Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
dsmennel

Outdoor Zaden

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik weet dat het een beetje laat is voor outdoor planten, maar ik vraag dit alvast voor vorig jaar. Ik heb dit jaar outdoor zaden gekocht namelijk lowryder 2. Tegen de tijd dat ze ontkiemt waren wou ik ze buiten neer zetten maar wegens omstandigheden kon dat niet meer. heb ik ze binnen neer gezet. Heel veel fouten gemaakt waardoor er geen 1 het heeft overleefd. Oke dat kan ik terug nemen er staat er nog 1 maar die is 3 centimeter klein en die staat er al vanaf de zomer vakantie...

 

De prijs van de zaden vond ik zelf wel erg duur. Is er niet ergens waar je goede zaden kan kopen of van iemand kopen die een bulk zaden heeft?

 

Mvg dsmennel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk eens op growshopmarkt.nl

Hier worden zaden verkocht door verkopers zelf via advertenties. Bijvoorbeeld door zaadkweek van kwekers zelf. Kwaliteit niet gegarandeerd maar voor de prijs misschien proberen waard? moet altijd wel wat leuks tussen zitten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Outdoorseeds op growshopmarktplaats, doen veel forum leden al jaren zeker mee met tevredenheid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker bedankt!, hier heb ik echt heel veel aan dat het kwaliteit niet 100% is dat snap ik. Maar het proberen zeker waard.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou kijken voor deense soortjes op het forum staan genoeg topics over deze soortjes.

Ideaal voor het nl klimaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nu gekeken op growshopmarkt.nl, ziet er goed uit alleen las ik dat er ook veel word opgelicht op de site. Weten jullie ook een vertrouwd iemand?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb even op gezocht op outdoorseeds. Maar wat bedoel je er precies mee, het is geen site? en ik vroeg meer of er een persoon was die wel te vertrouwen was en die gewoon goede zaden levert.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het andwoord al gevonden, in dit topic.. ff lezen man.

Share this post


Link to post
Share on other sites

growshopmarktplaats

 

dit antwoord was al voor gekauwd door jonnie

 

zelf geen ervaring mee maar aan dit antwoord heb je iig wat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goedkopere zaden weet ik zo niet maar kan je wel paar tips geven voor een goede opbrengst waardoor

de prijs van de zaden niet meer zoveel uitmaakt.

Goedkoop blijkt nogal eens duurkoop te zijn en koop dan persoonlijk liever de wat "duurdere" (feminised) zaden.

Koop me zaden bij Grasscompany en let er zelf niet op als het binnen of buiten zaden zijn.

Zaadjes welke ik buiten gekweekt heb en je aan kan raden zijn o.a.;

Greenhouse seeds - Jack Herer

Super strains - Enemy of the state

World of seeds ; Afghan kush x White widow

Ontkiemen tussen 2 watjes, in de 5 jaar dat ik dit doe nog nooit meegemaakt dat er 1 niet ontkiemde.

Vervolgens in een klein potje in de vensterbank en daarna overpotten in 60L kuipen.

Hierin deed ik normale potgrond i.c.m. voeding van Plagron (Alga Grow & Bloom, Suger royal en Green sensation).

Heb tot nu toe altijd ieder seizoen zon 600 gram van 4 planten gehaald.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...