Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Feminized

Een Veld Vol... :o

Recommended Posts

Hoi hoi,

Vandaag langs de autosnelweg zag ik opeens in de andere rijrichting iets wat me bekend voorkwam. Ik heb gelijk de eerste afrit genomen en ben terug gereden, langs de kant gaan staan en even uitgestapt en ja hoor. Een veld vol hennep! :dope: Ben even rond gereden en tot aan het veld geraakt.

Wat een zalige geur!!!

Nu weet ik ook wel dat in deze hennep in principe geen thc te vinden is, maar die geur jongens...echt jawdropping. :dribble: Een veld van zeker een hectare groot vol wiet!

Is dat normaal dat dat gelijk zo ruikt? Ik zag ook veel toppen op de planten. Kon daar niet meteen uitstappen wegens enkele boeren die ter plekke waren, en heb dus maar wat met mijn gsm gefrutseld om geen argwaan te wekken.

 

Ik wil morgen echt terug om foto's te gaan nemen. Dit heb ik nog nooit gezien...

 

Mocht iemand interesse hebben, ik kan jullie wel de google maps locatie doorsturen ;-)

 

x

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewone oude hennep? zitten wel wat topjes (echt alleen de topjes) aan, heb het hier ook in de tuin staan, maar ruikt (helaas) niet

Share this post


Link to post
Share on other sites

tis niet echt bijzonder...in de 3 noordelijke provincies...en flevoland....

 

http://hempflax.com/

 

das de verwerkingfabriek....

 

hemp....the green revolution !!

 

gr :dope:

Carpe

Edited by carpe_diem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik kwam eerst ook zon veld tegen.

Allemaal mannelijke planten volgens mij.

Zag er wel cool uit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd zeer cool, maar die geur is overweldigend. Rook het van in de wagen. zeer doordringend. Dacht dat enkel 'recreatieve' hemp die geur had, of is die boer met iets anders bezig? Weet iemand hier iets concreet over?

Heb echt zo'n dubbel gevoel. Ik associeer die geur echt met kwaliteitsgras en idd, die topjes zijn niet echt groot maar toch is er die twijfel of ik straks misschien een beetje ga sampelen... :rolleyes2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewone oude hennep? zitten wel wat topjes (echt alleen de topjes) aan, heb het hier ook in de tuin staan, maar ruikt (helaas) niet

 

geloof me, deze ruik je van op 20 meter afstand en is ECHT overweldigend

Share this post


Link to post
Share on other sites

Man man je hebt er niets aan het is alleen maar irritant die velden. Vreemd dat ze bij jou nog te zien zien want hier zijn ze allemaal al geoogst.

 

Ik me lekker bezig houden met hennep waar je wel wat aan hebt.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Man man je hebt er niets aan het is alleen maar irritant die velden. Vreemd dat ze bij jou nog te zien zien want hier zijn ze allemaal al geoogst.

 

Ik me lekker bezig houden met hennep waar je wel wat aan hebt.

Man man je hebt er niets aan het is alleen maar irritant die velden. Vreemd dat ze bij jou nog te zien zien want hier zijn ze allemaal al geoogst.

 

Ik me lekker bezig houden met hennep waar je wel wat aan hebt.

 

idd, ik werd zowaar week in de knieën als ik de grootte van het veld zag en nogmaals, die overmatig aanwezige vervloekte lekkere zoete geur... :|

En dan weten dat je er niets aan hebt...

Share this post


Link to post
Share on other sites

waar blijft die foto dan ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

waar blijft die foto dan ?

 

Hoi Elmo,

Ik heb mezelf maar niet meer gepijnigd en -tig kms gereden voor die foto. Blijft toch een dubbel gevoel. Was voor mij de eerste keer dat ik een hennepveld zag (en rook!), behoorlijk heftig...

Deed me een beetje denken aan die scene in de eerste aflevering van Hollands hoop... :)

Vraag me af of die boeren de verleiding kunnen weerstaan om hier en daar een rijtje qualitystuff te zaaien.

 

x

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Irritante velden staan te stuiven met al die mannelijke planten erin. Je kan er in de buurt geen plantje buiten zetten of je hebt zaden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

waar blijft die foto dan ?

In mijn Album staat wel een foto van een veldje van vorig jaar.

 

Bloeien laten ze ze niet hoor, heeft ook geen zin omdat als ze uitgegroeid zijn er natuurlijk geen vezel meer bij komt. En daar gaat het om.

 

Mercedes gebruikt het voor deurpanelen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Irritante velden staan te stuiven met al die mannelijke planten erin. Je kan er in de buurt geen plantje buiten zetten of je hebt zaden.

Juist vorig jaar had ik op een 5 kilometer afstand ook zo,n veld ,ik dacht dat word niks als zaad op mijn locatie ,dat was gelukkig niet ,maar ik denk als je er iets dichter bij zit ,dat je je planten beter kan om halen .

Share this post


Link to post
Share on other sites

op de website staat dat het teeltgebied 50 km rondom Oud Pekela is, daarbuiten is op afspraak.

Al woon je in dat gebied lijkt het mij echt een mijnenveld :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

binnen kwekers kunnen er ook last van krijgen...

 

een pollen fiter voor je inblaas is dan een MUST...

 

Gr :dope:

Carpe

 

die hennep staat ook in noord en zuidholland...en er zijn proefvelden in flevoland van universiteit Wageningen.....politie heeft er eens 1 geruimd....lol

 

zie....

 

http://educatie.ntr.nl/radio/501613/kort-nieuws/item/2540698/politieblunder-nekt-wagenings-onderzoek/

 

47000 planten geruimd......lololol !!

Edited by carpe_diem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...