Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

El oro verde

16 X Silver Haze Uit Zaad Onder 600 Watt.

Recommended Posts

Hallo allemaal!...

 

Omdat ik het niet kan laten, hier nog een verslag van een nieuwe ronde Silver Haasjes uit zaad van Vision Seeds.

 

Dit zal een versneld verslag worden, dit omdat de dames momenteel in de 3e week bloei zitten.

 

Ze zijn eind augustus, begin september al ontkiemt, en ik moet zeggen, we zijn zeer tevreden, ook al hadden ze wat minder hoog gemogen, ze groeien nl. in deze week nog steeds wel wat, met vorige week nog 5 cm per dag.

 

Maar we gaan het net redden met de lamp, hij zou nog 5 cm omhoog kunnen, misschien dat het niet nodig is.

 

 

 

Here we go!

 

 

Set-up:

Geisoleerde ruimte, daarin staat de tent van 1.20 x 1.20 x 2.00 meter = 2.88 m3

Afzuiging, Can Fan RK 200/820 m3/h. aangesloten op een climate controller.

Inblaas + LVS homemade slang, Ruck RK 125 L 330 m3/h. aangesloten op een dimmer, koelere lucht van buiten de ruimte mooi verdeelt uitblazen in de tent.

Gavita set, triplestar 600 reflector/Gavita enhanced met Gavita 600 set.

Vloerverwarmingskabel 8 meter op een dimmer en thermometer, voor de koude voetjes.

2 x tube 55 watt op een dimmer en thermostaat, voor de inlaten (passief) onder een afdakje om de nachttemperatuur mooi 21, 22 graden te houden.

 

 

Voeding:

Bio Green Power http://www.bio-g-pow...p?id_category=6 waarvan we het schema aangepast hebben, omdat hun schema tot overvoeding leidt, less is more!

 

Potten:

16 x 11 liters, met pijpje om onderin te wateren.

 

Medium:

Plagron light-mix aarde.

 

Water en voeding geven:

Water altijd 22 graden in een ton met verwarmingselement.

Water geven doen we met een spuitlans met of zonder broeskop, aangesloten op een pompje met verstelbare adapter voor meer of minder power.

 

Genoeg informatie toch? en omdat ik hier een week of 7 later ben als de ontkiemingsfase zal ik beginnen met een hele reeks foto's vanaf het begin tot nu, vanaf vandaag zal ik regelmatig updaten.

 

Omdat het veel foto's zijn moet ik een selectie maken, dat moet nog even gebeuren, dan uploaden, en hier in het topic plaatsen.

Maar ik dacht, laat ik eerst hier maar mee beginnen.

 

 

A moment please, pica's coming very soon!

 

 

Greetzzzz,

El oro verde

  • Like 12

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes! Ik kijk mee. Die voeding al vaker gebruikt?

Edited by NoNonSense

Share this post


Link to post
Share on other sites

High, het is even werk, maar dan heb je wat ook.........

 

En dan nu de pica's van afgelopen weken!

 

 

De 20 zaailingen aan het ontkiemen in de propagator, foto 1-9-2014:

 

gallery_37549_17616_193571.jpg

 

 

Hier een week verder in de voorgroeikast, de 8 eersten, links:

 

gallery_37549_17616_85755.jpg

 

 

De acht laatsten, rechts:

 

gallery_37549_17616_134887.jpg

 

 

6 dagen verder in de tent:

 

gallery_37549_17616_9191.jpg

 

 

Weer een week verder, veel verschil in grootte, onontkomelijk met zaad:

 

gallery_37549_17616_276096.jpg

 

 

Hier weer 3 dagen verder, lampie aan:

 

gallery_37549_17616_326717.jpg

 

 

 

Dan slaan we 15 dagen over, is de klok al op 12/12 gegaan, hebben de dames met succes al diverse pletsessies gehad, en ziedaar! struikgewas en beginnende topopbouw:

 

gallery_37549_17616_119826.jpg

 

gallery_37549_17616_45571.jpg

 

 

Voorkantje, met rechtsvoor de hoogste, die eerst een klein zielig ding was:

 

gallery_37549_17616_21088.jpg

 

 

3 dagen verder, hoger en hoger worden ze:

 

gallery_37549_17616_44803.jpg

 

 

2 dagen verder, mooi veldje met beginnende witte bollekes, de lamp is inmiddels geboost naar 660 watt:

