Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

snuffeltje

Niet Meer Volgen Uitzetten

Recommended Posts

Niet meer volgen: het lukt me niet om via het totaal onoverzichtelijk forum instelling menu te graven!

 

ik blijf steeds mail ontvangen over een bepaald onderwerp wat ik niet wil dus wie kan me helpen

 

 

 

Als je mail notificatie wilt van reacties op dit forum, klik dan op de "volg dit topic" link, die getoond word op de topic pagina, of door de volgende link te volgen:

--------------

Je kunt het volgen van een topic op elk moment stoppen door in je control panel (instellingen) te klikken op "beheren Geabonneerde Forums" die je vindt in de tab "forums". Als je niet geabonneerd bent op een forum en je wilt geen notificatie meer, haal dan het vinkje weg bij de instelling "stuur me alle updates, gestuurd door de board administrator". Deze instelling kun je vinden in Mijn Instellingen, onder de tab Algemene Instellingen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je gaat naar de desbetreffende topic en klikt op dezelfde Knop ... "Fallow" alleen nu staat er "Unfallow" ... dit bedoel je toch

Share this post


Link to post
Share on other sites

klopt.

rechts bovenaan zit de knop voor het topic te volgen, deze moet je dan even terug uitschakelen zoals noa al zei bij het desbetreffende topic ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unfollow via de link in je mail werkt niet op de mobiele site.

Share this post


Link to post
Share on other sites

welk topic dan? die van mij, van iemand anders, krijg steeds maar mail van een ander topic ...

 

krijg bv dit, wat zet ik waar uit dan? kan geen unfollow knop vinden :dribble:

 

zweetvoet,

 

shelby heeft zojuist een nieuwe topic gepost met de titel "Stekker Tussen Evsa En Lamp" in forum "Electro Hoek".

 

---------------------------------------------------------------------- Hallo allemaal,

 

Ik heb de 600 watt set van Lumii gekocht.

De evsa koppel je dmv een 3 polige stekker aan de lampvoet.

Nu meen ik dat ik tijdens een van mijn speurtochten over het forum ergens iets gelezen heb dat ik de stekkers er tussenuit zou moeten halen en de kabel rechtstreeks op de lampvoet moet aansluiten. Is dat wel te doen bij dit systeem, of moet ik de kabels aan elkaar solderen?

 

Hieronder wat foto's van de aansluitingen van de componenten.

 

http://www.twooba.or...0929_203605.jpg

 

http://www.twooba.or...0929_203558.jpg

 

http://www.twooba.or...0929_203740.jpg

---------------------------------------------------------------------- Deze topic vind je hier:

http://www.wietforum....php?showtopic=

 

Als je mail notificatie wilt van reacties op dit forum, klik dan op de "volg dit topic" link, die getoond word op de topic pagina, of door de volgende link te volgen:

http://www.wietforum...ic&do=list&tid=

 

Niet meer volgen:

--------------

Je kunt het volgen van een topic op elk moment stoppen door in je control panel (instellingen) te klikken op "beheren Geabonneerde Forums" die je vindt in de tab "forums". Als je niet geabonneerd bent op een forum en je wilt geen notificatie meer, haal dan het vinkje weg bij de instelling "stuur me alle updates, gestuurd door de board administrator". Deze instelling kun je vinden in Mijn Instellingen, onder de tab Algemene Instellingen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

welk topic dan? die van mij, van iemand anders, krijg steeds maar mail van een ander topic ...

Ik bedoelde elk willekeurig topic waarbij ik gereageerd heb. Als je namelijk via de mobiele site een reply geeft staat standaard het vinkje 'Follow this topic?' aan.

 

Bovenstaande tekst onder 'Niet meer volgen:' staat trouwens nooit in mijn wf mailtjes.

 

Hoop dat ik een beetje duidelijk ben. Ben wat vaag nu. :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha daar ga ik ook niet meer uitkomen nu, ik wil gewoon duidelijkheid wat een prutzooi allemaal wil gewoon geen mail ontvangen de hele tijd en kan het nergens simpel uitklikken :thumbsdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke zo moelijk kan het toch niet zijn?? Gebruik je smartphone of PC/Laptop??? als PC dan:

gallery_39961_17106_26703.jpg

 

Als Phone dan: klik op "Full Version" onderaan de pagina

gallery_39961_17106_94330.png

 

Rechts boven klik je op "Fallow this Topic", je krijgt dan een pop-up waar je ook meteen "Notifications" kan instellen

gallery_39961_17106_32223.png

 

