Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Aquar

Zijn Er Meer Mensen Die Een 70 Watt (Hps/mh) Evsa Gebruiken?

Recommended Posts

Naar aanleiding van het topic van groenethee (http://www.wietforum...4-70-watt-evsa/) ben ik ook op zoek gegaan naar een 70 Watt EVSA. Tot dusver zonder resultaat. Het bedrijf waar groenethee z'n EVSA heeft gekocht (http://www.derenlighting.com) reageert niet, of althans nog niet. En na een aantal keren mailen ga ik er maar van uit dat ze dat ook niet meer gaan doen. Ik zoek nog verder natuurlijk, maar zijn er meer mensen die een (andere) 70 Watt EVSA gebruiken en mij kunnen vertellen waar ze hem gekocht hebben? Ik heb groenethee een pb gestuurd, maar hij/zij reageert niet en is ook al bijna een jaar niet meer actief op WF.

Edited by Aquar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn die allemaal geschikt voor zowel HPS als MH?

 

Edit: Topictitel ook even veranderd.

Edited by Aquar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alles nog even nagezocht. Helaas is geen van bovenstaande evsa's voor zowel hps als mh geschikt. :huh: Sowieso is bij Alibaba bestellen lastig, accepteren geen PayPal en vaak is het onduidelijk voor welke lampen ze geschikt zijn. Maar we zoeken verder...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aquar onze buiten verlichting opt werk is met 70watt tson pia met vsa. Worden als ze vervangen moete worden door de tu (technice uni ) geleverd

 

Mh kan probleemloos op elke hps (e)vsa andersom niet

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oké thx, dat laatste wist ik niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet het. Ik heb al een paar keer een berichtje gestuurd naar dit bedrijf, maar tot op heden geven ze helaas geen antwoord. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vertrouw eerlijk gezecht niet zo op mailen, ik heb een belijzer en ben niet bang die tegebruiken.

ff bellen weet je het zo. gewoon zeggen dat het voor buiten verlichting op het terijn is of iets dergelijks ;)

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toevallig hebben ze me vandaag terug gemaild dat het 70 Watt model uit de productie is genomen. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mh kan probleemloos op elke hps (e)vsa andersom niet

Zijn er mensen die dit kunnen bevestigen? Via google vind ik (natuurlijk) tegenstrijdige verhalen. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was een post op dit forum(ook ik kan de betrefende post niet terug vinden ( geloof ergens inde editorial van wazzup )

Hps lampen hebben een "start" piekje nodig, mh lampen niet, zodoende zal de hps evsa die piek wel afgeven en een mh lamp doet hier niks me maar gaat wel gewoon branden, terwijl een mh evsa geen "start" signaal geeft waardoor een hps lamp niet zal opstarten,

 

Chek me oude topics maar lumatec hps evsa met mh superplant lampen (zoals veele andere)

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx, maar dat is een gewone vsa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet niet of dat voor elke EVSA zo is, maar ik had op mijn dimbare Gavita Digistar 400 een MH lamp aangesloten. Stond ook op hun site dat dat kon:

The Gavita DigiStar ballasts have been developed to drive a wide range of HPS / MH lamps.

 

Las op de interwebs dat je niet moest gaan dimmen of boosten, dus dat laat ik dan maar achterwege. Al stond dat nergens in de handleiding van de EVSA. Dus wellicht kan het best, maar ik heb gewoon een extra bulbje gekocht en heb dus een 250W en een 400W MH lamp op dat ding aangesloten gehad. Werkte prima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...