 

gallery_37549_17616_28362.jpg

 

 

Beginnende topopbouw:

 

gallery_37549_17616_93829.jpg

 

gallery_37549_17616_69994.jpg

 

gallery_37549_17616_67818.jpg

 

 

15-10, de bamboetjes zijn er weer naast gezet:

 

gallery_37549_17616_4704.jpg

 

 

Buds in wording:

 

gallery_37549_17616_4433.jpg

 

gallery_37549_17616_75178.jpg

 

gallery_37549_17616_27825.jpg

 

gallery_37549_17616_1653.jpg

 

gallery_37549_17616_62434.jpg

 

gallery_37549_17616_89468.jpg

 

gallery_37549_17616_115850.jpg

 

gallery_37549_17616_5162.jpg

 

gallery_37549_17616_16694.jpg

 

 

Aardig gek toch, de hoogte van de dames?

 

Onderin is alles eerder al weggehaald, nu hebben we alleen nog maar wat gedieft, blad weggehaald, en kleine vergeten kansloze takjes alsnog weggesnoeit, alles wat bovenin zit krijgt licht van de 600 watt peer, geboost naar 660 watt!

 

 

Nog even dit!

 

Doordat de dames in de groei en na de klok op 12/12 als een speer gingen, hebben de meesten pletjes op de stam gekregen, we hebben niet geknakt en gebogen, alleen geplet, sommige wel 4 keer, niet te stoppen!

Dat resulteerde in ballen! en degene met de meeste plets (stress) de meeste ballen, niet echt veel maar toch.

 

We hebben ze er dus alle 16 uitgehaald en onderzocht, en ballen weggeknepen, vorige week ook nog een keer, en gisteravond ook nog, met als resultaat...geen ballen meer te vinden, nergens!

 

 

Hier dan nog de laatste foto's, gisteravond genomen...kortom, de dames even uit hun habitat voor nog wat bind, dief, snoei en speurwerk!

 

gallery_37549_17616_595319.jpg

 

gallery_37549_17616_2170008.jpg

 

gallery_37549_17616_40237.jpg

 

gallery_37549_17616_455205.jpg

 

gallery_37549_17616_2416670.jpg

 

gallery_37549_17616_2326512.jpg

 

gallery_37549_17616_1893990.jpg

 

gallery_37549_17616_685662.jpg

 

gallery_37549_17616_980359.jpg

 

gallery_37549_17616_971754.jpg

 

gallery_37549_17616_1821103.jpg

 

gallery_37549_17616_1679172.jpg

 

gallery_37549_17616_61841.jpg

 

gallery_37549_17616_63100.jpg

 

gallery_37549_17616_1488724.jpg

 

gallery_37549_17616_2171818.jpg

 

 

Verder:

 

Het klimaat is eigenlijk wel de hele ronde op orde geweest, tijdens een warme periode soms ook wel even boven de 30, maar meestal zo rond de 28 graden, in de nacht (5.00-17.00 uur) rond de 21 a 22.

 

Temp. medium soms wel te hoog in warme periodes, maar meestal rond de 22 graden, nooit echt lager geweest.

 

LV is de laatste tijd wel hoog in de nacht rond de 80%, is nu wel wat gezakt, maar we willen hem veel lager i.v.m. toprot straks.

 

Dus er moet een luchtontvochtiger bij, we hebben alles al geprobeerd om het naar beneden te krijgen, maar de LV buiten is ook hoog, dus het wordt wel erg lastig anders.

 

Gaat wel goed komen!

 

Nou mensen, ik heb inmiddels vierkante ogen, stop er mee, ik ga een heerlijke tjaap draaien, straks nog even dames verzorgen ook.

 

 

Suggesties, vragen, complimenten, alles is welkom hier!

 

 

 

Greetzzzz,

El oro verde

 

 

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Nonsense, leuk dat je weer meekijkt hier.

 

Nog even een antwoordt op je vraag, In deze ruimte hebben we alleen nog maar deze voeding gebruikt, bevalt eigenlijk prima, en we hebben er nog genoeg van. Wil ook nog wel een keer de PUK lijn proberen, hoor ik ook goeie dingen over, maar we maken op wat we hebben, dan kijken we wel weer.

 

Er is ook zoveel keus tegenwoordig, tja wat is dan echt de juiste voeding? Je hoort ook zoveel verschillende ervaringen, denk dat het ook persoonsgebonden is.

