Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
maradonna

Kennismaking Nieuw Lid

Recommended Posts

Dag Dames en Heren,

 

Al ruim een jaar volg ik jullie reacties en topics zonder dat ik lid ben geworden van dit forum.

Helaas kon ik de verleiding niet weerstaan om ook lid te worden aangezien dit eigenlijk tegen mijn principes zijn.

Jullie zullen vast hetzelfde hebben gedacht aangezien ook de POPO lid kan worden van dit forum.

Vandaar dat ik met mijzelf afgesproken heb nooit vanuit huis in te loggen en geen fotos zal gaan plaatsen van de details buiten mijn tent om, enige wat ik met jullie zal gaan delen zullen fotos zijn van de binnenkant.

Hopelijk zullen jullie hier begrip voor hebben.

 

Ik werk momenteel met 6 lampen in een secret jardin tent van 2,40 bij 2,40 op zolder. Elektra wordt netjes betaald, maandelijkse uitgave aan energieleverancier is zodanig verhoogd dat ik geen hoge jaarafrekening probeer te creeren. Ook heb ik een slimme meter en

heb ik het uitlezen op afstand laten uitzetten. (hier heb ik een bevestiging op papier van, alleen weet ik niet in hoeverre dit betrouwbaar is van liander)

Ik draai niet het hele jaar door mede doordat ik op bepaalde momenten in het jaar in het buitenland moet zijn voor mijn werk.

 

Ik ben geen professionele kweker en hoop mede door dit forum ook wat bij te leren. Helaas ben ik er wat laat mee op dit moment zit ik in bloei week 2 en wil jullie vanaf hier op de hoogte houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:welcome: maradonna!

 

je bent zelf helemaal verantwoordelijk voor wat jij post op internet,

dus goed dat je er even over nadenkt en niet zomaar foto's van de buitenkant van je huis gaat posten :tu

begrijpen we wel hier ;)

 

succes op dit geweldige forum!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom maradonna :wave: .

 

Je zal er altijd wat aan hebben om je dingen discreet te delen met de mensen hier.

 

Tof dat je er bij bent!

 

grt bubbz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben geen professionele kweker...

 

Maak dat de OvJ maar wijs.

 

zelf denk ik aan

 

hok 1 : 25 lampen x 600 w = 15.000 watt. ( 2.250 watt over voor afzuiging etc )

 

hok 2: 25 lampen x 600 w = 15.000 watt. ( 2.250 watt over voor afzuiging etc )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom!

van plan om te gaan betalen voor die stroom?

Share this post


Link to post
Share on other sites

25 lampen x2 nog wel lol.

en dan betalen voor de stroom? lijkt mij toch echt dat, dat gaat opvallen of ik ben gek?

om over de rekening nog maar te zwijgen....

hoop dat je plan gaat werken. wens je iig veel succes :innocent:

je moet tenslotte ook durven he!! je durft wel!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat is jullie probleem ?

 

De tweede regel.

 

Helaas kon ik de verleiding niet weerstaan om ook lid te worden aangezien dit eigenlijk tegen mijn principes zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

maradonna,

 

ik heb hier wat opgeschoond,

je bent hier niet thuis tegen je hond bezig, beetje respect graag!

we zitten hier allemaal voor dezelfde hobby, en dat is geen ballen zuigen, dan moet je een ander forum hebben denk ik....

 

ik denk dat het heel normaal is dat er wat tumult ontstaat als een "nieuweling" zich even aanmeld met de boodschap dat hij noob is maar wel 50 lampjes van 600W wil laten draaien, klinkt een beetje raar, vind ik zelf ook!

 

maar goed, we praten hier met manieren of we praten niet!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha sorry jongens liet me ff gaan.. ik irriteer me aan de negatieve reacties dat is het..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...