Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Al Bundy

Storing In De Nacht-Tarief 'netwerkbeheerdernetwe'

Recommended Posts

Beste forum vrienden,

 

 

Ik heb gisteren een kaart van netwerkbeherder gekregen dat ze mij niet thuis hebben aangetroffen. Gelijk dag erna heb ik gebeld om zelf een afspraak te maken en te vragen waar dit over gaat. De medewerker gaf aan dat er een storing in de nacht tarief was en dat ze een draadje moesten controleren en eventueel omzetten.

 

Heeft iemand van jullie ervaring met dit? Kan het zijn dat ik de storing ben? afgelopen nachten geen oog dicht gedaan omdat ik hier niks vanaf weet. hopelijk kan iemand mij wat meer helderheid brengen

 

groetjes Al

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat als ze jou zouden verdenken van iets ,ze meteen de blauwe pet zullen bellen en die zullen dan een onderzoek starten.

In ieder geval succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vraag je buren of ze dit ook hebben gehad!

 

Verder zou ik alles verwijderen wat 'hok' gerelateerd is.

 

Dan langs laten komen

 

Beste dit te doen als het nacht bij de dames is en je afzuiging en evt verwarming op andere groep laten draaien ! Succes ermee!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je een kWh meter met 2 tarieven, dag en nacht (voorbeeld)? Zoja, controleer of de nachtstroom meter oploopt tijdens de nacht. Als dit zo is, dan is er helemaal niet aan de hand.

 

De energieleverancier stuurt namelijk een signaal op het 230V net dat een kWh meter kan inlezen, en zo omschakeld van tariefgroep.

 

En als je slechts 1 getallenreeks ziet op je kWh meter, dan heb je waarschijnlijk geen dubbeltarief abonnement (correct me if im wrong).

 

Als je kan vermijd je beter de 'Slimme' meters die automatisch je meterstand doorgeven, aangezien die realtime gelogd kunnen worden door een externe partij (man met de blauwe pet). Dus bij stroomcyclussen van 18/6 gaat het opvallen....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dankjewel voor jullie reactie,

 

@ Lemonade

 

Ik heb een oude meter met 2 schijven nacht en dag indd. ik ga het vanavond in de gaten houden

 

bedankt voor meedenken

 

gr Al

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zijjn ook aansluiting/straten waar de dag 1 fase is en de nacht een andere.

 

Je hoeft niks af te breken. Gewoon zorgen dat je meterkast "schoon" is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dankjewel voor je reactie Racker

 

Meterkast is indd schoon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...