Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

spintmaster

Ff Voorstellen

Recommended Posts

Hoi allemaal, zal me eventjes voorstellen. Ik ben 34 jaar en kom uit midden Nederland.Lees al jaren mee op dit forum en jaren terug al veel meegelezen op hennepdesk. Nu maar es besloten lid te worden. Kweek al tijden her en der,soms wat groter ,maar de laatste tijd op kleine schaal.(2of3 lampjes).Ben van oudsher een stekkenkwekert, maar heb sinds kort ook de voordelen en het plezier van kweken uit zaad ontdekt.De naam spintmaster kwam ik op omdat mijn laatste 2 oogsten goed door spint waren aangetast maar deze gaven me wel mn hoogste eindgewichten ooit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou zeggen welkom Spintmaster, haha What's in a name.

 

Ben ook niet heel lang lid, maar heb voor tien jaar meegelezen. Je weet het al... dit is een prima forum.

 

Veel plezier man.

grt bubbz

Share this post


Link to post
Share on other sites

:welcome: spintmaster!

 

wel je spint bijhouden he! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom!

Ik ben ze nu ook eindelijk voor het eerst helemaal de baas :)

Je eigen stekken kweken heeft dan zeker wel ze voordelen denk ik, want ik krijg ze altijd bomvol van de boer..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Welkom!

Ik ben ze nu ook eindelijk voor het eerst helemaal de baas :)

Je eigen stekken kweken heeft dan zeker wel ze voordelen denk ik, want ik krijg ze altijd bomvol van de boer..

twee keer dompelen in de vertimex en je hebt geen spint meer ,ik deed het altijd zo ,water in een bak met vertimex ,de stekken op zij kop dompelen ,het blokje natuurlijk niet nat maken ,een uur wachten en weer een keer dompelen ,en in de pot zetten ,ik mhad nooit geen spint meer ,Wel alles goed schoonmaken van te voren als er spint gezeten heeft .

Het is inderdaad een groot probleem bij de stekkenboeren ,en dan vragen ze nog veel geld ook nog .

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat heeft bij mij tot nu toe ook nog goed geholpen, ik dompelde ze onder en na een week spoot ik ze nog een keer goed nat.

Heel af en toe komt het nog wel eens terug, maar dat ligt dan eerder aan de tijd van het jaar of een geïnfecteerd hok denk ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...