Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Guest wiet61

Wat Een Balletent Is Pollinator

Recommended Posts

Guest wiet61

Ik heb er al zakken besteld ,nu de

 

Bubbleator B-Quick maar dan sturen ze hem op zonder thermo meter ,ik gebeld ,ze zouden er een opsturen ,na drie dagen nog niks ,terwijlik hem al weer een keer gebeld heb ,hij zei je kan het ook zonder thermo meter ,wat een klets kraamt die man uit ,als je het compleet verkoopt ,stuur je toch niet de helft op ,je moet toch kunnen controleren wat de tempratuur is .

Zo doet men daar dus zaken ,ik heb ze al weer een mail gestuurd,en gevraagt om een thermo meter ,ik ben benieuwd wat er nu gebeurd ,een ding weet ik zeker ,als ik het geweten had ,had ik er niks besteld ,dat is geen zaken doen .

ik hou jullie op de hoogte .

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

foutjes mogen niet natuurlijk, klaag ze maar meteen aan

Share this post


Link to post
Share on other sites

t zelfde inderdaad, (zonder de nodige zakken uiteraard)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

zakken heb ik allang skunkie ,maar wel slordig natuurlijk geen thermo mee te sturen ,en dan nog zeggen i stuur er een op ,na 3 dagen nog niks ,waardeloos bedrijf vind ik het dan ,en zeker als je een paar keer gebeld hebt .

 

foutjes mogen niet natuurlijk, klaag ze maar meteen aan

Zo,n foutjes niet nee ,en zeker niet als ze er een op zouden sturen ,en na 3 dagen heb je nog niks .Ik weet niet of jij graag iets koopt en dan niet krijgt bwat je koopt ,dus je reactie is overbodig .

 

Is zo'n B-Quick nou eigenlijk nog anders dan een mini (camping) wasmachine?

https://www.conrad.n...93-1169296.html

Ik zou het niet weten ,maar als ik dit gezien had voor de bestelling ,had ik dit gekocht .

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tjongejongejonge, geen thermometer!

Wat een ramp!

 

Zorg gewoon dat er altijd flink veel ijs in je water zit, en dan maar wassen.

Niet blijven zeuren.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Tjongejongejonge, geen thermometer!

Wat een ramp!

 

Zorg gewoon dat er altijd flink veel ijs in je water zit, en dan maar wassen.

Niet blijven zeuren.

Gaat om het principe ,als ik wat koop ,moet ik krijgen wat ik koop ,als jij een bmw koopt ,krijg je toch ook geen fiat ,en dan zeggen was hem maar goed ,klink klare klets wat je uit kraamt Foot on the hill ,wil jij niet wat je koopt dan .

Ik wel .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo'n aquarium thermometer kost geen drol, maar goed als je d'r dan zonodig een principe kwestie van wil maken dan kun je beter ConsuWijzer.nl checken. Bellen heeft geen enkele zin daar ben je inmiddels al achter gekomen ... ;)

Edited by Running Water

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krijgen wat je hoopt ........

 

Dat noemen we in t Hollands :voor een dubbeltje op de eerste rij zitten..

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat dom. die hadje binnen een dag nagezonden kunnen hebben.

 

Hey FoTH

ik weet zeker als jou dit overkomen was

zat je zo in de dip

dat je weer 4 dagen domme postst ging maken.

 

schijn je steeds leuker te vinden om zonder reden

tegen anderen te gaan zeuren.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ding kun je beter in de prullebak gooien en een goede digitale kopen. Als je deze laat vallen of ergens tegen aan stoot heb je loodballetjes en glas door knip heen.

 

Heb je geen EC meter met temp er op?

 

Bij mij waren ze de zeef vergeten, volgens mij roken ze daar nogal veel goede ice.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Zo'n aquarium thermometer kost geen drol, maar goed als je d'r dan zonodig een principe kwestie van wil maken dan kun je beter ConsuWijzer.nl checken. Bellen heeft geen enkele zin daar ben je inmiddels al achter gekomen ... ;)

Dat klopt ,maar hun vragen er toch mooi 5 euro voor ,als ze dat heel het jaar doen bij klanten ,je moet toe geven dat het geen service is ,ik vind het laksheid ,ze zijn lui ,ik denk dat er geen reet opgestuurd is ,zo doet men zaken schijnbaar daar

 

Krijgen wat je hoopt ........

 

Dat noemen we in t Hollands :voor een dubbeltje op de eerste rij zitten..

dat word voor 5 euro op de eerste rij zitten ,want hij kost 5 euro . :jump:

 

wat dom. die hadje binnen een dag nagezonden kunnen hebben.

 

Hey FoTH

ik weet zeker als jou dit overkomen was

zat je zo in de dip

dat je weer 4 dagen domme postst ging maken.

 

schijn je steeds leuker te vinden om zonder reden

tegen anderen te gaan zeuren.

Ja ,dat zouden ze ook doen ,na zenden ,dus niet ,ik heb 3 keer gebeld met hun ,ik heb het opgestuurd zei hij ,dus niet .

Anders was het er allang geweest,hij zei niet voor niets het kan ook zonder thermometer ,dat snap ik ook wel ,maar wat je erbij moet krijgen moet je krijgen,je rekend het tenslotte af

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn gewoon aardige mensen die daar werken en de service is ook helemaal top.