 

In de andere tent (Selene) voeden we zoals je weet biologisch op Sannie's way, bevalt ook heel goed, en geen PH en EC meten, lekker makkelijk, hoewel we daar wel te hoog hebben gezeten met voeding (all-mix, buffertabs en wat bloeivoeding uit de fles was toch teveel van het goede).

 

Hier zitten we zeker op de goede weg!

 

 

Grtz,

El oro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes met je haasjes El Oro.

Spijtig dat ze zo stress gevoelig zijn die dames.

Hopelijk heb je alles weg gekregen van ballen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer van de ballen inderdaad, voor de rest zien ze er goed uit. Puk heb ik ook al een paar keer voorbij zien komen. Volgende ronde wordt er bij mij ook weer met sannies gegroeid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat snel in zo'n versneld verslagje.... :likken:

 

buiten de nodige prob's weer ziet het er wel weer super uit!

hopelijk blijven de ballen wel weg nu, pletten zal je wel niet meer gaan doen deze ronde.

ik kijk weer mee el oro verde ;)

 

succes :tu

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo weer!...

 

@Plantformer. Ha ha, ja thnx man, het is toch ook zonde als de ruimte leeg staat? :whistle:

 

@Tune. Dank je wel, leuk dat je weer mee kijkt hier. Niks meer gespot tijdens de laatste controle beurt.

 

@Nononsense. Thnx man, zoals het er nu uit ziet, alles oke. Blijft ook wel een beetje een risico met Fem zaad en stress geven.

Hier voeden wij biologisch mineraal zeg maar, maar Sannie's way op de juiste manier is ook zeer aan te bevelen.

 

@Sensi. Ja wel lekker toch? heb wel gemerkt, eindeloze verhalen worden slecht gelezen door de meeste forummers, plaatjes kijken vinden we veel leuker.

 

Het komt nu zo uit, wilde er eerst eigenlijk geen verslag van maken (veel werk) maar het is tot nu toe een prima ronde, en kon het toch niet laten om het hier te delen.

 

Ballen zijn weg, en pletten doen we zeker niet meer in deze fase, laat ze maar genieten van alle liefde die we ze geven. :hug:

 

 

 

Vandaag is het de 4e week, dag 28 met de klok op 12/12.

 

 

Gister hebben ze weer enzymen gehad, 12 liters!

 

Verder heb ik de inblaas uit het gat naar de andere ruimte gehaald, de lucht wordt te koud, de slang ligt nu in de ruimte zelf (niet de tent) misschien zet ik de inblaas wel uit, vanavond kijken wat de min temp is.

 

LV is ook wat gezakt, maar nog steeds te hoog, het verschil in dag/nacht temperatuur is 7 graden, daar zitten we wel goed mee, maar ik heb het niet zo op LV rond de 75% (nacht)in de bloei!

 

Wordt vervolgd!

 

 

 

Grtz,

El oro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo weer!....

 

Even een updatje hoor mensen.

 

 

Vandaag is het de vijfde week dag 32 klok op 12/12.

 

 

Het gaat buitengewoon goed hier, dames dikken lekker aan, en beginnen al flink te "stinken".

 

Klimaat is top, 27 om 21 graden momenteel, LV is al wat gezakt, maar soms misschien nog wat te hoog, max 75%, min 57%.

Temperatuur medium schommelt tussen de 22 en 23 graden.

 

EC = 1.4 in dit stadium en PH = altijd 6.0 met deze voeding.

 

Het is momenteel al best fris buiten, dus de inlaat hangt in de ruimte zelf (niet in de tent) en staat op 25% (gaat uit als de lamp uit gaat) ook de afzuiger wat bijgesteld, zuigt minder hard af, en in de nacht minimaal, ik denk 10%.

 

We hebben een kacheltje buiten de tent in de ruimte bijgezet, want het werd te fris, omdat momenteel 1 tube in de andere ruimte staat, gaat net iets eerder aan als de lamp uit gaat (zo ook geen snel verval in temperatuur als de lamp uit gaat)en draait in de donkerperiode ieder uur een kwartier, zo houden we het onder controle, en minder hoge LV.

 

En volgens de digitale stroommeter verbruiken we nu per dag 4 euro aan stroom, dat is niet al teveel als je kijkt wat er allemaal aanstaat en aanslaat. Lamp op 660 watt, afzuiging, inblaas, vloerverwarming, kacheltje, vatverwarming, vennetjes, tube.

