Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Guest elmanito

Cannabiszalf Veelbelovende Behandeling Tegen Ebola

Recommended Posts

Guest elmanito

In de Texaanse stad Dallas worden 76 mensen uit de gezondheidszorg in de gaten gehouden in verband met ebola. Ze zijn in contact geweest met een patiënt uit Liberia, Thomas Eric Duncan, die op 8 oktober jongstleden overleed. Zeker één verpleegster is besmet.

De Amerikaanse president Barack Obama zei eerder deze week dat de wereld onvoldoende onderneemt tegen ebola. Hij zei dat landen die de capaciteit hebben om te helpen veel meer moeten doen. Sommigen vinden dat Obama ‘serieus moet overwegen’ om reizigers die vanuit de door ebola getroffen West-Afrikaanse landen naar de VS komen, tijdelijk te weren.

Afgelopen maand verscheen in vakblad Science een artikel van de hand van een aantal vooraanstaande onderzoekers waaruit blijkt dat het ebolavirus zeer snel muteert. Daardoor zal het buitengewoon lastig zijn om een geneesmiddel te maken waar alle patiënten mee behandeld kunnen worden.

Terwijl onderzoekers proberen een vaccin te ontwikkelen, kunnen de antiretrovirale stoffen in cannabis mogelijk uitkomst bieden. Brad Morehouse, oprichter van NewCure.org, meent dat cannabis het ebola-sterftecijfer sterk kan laten afnemen. De drug kan ook geschikt zijn voor klinisch gebruik, aldus Morehouse.

Moeizaam

“Er is al genoeg onderzoek gedaan. Het bewijs dat cannabinoïden andere ziektes, waaronder Lymeziekte, bestrijden is overweldigend,” zei hij. “Er wordt momenteel onderzoek gedaan naar cannabis als natuurlijk middel tegen hiv. Het helpt ook het immuunsysteem te versterken omdat het één van de beste bronnen van antiretrovirale stoffen is.”

“Als gevolg van huidige wetten en regels verloopt het onderzoek naar de geneeskrachtige werking van cannabis erg moeizaam,” ging hij verder. “Onderzoekers die natuurlijke geneesmiddelen ontwikkelen kunnen niet met het ebolavirus werken omdat ze daarvoor een speciaal laboratorium nodig hebben dat ver buiten hun bereik ligt.”

Morehouse vindt dat de tijd is gekomen om de ontstekingsremmende en immuunversterkende werking van cannabis in zalfvorm toe te passen.

Ontstekingsreactie

Uit verschillende studies blijkt dat mensen sterven aan ebola door cytokinestorm, een fatale reactie van het lichaam waarbij afweermoleculen een ontstekingsreactie in het hele lichaam veroorzaken. Cannabinoïden werken ontstekingsremmend, waardoor deze ontstekingsreactie minder hevig zal zijn.

Onderzoeken tonen aan dat de productie van cytokinen door cannabinoïden kan worden onderdrukt. Op dit moment is er nog geen vaccin tegen ebola beschikbaar, maar cannabiszalf lijkt een veelbelovende therapeutische behandeling te zijn.

 

http://www.nineforne...ng-tegen-ebola/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou mms misschien ook een middel kunnen zijn? http://mijnstrijdteg...ordioxine-kuur/

 

De nVWA waarschuwt voor consumptie van Miracle Mineral Solution

 

NVWA veiligheidwaarschuwingen (food) | 08 oktober 2010

De nieuwe Voedsel en Waren Autoriteit (nVWA) waarschuwt consumenten het product Miracle Mineral Solution (MMS) niet te gebruiken. Dit product wordt verkocht als voedingssupplement via verschillende websites op het internet. Bij de nVWA zijn geen vergiftigingsgevallen in Nederland bekend, in Canada en de VS wel.

MMS is een product dat bestaat uit een 22 - 28% natriumchlorietoplossing, die verdund moet worden met citroenzuur of een 'activator' en vervolgens met water of een vruchtensap moet worden ingenomen. Er zijn verschillende producten en gebruiksaanwijzingen in omloop.

De veiligheid van het product is niet gegarandeerd, omdat het onduidelijk is hoeveel chloordioxide na verdunning gebruikers binnenkrijgen en de verkopers het gebruik voor langere tijd aanraden. Teveel chloordioxide kan verschijnselen als misselijkheid, overgeven en diarree veroorzaken.

Het is verboden om helende eigenschappen aan een levensmiddel toe te schrijven. MMS mag niet verkocht worden als geneesmiddel. Indien consumenten een geneesmiddel voor een ziekte willen hebben, raadt de nVWA aan de huisarts te raadplegen.

De AID, PD en VWA bouwen aan één nieuwe Voedsel en Waren Autoriteit

 

 

The U.S. Food and Drug Administration is warning consumers not to take Miracle Mineral Solution, an oral liquid also known as “Miracle Mineral Supplement” or “MMS.” The product, when used as directed, produces an industrial bleach that can cause serious harm to health.

The FDA has received several reports of health injuries from consumers using this product, including severe nausea, vomiting, and life-threatening low blood pressure from dehydration.

Consumers who have MMS should stop using it immediately and throw it away.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Omdat chloordioxide zeer explosief blast-present-smiley.gif is kan het niet worden vervoerd, en moet het ter plaatse geproduceerd worden. Indien natriumchloriet met (citroen)zuur gemengd wordt ontstaat er chloordioxide. Men kan dit vervolgens mengen met drinkwater(zonder fluoride) of verse sap waarin geen vitamine C in zit. Dus geen sinaasappelsap. Vitamine C neutraliseert namelijk chloordioxide.

