Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

FoolOnTheHill

Politie Vindt 22.000 Hennepplanten In Loods

Recommended Posts

DODEWAARD - De politie heeft dinsdagmorgen in een loods aan de Nobelweg in Dodewaard een zeer grote hennepkwekerij met bijna 22.000 planten en stekjes ontdekt. Dat meldt de politie.

 

image-4588927.JPG

 

In de kwekerij werden 17.388 stekjes gevonden, aldus de politie. Ook stonden er 5.376 planten klaar voor de verkoop en werden 280 moederplanten aangetroffen.

 

Meer...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zonde !!!

En die sticker ook !!

Wat een kneusen

Edited by wietbladeren
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

17.388 stekjes, 5.376 planten 280 moederplanten... Exact dat aantal? Zijn ze ff bezig geweest met tellen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Vroegah had je gewoon zulke legale ruimtes vol met stekken van allerlei soortjes.dreamy-eyes-smiley.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een hoop werk door de plee.

 

Keertje de vloer poetsen is overigens geen luxe!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vraag me altijd af hoe ze dat met luchtvochtigheid doen..?

 

Bevochtigen ze de hele ruimte? (Ik zie nergens luchtbevochigers)

 

Een paar uur per dag in de +/- 70-80% luchtvochtigheid werken is ook niet fijn lijkt me..

Kunnen ze dan niet beter propegators gebruiken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lees de reacties op het artikel ook eens. Zo'n beetje allemaal negatief!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ze nou nog maar eens zeggen dat wiet kweken vanzelf gaat... als je 22.000 stekken moet nemen en 280 moeders moet onderhoude..

 

ik vindt het knap :whistle:

Edited by VenaSnar

Share this post


Link to post
Share on other sites

zonde

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Dat ze nou nog maar eens zeggen dat wiet kweken vanzelf gaat... als je 22.000 stekken moet nemen en 280 moeders moet onderhoude..

 

ik vindt het knap :whistle:

Ik kan je vertellen dat het heel veel werk is ,als je het goed doet ,veel meer werk als kweken .

Dat is natuurlijk nooit alleen gedaan ,daar zij wel een aantal mensen bezig elke dag

 

zonde

Elmo nou is jouw stekkenmakerij ook weer weg . :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmmm zouden die belasting en stroom hebben betaald? Zoja voorspel ik vrijspraak :D

 

Dat zou betekenen 3 keer vrijspraak in 3 verschillende bedrijfs takken van de "ilegale" kweek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmmm zouden die belasting en stroom hebben betaald? Zoja voorspel ik vrijspraak :D

 

Dat zou betekenen 3 keer vrijspraak in 3 verschillende bedrijfs takken van de "ilegale" kweek

 

In het artikel staat er dat ze stroom af tapten...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat betekent nog niet dat er daadwerkelijk illegaal stroom getapt werd. Er zit ook een hoop propaganda bij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Propaganda of niet, kijk eens hoe die stroom erbij hangt. En dat in een houten hokje, afgewerkt met wat plastic, vol met TL's met open armatuur, een hoop vochtig materiaal en geen brandblusser te bekennen in velden of wegen.

 

Ik bedoel, ik vind iedereen lief, maar ik verwacht hier geen aai over de bol van een rechter, want die aantallen staan niet in verhouding tot de moeite die er besteed is aan iets banaals als 'je eigen veiligheid' (en dan praten we dus niet eens over die van anderen).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...