 

 

Maar weer genoeg gelult....budfoto's!

 

 

foto's genomen op 23-10:

 

gallery_37549_17616_1107208.jpg

 

 

gallery_37549_17616_425896.jpg

 

gallery_37549_17616_2717460.jpg

 

gallery_37549_17616_1875654.jpg

 

gallery_37549_17616_2310883.jpg

 

gallery_37549_17616_1137853.jpg

 

gallery_37549_17616_376678.jpg

 

gallery_37549_17616_249197.jpg

 

gallery_37549_17616_1684027.jpg

 

gallery_37549_17616_140085.jpg

 

 

 

Gaat een mooie ronde worden als er niks geks gebeurd.

 

 

 

Grtz,

El oro

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd, zier erg veelbelovend uit, aardige toppen in het verschiet.

Lekker potent ook al, het zal wel fris ruiken ook.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het klimaat is eigenlijk wel de hele ronde op orde geweest, tijdens een warme periode soms ook wel even boven de 30, maar meestal zo rond de 28 graden, in de nacht (5.00-17.00 uur) rond de 21 a 22.

 

Temp. medium soms wel te hoog in warme periodes, maar meestal rond de 22 graden, nooit echt lager geweest.

 

LV is de laatste tijd wel hoog in de nacht rond de 80%, is nu wel wat gezakt, maar we willen hem veel lager i.v.m. toprot straks.

 

Tip,

Je draait je nacht uren van 05:00 tot 17:00

Je moet voor de grap eens gaan zien, wanneer het buiten het vochtigst is.

Laat dat nou net van ongeveer 04:00 tot een uur of 08:00 zijn.

 

Dus jij doet je lampen uit, en laat ze vervolgens lekkere vochtige lucht hop zo je hok in blazen (of zuigen whatever).

 

Mijn lamp gaat pas om 09:00 uur uit, als de buitenlucht weer begint te drogen.

De mist die wil ik liever niet in mijn hokje..

 

Resumé,

Denk nog eens na over je kloktijden.

 

Grt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat kan best zo wezen rocker, maar van negen tot negen is geen optie i.v.m. verzorgen/watergeven.

 

We doen het al jaren op dit tijdstip, eerst van 6 tot 6, maar dit is prima zo.

 

Bovendien is het vochtgehalte al aardig gedaald, je moet niet vergeten dat we in een geisoleerd hok draaien, die ook weer in een ruimte staat, ik geloof dan ook niet dat er dan zoveel verschil zit tussen 5 en 9 uur, in de ruimte zelf.

In dit jaargetijde zit er gewoon veel vocht in de lucht, zeker als het wat warmer blijft, dus buiten zal dit absoluut een verschil zijn tussen die tijden.

 

Gisteravond had ik een LV van 57% toen ik de tent openritste, en een max van 75% wel wat te hoog vind ik, maar de vennetjes houden de lucht wel in beweging, evenals de luchtinlaten, die onderin de boel lekker laten ventileren.

 

Toprot hebben we nog maar heel weinig gehad, en ook mist heb ik nooit gehad in de ruimte! ;)

 

 

Grtz,

El oro

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx Plantformer. Zoals het er nu uit ziet kan het idd een hele mooie ronde worden.

 

Het zijn ten eerste potente Silver Haze zaden, en dat is om te beginnen wel 1 van de belangrijkste dingen.

 

Ik heb wel gemerkt dat er tegenwoordig een hoop zaad verkocht wordt met slechte potentie, veel verschil in fheno, en grote kans op hermannen.

 

De stekkenboer waar we de silverhaasjes altijd haalden ziet mij niet meer terug, standaard krijg je er voor dezelfde prijs een spintkolonie bij, en/of slecht gewortelde stekken, of slechte potentie, de eerste keer was eigenlijk nog de beste keer.

 

Het liefst zou ik ze zelf snijden, maar daar moet je weer extra ruimte en spullen voor een moederhok voor hebben, misschien in de toekomst.

 

Jaren geleden hadden we altijd mooie potente goed gewortelde stekken, daar moesten we wel voor naar Amsterdam rijden, maar die gasten zijn er mee gestopt, jammer jammer, het is lastig om mooie schone stekken te vinden, die ook nog is goede opbrengers zijn.

 

Maar deze ronde tovert zeker een smile op mijn gezicht!

