Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
autoflowers

Komt Het Nog Goed Met Mijn Skunk Haze?

Recommended Posts

Ik heb een paar plantjes skunk haze waarvan de topjes tot op de dag van vandaag nog klein zijn. we zitten al half oktober er zou al behoorlijk wat volume in moeten zitten.

 

Mijn vader heft exact dezelfde plantjes in potten buiten staan en die van hem zijn explosief gegroeid de laatste week maar die van mij blijven een achterstand hebben. zoals het er nu uit ziet zijn ze pas haf november klaar.

 

Gister heb ik 1 plant geoogst de in de volle grond staat wat aar zat al een beetje schimmel in maar de topjes waren minimaal, niet iets om blij van te worden.

 

Deze planten die ik over heb zet ik savonds binnen met de centrale verwarming aan en overdag als de zon schijnt buiten.

 

Ze zijn nog steeds donkergroen van kleur en krijgen canna booster, PK 13/14 en bloeivoeding maar alles wil niet echt veel helpen.

De haartjes zijn voor zo'n 10 a 20% bruin dus ook nog niet oogstrijp maar ik betwijfel of er nog en explosieve groei gaat komen.

 

Bij sommige bladeren krullen e zijkanten lichtjes om naar binnen.

 

Naar mijn idee hebben ze wel wat te veel water want de potten voelen zwaar aan en wellicht iets te weinig zonlicht op het balkon.

 

Veder zijn ze dus diep donkergroen maar het weer zit nu ook niet meer mee. Iemand ervaring met skunk haze buiten?

 

(Fotos heb ik maar kon ze niet loaden via de website)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou degene die naar binnen kunnen snachts binnen zetten, dan geef je ze toch wat meer kans.

Over de schimmelgevoeligheid van het soortje weet ik niets, maar als je er al eentje gezien hebt dan zal de rest niet lang meer duren!

Op het balkon krijgen ze al gauw wat minder licht ja, probeer ze goed neer te zetten zodat ze het eerste straaltje op het balkon al gelijk pakken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat ik ook 5 tot 7 dagen even geen water ga geven behalve bij de planten die in kokosaarde staan en het water minder lang vasthouden. Te veel aan water kan de bloeiontwikkeling ook remmen denk ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...