Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

vinnividivici

16 K, 57000 E

Recommended Posts

De politie heeft ruim 16 kilo softdrugs en 57.000 euro in beslag genomen bij de eigenaar van een coffeeshop in West. De politie deed vrijdag een inval in de coffeeshop en bij de eigenaar thuis.

Tijdens de controle in de coffeeshop in Amsterdam-West trof de politie ook 667 gram softdrugs aan, terwijl slechts 500 gram is toegestaan.

 

De politie hield de 52-jarige Amsterdamse eigenaar van de zaak aan en deed huiszoeking in zijn woning. Daar werd ruim 13 kilo hennep en 2700 gram hasj aangetroffen. Tijdens de doorzoeking vond de politie ook ruim 57.000 euro.

 

De drugs en het geld zijn in beslag genomen. Een 47-jarige medebewoonster is in verband hiermee eveneens aangehouden. Beide verdachten zijn na verhoor heengezonden.

Het Parool 30-9

 

 

Handelaartje pesten? Coffeeshopje pesten? Je weet de achtergrond niet natuurlijk maar dit zal wel één of ander afrekeningetje zijn. Zal de belastingdienst te slim af zijn geweest vorig jaar, met dat soort dingetjes krijg je dat.

Paranoïde? Wie, ik? :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet handig om een stash bij je thuis te hebben als coffeeshop eigenaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ooit 57k af proberen te storten bij de bank? Helft van die briefjes worden geweigerd etc. Sta je er volgende week nog. Ik snap dat best dat je het dat gewoon thuis houdt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

laten we het verbieden, dan komt het niet meer voor, die verkoop en bezit van deze levensgevaarlijke drugs! :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook ondernemers hebben regels ...

Al zijn het de meest criminele van Nederland t geld ook voor hun.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ooit 57k af proberen te storten bij de bank? Helft van die briefjes worden geweigerd etc. Sta je er volgende week nog. Ik snap dat best dat je het dat gewoon thuis houdt.

Boven de 15k wordt het sowieso gezien als verdachte transactie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

en in belgië tegenwoordig 3000€... :thumbsdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

bonnen splitsen

 

10000 is verdacht maar 10x1000 niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In nederland worden transacties van 25 000 of meer nader bekeken.

 

Onder dat bedrag, stel men zou vanaf 10 000 gaan kijken; zouden ze het 5 voudige aan personeel nodig hebben.

 

Ook het controle aparaat heeft een kosten - baten verhouding.

 

Maargoed, daar hebben we op dit hobby forum toch helemaal niets mee te maken?!!!!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

tuurlijk wel, mijn hobby is namelijk het verzorgen van geld bomen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik dacht altijd dat als er BV10.000 euro gestort word,dat het al nader bekeken werd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet teveel op bedragen focussen.

 

http://nos.nl/artikel/570352-grote-vondst-roofkunst-munchen.html

 

Deze gast had €3500 oid bij zich in de trein en werdt wel ff door de mangel gehaald door de douane. Of ze nu voor een paar miljoen kunst vinden of een plantage doet er ff niet toe.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Dit is natuurlijk kei stom ,alles bij je eigen opslaan ,daar zoeken ze het eerste ,ik zou het wel weten .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...