 

 

 

Grtz,

El oro

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo weer!...

 

Het is weer tijd voor een update over de silver haasjes!

 

 

Dag 41 met de klok op 12/12.

 

 

Om te beginnen, het gaat goed, de dames worden monsters, toppen dijen uit als een malle, en de planten zien er super uit.

 

Klimaat is ook nog steeds oke,

 

Lamp aan (660 watt) 27 a 28 graden.

Lamp uit 21 graden.

 

LV: min rond 60%

max rond 76% die zou best wat naar beneden mogen.

 

Temp aarde: tussen 22 en 23 graden.

 

Voeding bio-G-power:

bloei 1ml/liter.

PK 0.2ml/liter.

EC volgens schema 1.5, vinden wij te hoog als we naar sommige planten kijken, worden donkerder groen, dus oppassen, ik denk dat wat lager in de EC blijven dan een verstandige keuze is voor de donker dames (zijn er 4 van de 16).

PH is altijd 6.0

 

Tensio tussen de 100 en 120, met af en toe een uitschieter boven de 200 na een dag geen water en voeding.

 

Waterverbruik verschilt behoorlijk per plant, de grootsten krijgen gemiddeld tegen een liter per dag, de kleinsten en minst dorstigen een halve liter of minder, en dan slaan we die ook wel is een dag over.

 

We tillen de potten even op voor we wateren, met de pot met de tensio als referentie, een makkelijke vergelijking zo tussen normaal (tensio 120, zwaar en licht) zo krijgen ze mooi water naar behoefte, en dat zie je terug, de dames zijn ons dankbaar!

 

Verder wordt er goed geventileerd, met de waaiertjes, afzuiging, mooi om te zien dat alles lekker in beweging is als er een windje door de inlaten naar binnen komt, zeker geen storm, daar hebben ze een hekel aan.

 

Verder slaat de kachel aan net voor de lamp uit gaat, zo krijgen we geen snelle afkoeling, en zo ook geen condens tussen het bladerdek, en in de toppen, ondanks de redelijk hoge LV.

 

 

Wij denken dat we goed bezig zijn, en als er mensen anders over denken hoor ik dat graag, helaas weinig reacties hier!

 

 

Pica's!

 

 

Overzicht met behoorlijk lengteverschil, de plant rechtsvoor (1.22 m) heeft in de bloei nog een behoorlijke ontwikkeling doorgemaakt van klein naar monster met een dikke hoofdtop tot gevolg. Maar toen de bloei er goed in zat hebben we geen stress (pletten) meer gegeven i.v.m. herma gevaar en dus ballen, die we ook nergens meer gezien hebben na een paar inspectierondjes, maar groot of klein, ze zitten allemaal goed in mooie toppen.

 

gallery_37549_17616_863503.jpg

 

gallery_37549_17616_1179080.jpg

 

gallery_37549_17616_296406.jpg

 

 

De achterste 4 dames met mooie knuppels in wording.

 

gallery_37549_17616_1793302.jpg

 

gallery_37549_17616_714752.jpg

 

 

En toen kwam de zon weer op:

 

gallery_37549_17616_374084.jpg

 

 

Zal deze week nog een verdere foto update hier posten, maar genoeg lees en kijkvoer om weer effe vooruit te kunnen. :book:

 

Er mag gerust gereageerd worden, vind het maar magertjes allemaal!

 

 

Grtz,

El oro

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey NoNonsense, thnx mate, oh ja zeker, heb het er nog niet bijgeschreven in de update.

 

Maar als je de tent openritst loop je tegen een muur op, ik kan die muur het beste omschrijven als een kruidige/fruitige aroma muur, die zo kenmerkend is voor een Silver Haze.

 

 

Lang leve de koolstoffilters! :whistling

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja El oro, de reakties..

Ik heb ook geen idee waarom die soms uitblijven.

Ik herken het wel..

 

Zo te zien en lezen, gaat alles goed bij je.

Net de RV..

Waarom is die zo hoog?

Heb je de afzuiging wel voldoende aan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Oude Rocker!

 

 

Effe off-topic dan maar.

 

Weet je wat het vaak is met die reacties, als het goed gaat hoor je weinig, maar doe je iets doms of het ziet er niet uit, dan komen de reacties vanzelf + de grotere hokken met 30 of meer dames doen het ook vaak veel beter.

 

En natuurlijk de bekenden hier met eerder mooie kweekverslagen met dikke buds, krijgen de volgers vanzelf weer mee.