Edited by elmanito

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het blijft dubieus. Een aspect is natuurlijk , dat mocht het een goed middel zijn, hier voor de farmaceuten weinig valt te verdienen en zullen zij dus alle zeilen bijzetten om het in het discrediet te brengen.

 

http://www.welkegeneeswijzewerkt.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=236:mms-kwakzalverij-of-wondermiddel&catid=9:doe-het-zelf&Itemid=44

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik mag kiezen tussen Cannabis en bleekwater...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ter illustratie; Mijn buurman en vriend, een homeopathiesche arts vertelde mij vanmorgen over een vrouw uit Heerenveen het volgende en dit is dus geen fabel. Zij had een onstekking aan haar hartklep en was ten dode opgeschreven. (laboratorium gericht onderzocht). Zij was terminaal. Zij begon aan een mms kuur en genas volledig evenals de lichte huidkanker die zij had. (laboratorium gericht onderzocht).

 

Ik weet, het klinkt sprookjesachtig, maar mijn buurman is absoluut integer en liegt niet. Hij vind het zelf ook redelijk onverklaarbaar, maar het werkt. Mensen genezen na 4 dagen van malaria.

Zelf ben ik weer net door de scan geweest i.vm. een nierkanker van 3 jaar geleden. Het kan zijn dat een klein vlekje op een rugwervel een uitzaaing kan zijn, het kan ook een blessure zijn omdat ik in maart van 6 meter hoogte uit een boom op mijn rug terecht ben gekomen.

Stel dat het een uitzaaing is dan weet ik wel wat ik kies.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Er zijn veiligere alternatieven.Tis mooi dat ze gered is, maar MMS moet je zelf maken.Vraag is altijd hoeveel % residue hypochloriet blijft er achter in de oplossing nadat het gereageerd heeft met citroenzuur.NaCl is ook een chloorverbinding, maar iemand van 70kg moet 840g consumeren wil die overlijden eraan, voor die tijd ben je al zwaar aan het overgeven trouwens.Bij natriumhypochloriet 4-6% oplossing ligt het op 32.9 g bij iemand van 70 kg, dus zoals je ziet is niet iedere chloorverbinding hetzelfde.

 

formula.gif

 

LD50 natriumhypochloriet bij muis ligt 5800 mg/kg.Berekenen voor mens 3/37 x 5800 x 70 = 32.9 g

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zijn adressen waar het te ktijgen is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het gaat er hier niet om een evt geneesmiddel tegen ebola te noemen, maar een eventuele toepassingsmogelijkheid van Cannabis.

Dat bleekwater-verhaal is off-topic, denk ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Ken ook een stel die het zelf maken & mij het aanboden, maar persoonlijk ken ik niet zo tegen bleekwater & daar rook het wel naar.Zover ik het weet zit er geen chloorverbinding in Cannabis die medicinaal zou kunnen werken.Boswellia komt trouwens dichter in de buurt dan het hele MMS.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Ik denk dat het heel belangrijk is dat mensen hier kennis van kunnen nemen, of dat nu hier is of ergens anders.

 

Dan open je een aparte topic erover, trouwens kurkuma icm zwarte peper werkt ook goed als ontstekingsremmer of wist de homeopaat dat niet.Menigeen heeft dat in zijn keukenkastje als koenjit of geelwortel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ik hier over bericht heeft er mee te maken dat ik zelf kanker heb gehad en zodoende nogal betrokken ben bij dit onderwerp.En stel dat het wel goed zou werken , dan mag je je medemens, net als met wietolie, deze kennis niet onthouden

 

Een bericht van mijn dochter ,die doctor natuur- wiskunde is.

 

Ik heb op het internet nog wat rond gezocht over MMS. Het lijkt mij een erg gevaarlijk goedje. Als je het gebruikt en niet genoeg verdund, kun je er oa ademhalingsproblemen, diarree en misselijkheid van krijgen (en zelfs aan doodgaan). De eigenschappen van MMS komen erg veel overeen met bleekmiddel (=chloor). Ook als je het op wel genoeg verdund kan er op lange termijn schade ontstaan aan oa je zenuwstelsel. Bij apen is aangetoond dat lang durig gebruik (6 maanden) van chloor dioxide de werking van de schildklier vermindert en het immuunsysteem aantast.

 

Verder is er nog niks wetenschappelijks aangetoond dat MMS zou kunnen helpen tegen al die ziektes die jij hebt genoemt (zoals malaria en HIV). De verhalen zijn allemaal puur anekdotisch en vaak opgeschreven door mensen die het middel zelf promoten. O'ja wist je dat Jim Humble een Bischop is, dat pleit ook niet echt voor hem zou ik zeggen.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Miracle_Mineral_SupplementMijn

Mijn advies zou zijn: niet gebruiken! Zoals ik al eerder dacht chloor in je lichaam stoppen (in welke vorm dan ook) lijkt mij geen goed idee!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Kan wel begrijpen dat je betrokken bent bij het onderwerp kanker, als je het zelf hebt gehad, maar daarom zeg ik ook dat je dan een apart onderwerp kan gaan openen hierover of je gebruikt de zoekmachine google & voila klik Dit topic gaat speciaal over Ebola & de eventuele toepassing van Cannabis als zalf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Binnenkort kom ik met informatie over zalf, die ik overigens zelf ook maak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...