut niet hoger als 3.

 

Mijn doel is een tentje op te zetten van maximaal 2x2m, het liefst werk ik met 2x600w of 1x1000w en haal ik daar om te beginnen 1000 gr vanaf. Ikzelf zat te denken aan een tentje van 1,5 bij 1,5 met 2x600w aangezien 1000gr van een 1000w lamp wel enige ervaring vereist. Een tent van 2x2 is daar misschien te groot voor. Het maximale is toch echt wel 3x600w wat ik in mijn huis wil hebben maar dat gaat me al vrij ver. Dus een 2x2 met 3x600w is ook een optie. Daar kan ik nog wel enig advies in gebruiken. Het belangrijkste voor mij is dat er tussen de 1 en 1,5 kg uit komt dat is omdat ik voor het risico en het vereiste werk toch een bepaalde belonig vereis want anders kan ik net zo goed wat extra uren gaan werken :P

 

Er is een hoop te vinden op t forum dat is een ding wat zeker is echt geweldig!! Ik hoop hier nog veel te leren en ook mijn ervaring te delen, een log gaat er zeker komen want lijkt me echt tof dat iedereen je een beetje bijstaat en dat je er toch niet helemaal alleen voor staat

 

Groetjes Pie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey pie veel succes,als jou was zou eerst met 1 lamp beginnen om de bassis regels wat onder de knie te krijgen,meer lampen kan altijd nog extra geld is altijd mooi mee genomen maar eerst je planten leren lezen en kennen,zou zonde zijn als et de eerste 2 rondes de mist in loopt zonde van je eigen tijd en eventueel stroomkosten ja zo zie ik et dan.maja wie ben ik toch veel succes gewenst met de keuze die je maakt en je verslag natuurlijk mvg xl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eerste goede balans vinden in je tent, voeding en soord zaad. Dan krijg je mooie opbrengst! ;) succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...