Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
ConcreteJungle..

Een Pil Te Veel Maakt Geen Crimineel

Recommended Posts

http://azarius.nl/ne...geen_crimineel/

 

Onderstaande is een gedeelte van mijn reactie wat ik heb gekopieerd heb op het nieuwsartikel wat je hierboven kunt vinden.

In het bovenstaande nieuwsartikel staat een link naar een petitie die je kunt tekenen tegen het invoeren van zulke belachelijke zinloze drugs razzia's.

Of het helpt is maar de vraag want de heren aan de top lijken vaak in een fantasiewereld te leven die een stuk onaangenamer is dan die wij soms verkiezen. Maar wie weet....

 

Ik vraag me af wat nou de werkelijke motieven zijn van het openbaar ministerie bij opstellen van zo'n zinloze drugscontrole.

De cijfers over de eventueel ontstaande last veroorzaakt door het gebruik van middelen zijn voor de maatschappij geloof ik vrij gering op zo'n festival.(overdosissen,geweld etc).

Wat zijn dan de werkelijke motieven?

Ik hoop dat het pure naieviteit is maar ik ben bang van niet....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom? Zodat er weer een nieuwitem kan komen dat er 15.000 "drugsdealers" gepakt zijn bij het feestje, waarna burgerlijk vvd stemmend nederland zich weer rot schrikt over hoe de veilige samenleving vol zit met drugs en jihadisten, zodat ze warm lopen voor de volgende privacyinperkende stasi-wetgeving van ivo & co

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

en waarom mag ik niet tegen een boom pissen.. ook zoiets

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha, dus daarom draai je altijd zo slecht amnees...

je wilt je afzetten tegen de maatschappij door in je hok te pissen tegen je eigen bomen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nieuwe bloeibooster amnees zijn ochtend urine hahahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...