Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
maradonna

25X S5 Secret Jardin Dr 240 + Kennismaking Nieuw Lid

Recommended Posts

Kennismaking nieuw lid:

 

Dag Dames en Heren,

 

Al ruim een jaar volg ik jullie reacties en topics zonder dat ik lid ben geworden van dit forum.

Helaas kon ik de verleiding niet weerstaan om ook lid te worden aangezien dit eigenlijk tegen mijn principes zijn.

Jullie zullen vast hetzelfde hebben gedacht aangezien ook de POPO lid kan worden van dit forum.

Vandaar dat ik met mijzelf afgesproken heb nooit vanuit huis in te loggen en geen fotos zal gaan plaatsen van de details buiten mijn tent om, enige wat ik met jullie zal gaan delen zullen fotos zijn van de binnenkant.

Hopelijk zullen jullie hier begrip voor hebben.

 

Ik werk momenteel met 6 lampen in een secret jardin tent van 2,40 bij 2,40 op zolder. Elektra wordt netjes betaald, maandelijkse uitgave aan energieleverancier is zodanig verhoogd dat ik geen hoge jaarafrekening probeer te creeren. Ook heb ik een slimme meter en

heb ik het uitlezen op afstand laten uitzetten. (hier heb ik een bevestiging op papier van, alleen weet ik niet in hoeverre dit betrouwbaar is van liander)

Ik draai niet het hele jaar door mede doordat ik op bepaalde momenten in het jaar in het buitenland moet zijn voor mijn werk.

 

Ik ben geen professionele kweker en hoop mede door dit forum ook wat bij te leren. Helaas ben ik er wat laat mee op dit moment zit ik in bloei week 2 en wil jullie vanaf hier op de hoogte houden.

 

Bij mijn volgende start begin ik een topic vanaf het begin.

 

Vanavond zal ik een overzicht plaatsen van mijn opstelling en kweekschema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk man! Je redenen snappen we allemaal. Je kunt ook gewoon bijvoorbeeld een tor browser gebruiken?

leuke setup. Heb ik ook een een jaartje mee gedraaid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt dat is wel een goed idee eigenlijk.. Vanavond post ik mijn opstelling in details :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom. Leuke opstelling. In ieder geval altijd even de exif bestanden van je foto's afhalen. Niet dat ik hier altijd zo secuur mee ben geweest, maar het helpt. Ooit een verhaal gelezen van een gast die bij de mac donalds werkte. Op een foto liet hij zien dat hij in een bak met sla stond met als onderschrift: 'Dit krijg je voorgeschoteld bij mijn mac.' Had iemand via de gps tag die bij een exif bestand kan zitten kunnen achterhalen om welke mac het ging. Hebben ze hem aan zijn schoenen herkend en ontslagen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben niet van plan om foto's te gaan maken met mijn mobiel. Geldt dit ook voor fotos die gemaakt worden met mijn digitale fotocamera ? ik neem aan van niet toch ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

En of! Bij een volledig exif bestand zitten: gps, naam, camera settings en datum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben niet van plan om foto's te gaan maken met mijn mobiel. Geldt dit ook voor fotos die gemaakt worden met mijn digitale fotocamera ? ik neem aan van niet toch ?

 

Gewoon voor 5 tienen ergens op mp een oude camera kopen van 2009 ofzo daar zit dat gps gedoe niet op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je gprs uit zet op je mobiel tijdens foto's maken is het ook niet te achterhalen!

 

Ik gebruik ook gewoon mijn iPhone 😁👍

Share this post


Link to post
Share on other sites

gelukkig heb ik nog een oude fotocamera zonder die hightec gedoe dus dit komt helemaal goed :) weten jullie of het mogelijk is om in de topics de opbrengsten in grammages te plaatsen ? of mag dit niet..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een goede hacker op dit forum hoeft nieteens zijn best te doen, info van die 6 lampen kwekerts doorverkopen aan een stel rip figuren en je hebt een hoop ellende door te denken dat je iets uit zet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn opstelling is als volgt:

 

Secret Jardin dr240

 

6x gavita digistar 600w (instelbaar op 300, 400, 600, 660 watt)

6x philips gav bulp 600w

6x Adjust A Wing kap (spreader gebruik ik niet)

 

2x Passieve inlaat (lucht wordt aangezogen onder de dakpanelen verse lucht, boven in tent uitgeblazen van linker en

rechterhoek en deze is met elkaar verbonden door middel van een sok voor gelijkmatige verdeling van de lucht)

ook heb ik mij wijs laten maken dat het goed is om van boven in te blazen zodat de warme opgestegen lucht wordt afgekoeld

door de koudere inblaas)

 

1x actieve uitblaas (lucht wordt direct naar buiten geblazen, dakraam)

 

4x Floor Ventilators van hurricane 30 cm (Zodanig opgehangen dat ze warme lucht onder de lampen

en net boven de toppen wegblazen ) 2 ventilators staan 24 uur aan en de andere 2 ventilators zijn aangesloten op de klok

die alleen aangaan zodra de lampen ook aangaan.

 

originele vloer van secret jardin zit erin en eroverheen vijfervolie.

 

worteldoek om het lekker warm te houden

 

BlueLab Guardian Monitor PH EC Meter

 

100 liter ton, water geef ik met een sproeistok

 

25x / 25liter potten gevuld met cocos van Atami. Dames zijn S5 Amn

 

Softbox 2500 kub

 

Filter Presh Filter 2500

 

Relaiskast 8x600w

 

Klimaatregelaar van DCS-E16A (Gewenste temp 25C, minimale ventilatiestand 30%, Maximale 100%, bandbreedte op 3C)

 

Voeding: van de Dutch Pro lijn en Boombastic erbij de laatste 2 weken

 

Ik zal binnekort fotos plaatsen van hoe het er nu voor staat.

 

Ik zit nu op Week 2 bloei... (6 lampen aan, 400 watt, 12 uur)

3e week schakel ik over naar 600 watt.

 

Mijn persoonlijk record staat nog op 3420gr, uiteraard gaan we dit proberen te overtreffen.

Edited by maradonna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...