Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

deathonator

Dimlux Co2 Sensor Icm Gavita Master Controller

Recommended Posts

hallo allemaal

 

 

ik heb pas nog de gavita master controller gekregen van een hele goede vriend, ik gebruik zelf op dit moment de dimlux maxi controller icm de dimlux co2 sensor ben er zeer tevreden over,

mijn vraag is dus of ik die dimlux co2 sensor kan gebruiken icm de gavita master controller

 

ben zeer benieuwd want als dat kan wil ik graag allebei de controllers testen in identieke ruimtes naast elkaar en mischien post ik wel een test verslagje ik hoop dat mensen met ervaring me vraag kunnen beantwoorden,

 

greetz deathonator.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie weinig waarde in zo'n test als dimlux je zo goed bevalt. Waarom doet je maat die controller weg?

Edited by Johnny_Sack

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou omdat ik de gavita controller nog niet ken, ik gebruik normaal ook de gavita pro lampen maar ik wou graag effe de dimluxjes testen,

en toen ik de de gavita controller kreeg zag ik dat er nog geen co2 sensor van was dus ik was benieuwd of ik die van dimlux kan gebruiken met de gavita, en waarom ik de controller heb gekregen is omdat mijn vriend zijn oom een growshop bezit dus als ze wat willen testen bieden zij mij dat aan,

 

maar kan iemand aub mijn vraag beantwoorden? ik heb de kweekruimte al neergehaald daarom kan ik effe zelf niet testen.

 

greetz deathonator.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...