 

Je moet het zo zien, je moet je plekje een beetje veroveren hier op het forum....en terecht!

 

 

Kweken is topsport! :showoff:

 

 

Maar ikzelf ben gewoon altijd benieuwd wat anderen er van vinden, ervaren, dummie, goed of slecht, het maakt me niks uit, maar vooral met probleempjes, en die heeft iedereen, ben ik altijd wel gesteld op extra juiste informatie, ook al hoor je dan weer vaak verschillende dingen.

 

Ik ben zelf ook niet zo iemand die bij alle verslagen wat post, het moet me ook wel interesseren, bovendien trek je ook wel weer naar bepaalde personen toe, ondanks dat je ze persoonlijk niet kent.

 

Dan is een meeting organiseren zoals Elmo gedaan heeft, altijd leuk...de mens achter de avatar! :wtf:

 

 

On-topic:

 

Ja hoor, weinig klagen tot nu toe.

De afzuiger doet zeker zijn werk, maar zeker niet te hard, ik denk nl. dat de dames meer last hebben van een storm in de tent, en die heb je als je hard afzuigt, dan een wat hogere RV.

 

Hoge RV hoeft zeker niet tot toprot te leiden, het is meer de condens die in je toppen slaat bij een te snelle afkoeling, als de lamp uit gaat.

Maar het risico met hoge RV is wel groter natuurlijk, als je de zaken niet op orde hebt.

 

Hij zou misschien in de nacht wat harder mogen afzuigen, nu zo'n 15%.

 

 

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey el oro, man man man, 1 ding is zeker, je bent een goede kweker! Wat staan je planten er weer mooi bij zeg, echt super goed bezig daarzo en die RV.. had ik ook "last" van. Je hebt al actie ondernomen dat is waar het om gaat bij kweken, er voor zorgen dat je planten in de basis datgene krijgen wat ze nodig hebben, immers een goed begin is het halve werk. Je klimaat (basis) is naar omstandigheden prima in orde, je planten staan er elke ronde goed doorvoed bij, complimenten hoor! Dikke thumbs up!

 

Groet Plantformer

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Plantformer. Dank u dank u, deze ronde mag er idd. wezen, we zijn ook best tevreden over deze zaden van Vision Seeds.

 

Maar ook hier wel weer verschil in fheno, volgens mij niet te vermijden met zaad.

 

Er staan er dus 4 tussen die nu alleen water krijgen PH 6.0, begonnen ook wat rare trekjes te krijgen op het blad, en de anderen krijgen gewoon de volle mep, en niks aan de hand.

 

Zo zijn er ook die onverzadigbaar zijn met drinken, en zijn er een stuk of 3 die minimaal drinken, en toch ook behoorlijk in de mooie toppen zitten, de rest is wel zo'n beetje gelijk aan waterbehoefte, we houden het in de gaten!

 

Kortom, zaadplanten zijn daarin wat lastiger dan een tentje met stekken van 1 moederplant.

 

 

Hey gelderse. Thnx, en leuk dat je ook effe komt koekeloeren.

 

Enne, ja hoor, gaat naar tevredenheid, we klagen niet! :showoff:

 

 

Hier nog wat foto's

 

 

Dag 46 klok op 12/12.

 

 

Een gedeelte bloeiend knetterkruid:

 

gallery_37549_17616_13297.jpg

 

 

Buds:

 

gallery_37549_17616_59476.jpg

 

gallery_37549_17616_27127.jpg

 

gallery_37549_17616_84659.jpg

 

gallery_37549_17616_114163.jpg

 

gallery_37549_17616_107148.jpg

 

gallery_37549_17616_81608.jpg

 

 

 

En een stukje van de tweede laag topjes halverwege, beginnen al aardig te verkleuren:

 

gallery_37549_17616_134036.jpg

 

 

Verder alles oke, klimaat ook in orde, en de LV zakt steeds een stukje meer naar prima waarden.

 

Nog een week of 3 schat ik zo in.

 

 

Grtz,

El oro

 

 

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanuit zaad idd veelal phenoverschillen, ik hoop nog steeds dat stekboeren naast hun reguliere soorten er een speciaal soortje bij nemen.

Dat zou echt goed voor CS aanvoer zijn en stabiele kweekjes geven met speciaaltjes.

Ruiken deze al richting de Siver Haze?

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...