Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Botanist

Respect An Alle Farmer!

Recommended Posts

Besten, zusters, broeders, vrienden en andere sacrement liefhebbers (:

 

Ik ben Botanist, jongeman, medisch wietgebruiker.

Ik ben pas sinds een half jaartje echt met wiet bezig wat betreft frequent roken.

Ik gebruik de marrie voor het mediteren en te genezen.

Momenteel rook ik medicale wiet van de apotheek, dus ik denk veel cbd en weinig thc. Deze rook ik puur in een mooie tabakspijp van paps over mijn longen. Ik heb af en toe ook een voorgedraaide joint gehad voor die tijd.

Geruime tijd leef ik al met een angststoornis, namelijk ocd, deze is enorm extreem geweest, en ik ben momenteel op goede weg van volledige genezing. Jah bless.

Ik gebruik tevens ook één tabletje Lexapro dagelijks als SSRI.

De SSRI en Wiet samen leveren voor mij geen problemen op, zelfs niet als ik daarna nog een mooi glaasje rode wijn schenk :)

Ik heb dank aan de wiet die mij dit heelzame levert.

Wel heb ik laatst een keer een paniekaanval gehad tijdens het roken omdat ik teveel had gerookt en in een bad mindstate zat haha.. achteraf kan ik erom lachen maar het was echt mega freaky :') Ik kwam in een gedachtelus vast te zitten, van positief naar mega negatief en terug, tevens met de bijbehorende lichamelijke reactie op die emotiepieken, lachen naar extreme paniek. Op dat moment dacht op dat moment dat het nooit meer weg zou gaan haha en mijn pa schrok zich de pleuris.

Verder heb ik momenteel een fulltime 40uur HBO baan om mijn leven te bekostigen.

 

Mijn eerste projectje met zelf wietplanten groeien ben ik mee bezig geweest afgelopen twee maanden.

Hierover zal ik een verslagje brengen.

 

Onelove.

Edited by Botanist

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welcome :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat betekent de afkorting OCD?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt gelijk sensi. Ik vergeet weleens dat internet alles weet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...