Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

g-o

Strawberry Haze Geur

Recommended Posts

Wie kent de strawberry haze waarvan de lucht zo gigantisch (chemisch) ruikt dat je bijna niet geloofd dat dit door voeding of genetica kan komen. Je ziet ze steeds meer in de coffeeshops rond Utrecht en Amsterdam.

 

Wie heeft een idee hoe deze geur gecreëerd wordt? Ik hoorde wel eens iets over tasty puff. Een goedje dat je erop kan spuiten of in laten trekken.

 

Ook trucjes als appel tabak ofzo hoorde ik. Maar is mij nog steeds een mysterie. Iemand een idee of ervaring met deze sterk ruikende aardbei/appel haze?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die overdreven strawberry haze vertrouw ik niet.

 

1 x gehaald en het klopt gewoon niet.

 

Die rood fruit achtige aardbei haze daarentegen, heerluk hoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had dus een tijdje terug strawberry sour diesel haze die had ook een geur die ik nog nooit had geroken.

 

Ik zelf vond de smaak niet zo fantastisch.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad die geur is gewoon TE sterk. Maar enig idee hoe dat zo gekweekt of geproduceerd wordt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk gewoon een flavour als wat op die waterpijp tabak zit.

 

Maar omdat als je t rookt het nergens naar smaakt kan het net zo goed powerplant zijn zo was het effect ook wel een beetje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die kwam ook wel terug bij die strawberry sour diesel haze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu ik dit lees, toevallig zei iemand vandaag in de shop iets raars over kool-aid in de voeding..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juist Predator, helemaal zoals je het beschrijft; ruikt heel sterk maar met de smaak komt niks terug. Waardoor het er denk ik op zit en niet er in. Maar hoe zou dat gedaan zijn? Er moet toch iets gebeuren voordat die geur er zo sterk op zit.

 

Vaak zijn het wel haze soorten waarbij je het ziet. Die ruiken al lekker sterk en dan nog eens in een jasje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ken een kweker die bij zijn gedroogde oogst van die aardbeien tabak legt. Om zo smaak en geur te krijgen.

Misschien daar ook het geval ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een maat van me kwam er ook laatst mee aan,

toen ik het rook gingen er bij mij een paar alarmbelletjes af..

dat is meestal geen goed teken!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turbo waarom zou je dit doen?

Zodat het meer waard word bij verkoop?

Ik vind dit bijzonder kut! Misschien is het niet schadelijk

maar het is wel mis lijdend als ik ergens een wietje koop

dan hoop ik dat het op de goede manier gekweekt en gedroogd is zonder

poespas. Helaas is dit vaak niet het geval! Waarom zou er een extra luchtje aan moeten

als het de smaak en effect toch niet verbeterd.. eeeeeuwig zonde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het wordt wel meer waard bij de verkoop ja. Ze gaan voor 16 tot 20 euro per gram over de toonbank (!!!)

 

Puur een verkoop techniek zodat je ''aardbei'' of ''appel'' heb. Maar smaak verandert er niet door. Vroeg me gewoon af hoe dit geproduceerd wordt.

 

Er moet toch iemand zijn die hier wel eens van gehoord heeft of er wat van af weet?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iemand ervaring met dit:

 

www.tastypuff.com

 

Volgens mij word dit er ook voor gebruikt. Ben benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het jammer dat jullie hier uberhaupt mee willen experimenteren!

Vooral omdat het gedaan moet worden met van die chemische troep!

Share this post


Link to post
Share on other sites

op de website vermelden ze alleen dat de ingrediënten in de flavouring FDA approved middelen bevat,

bij de E-Juice zetten ze er wel bij wat er in zit.

Dit flikken ze vaker bij andere middelen, wat waarschijnlijk betekent dat de middeltjes in de flavouring niet te vertrouwen zijn!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb wel ooit gelezen dat je citroen schillen bij je haze kan leggen tijdens het drogen/curen om die zure geur in te laten trekken. Maar dan moest je wel opletten op rot stond er.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat klopt kan ook met mandarijn etc.

Pas wel op je buds worden vaak daarna kurk droog!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jump book heir in de shop de strawberry haze.. met idd de te lekker bijna chemische geur hier gaat het idd voor 16 de gram over de toonbank...

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kon/kan in arnhem hem BIJ DE PINGUIN strawberry haze halen vooor GODVERDOMME 14 EURI

 

ook hadden ze aple shiva. ALLEBEI VERZWAARD!!!!! niet normaal spulleke grinde je en GODVERDOMME nu nog ruikt een grinder van een maat van me naar strawberry !!!! niet normaal. ben zelf nooit van het microscoopie erbij

 

gelukkig is heben ze dat bij de sjamaan in arnhem wel gedaan ALLEMAAL SUIKER KRISTALLEN !!!! e ziet echt kei goed het verschil.

 

ik en zelf zoooooooon mongol geweest dat ik meerdere keren die wet heb gehaalt ik tuinde er helemaal in.

 

ben zelfs zaden gaan halen van greenhouse van strawberry haze.

 

SUPER WIETJE om te kweken ook om te roken maar smaak meer naar ECHTE friszure aardbei toompje. niet naar strawberry syrup!!!!

 

strawberry sourdiesel moet ook zon FRISZURE tint hebben. tevens ook enom heerlijk en mooi om te kweken maar ook weer niet die troep suiker.

 

er word te veel gerotzooit met wiet ik zeg alle shops dicht of verplichten wiet te laten controleren bij bijv testlab amsterdam. elk zelf gerespecteerd coffeeshop ondernemer zou hier aan moeten geloven.

 

mijn stekkie mijn shoppie raakt ook steeds meer en meer verkankerd met troep

een voorbeeld: kennen we enemy of the state qua smaak???? beetje zon cheese achtige gebeuren

 

wat denkje GVD!!!!! dat is nu gewoon haze!!!! nou.... ik ken daar de boel al lang niet meer serieus nemen.

 

met zon bijdehand figuur achter de toonbank je kent ze vast wel ' WIE IS HIER NOU DE SNACKBAR' dat lulletje roze water meteen verteld dat die de balle verstand ervan had en dat die minder moest lullen maar grammen moest gaan wegen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...