Maar als je op een donderdag vrijdag of zaterdag belt hebben ze het volgens mij heel druk in de shop, dan is het zware chaos met al die toeristen.

 

Maar ik weet zeker dat als je ze gewoon op een vriendelijke toon benaderd dat ze je zeker goede service zullen bieden.

 

zo had ik bv een keer een kapotte wasmachine, ff langsgereden en heb zo een nieuwe meegekregen plus nog een mooie korting op een grote waszak ter compensatie

 

Bij mij waren ze de zeef vergeten, volgens mij roken ze daar nogal veel goede ice.

 

dat klopt idd wel ja, en ze zijn er ook niet zo zuinig mee hahah

Ik heb de eigenaresse een keer een blow zien draaien, dat was gewoon half om half ice-o-lator en sigaretten hahaha

Edited by Amecheesia
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan kan ik me voorstellen dat je wel eens wat vergeet bij een pakketje te doen. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat klopt ,maar hun vragen er toch mooi 5 euro voor ,als ze dat heel het jaar doen bij klanten ,je moet toe geven dat het geen service is ,ik vind het laksheid ,ze zijn lui ,ik denk dat er geen reet opgestuurd is ,zo doet men zaken schijnbaar daar

 

Ben het met je eens dat het géén service is. Ze hadden die thermometer je gelijk horen toe te zenden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd thermometer moet er gewoon komen natuurlijk. maar niet doen alsof het het einde van de wereld is waarschijnlijk gooi je die thermometer in de kast en kijkt er nooit meer naar om omdat jezelf vast wel ergens een betere hebt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het ook slechte service als ik het verhaal zo lees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het meer overbodig om contact op te nemen, een nabestelling te vragen en na 3 dagen zelfstandig te besluiten dat het nooit meer binnen gaat komen om het bedrijf dan maar online zwart te maken, de ptt doet de post nou eenmaal niet meer, en 3 dagen wachten, is dat nou alles?

 

 

:whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snap nu niet zo hoe mensen hier zo over gaan zeuren dat dit zwartmakerij is. Als de persoon aan de telefoon echt heeft verteld dat je het ook zonder kan doen dan geef ik je helemaal gelijk dat je daar pissed om zou worden. Ik ken Mila (eigenaresse Pollinator) ook wel een beetje en die zou ook vinden dat als zulk advies wordt meegegeven door dr persooneel dat niet door de beugel kan...

 

Cheerz

D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Snap nu niet zo hoe mensen hier zo over gaan zeuren dat dit zwartmakerij is. Als de persoon aan de telefoon echt heeft verteld dat je het ook zonder kan doen dan geef ik je helemaal gelijk dat je daar pissed om zou worden. Ik ken Mila (eigenaresse Pollinator) ook wel een beetje en die zou ook vinden dat als zulk advies wordt meegegeven door dr persooneel dat niet door de beugel kan...

 

Cheerz

D

Zo is het toch echt gegaan Dank D 420 ,hij heeft letterlijk verteld gooi er maar veel ijs in dan kan het ook zonder ,het slaat natuurlijk nergens op ,dan moeten ze hem niet mee verkopen .

Ik vind het meer overbodig om contact op te nemen, een nabestelling te vragen en na 3 dagen zelfstandig te besluiten dat het nooit meer binnen gaat komen om het bedrijf dan maar online zwart te maken, de ptt doet de post nou eenmaal niet meer, en 3 dagen wachten, is dat nou alles?

 

 

:whistle:

Het gaat er helemaal niet over dat ik ze zwart wil maken ,ze moeten hun afspraken na komen niet meer en niet minder.

Ik had dindsdag gebeld ,hij zou woensdag nageleverd worden ,dus niet ,toen heb ik een mail gestuurd waarin ik gevraagt heb is hij opgestuurd ,ik werd terug gebeld ,hij zei ,hij is onderweg ,maar je kan ook zopnder thermometer als je veel ijs gebruikt .

Dus er was vrijdag nog niks ,en nu nog niks ,vind jij dat zwart maken ,dat zwart maken doen ze zelf door hun afspraken niet na te komen ,nu moet ik de bubbelator opsturen ,wat ook nergens op slaat ,eigenlijk moeten hun dat betalen .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Waarom moet jij de bubbelator opsturen?

hij lekt achter bij de poten ,en niet van de condens ,en flink ook nog ,heel de tafel werd elke keer klets nat ,en dat is niet goed natuurlijk .

Wel een mooie machine trouwens .Werkt als een tierelier

De zakken schoonmaken dat gaat ook goed met bio tex ,ook geleerd hier op het forum ,wel goed na spoelen ,en je hebt weer nieuwe zakken .

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi apparaat werkt als een tierelier hij is alleen zo lek als een zeef en je baalt verschrikkelijk van je thermometer.

 

ikzelf had over die thermometer niet zo n punt gemaakt maar dat hij lekt wel Ik zou toch wel mn centen terug vragen

 

suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

mooi apparaat werkt als een tierelier hij is alleen zo lek als een zeef en je baalt verschrikkelijk van je thermometer.

 

ikzelf had over die thermometer niet zo n punt gemaakt maar dat hij lekt wel Ik zou toch wel mn centen terug vragen

 

suc6

hij moet maar een gewoon goed product leveren dat niet lekt ,het is verder een goed apparaat ,en voor de therometer krijg ik iets anders ,ik ben benieuwd .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...