Op de zelfde manier "Unfallow" je de topic en weer een pop up die je moet bevestigen anders gebeurt er niks... Zie je de pop up niet dan heb je te ver ingezoomed

gallery_39961_17106_183189.png

 

 

Als je nou wil bepalen waar je WEL of juist NIET email van wilt ontvangen ga je naar: WF- Jouw controle paneel- Instellingen- Notification Options

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Noa,

 

bedankt voor je tijd en hulp maar

wat een gedoe! Moet ik nu mijn IPhone erbij pakken om het op te lossen? ik leg het nog een keer uit, op de een of andere manier krijg ik bij iedere post van iemand in de Electro hoek een notificatie/email met daaronder een uitleg dat als ik dit niet meer wil ontvangen ik de volgende stappen moet uitvoeren,

 

Niet meer volgen:

--------------

Je kunt het volgen van een topic op elk moment stoppen door in je control panel (instellingen) te klikken op "beheren Geabonneerde Forums" die je vindt in de tab "forums". Als je niet geabonneerd bent op een forum en je wilt geen notificatie meer, haal dan het vinkje weg bij de instelling "stuur me alle updates, gestuurd door de board administrator". Deze instelling kun je vinden in Mijn Instellingen, onder de tab Algemene Instellingen.

-----------

 

Vervolgens probeer ik dat te doen en verdwaal in het instellingen menu dat overigens in het engels is en kom ik nergens bovenstaande "vinkje"

Uberhaupt staat er nergens unfollow tenzij ik aanklik om het te volgen en daarna niet meer te volgen pfffffffff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je klikt rechtsboven op je naam

gallery_32885_13455_24713.jpg

 

Vervolgens klik je op Mijn instellingen

gallery_32885_13455_3188.jpg

 

Dan klik je op Notification Options

gallery_32885_13455_107503.jpg

Hier kun je instellen waarvoor en wanneer je een e-mail wilt ontvangen

 

Daarna klik je rechtsboven weer op je naam en vevolgens op Content / Follow

gallery_32885_13455_1494.jpg

 

Als het goed is, zie je hier een lijst met topics, waarvoor je notificaties ontvangt.

Als je op Toggle Edit Options klikt, kun je allemaal aanvinken, Stop Follow selecteren en dan op updaten klikken.

gallery_32885_13455_53544.jpg

 

Als het goed is, moet je dan van je probleem verlost zijn. ;)

 

Groeten Beaker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Beaker,

 

top dat je het zo uitgebreid met screenshot en al uitlegt, en nu komt het, zover was ik ook en alle vinkjes staan overal uit, ik volg geen enkel topic en toch, en vandaar mijn lichte frustratie, krijg ik om de zoveel dagen een mail notificatie zoals eerder boven beschreven.. rara hoe kan dit? :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik het het voor gedaan als je op PC zit en als je op iPhone zit , zo gauw je full version hebt op phone dan is het allemaal zelfde soep !!

als je dat niet snapt.....tja...... en wat beaker zegt staat onderaan mn post uitgelegd in text

Share this post


Link to post
Share on other sites

arghhhh

 

krijg ik weer een notificatie en alles staat uit!! "

Forums

"Sorry, we could not find any content you are following."

 

zweetvoet,

 

Zwemvis heeft zojuist een nieuwe topic gepost met de titel "Gezocht: Dimbare Evsa, Aansturing 0-10V" in forum "Electro Hoek".

 

---------------------------------------------------------------------- Ik zoek een dimbare EVSA die ik zelf kan aansturen met 0-10V of PWM bijvoorbeeld.

Liefst voor een 600W lamp.

Bestaat zoiets al?

Ik zat al te denken om mijn Lumatek te gaan customisen. Per slot van rekening zit daar een vierstandenschakelaar op die ik misschien kan overbruggen.

Ik heb daar nog niet naar gekeken.

:)

---------------------------------------------------------------------- Deze topic vind je hier:

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopic=

 

Als je mail notificatie wilt van reacties op dit forum, klik dan op de "volg dit topic" link, die getoond word op de topic pagina, of door de volgende link te volgen:

http://www.wietforum.nl/index.php?app=core&module=usercp&tab=forums&area=watch&watch=topic&do=list&tid=

 

Niet meer volgen:

--------------

Je kunt het volgen van een topic op elk moment stoppen door in je control panel (instellingen) te klikken op "beheren Geabonneerde Forums" die je vindt in de tab "forums". Als je niet geabonneerd bent op een forum en je wilt geen notificatie meer, haal dan het vinkje weg bij de instelling "stuur me alle updates, gestuurd door de board administrator". Deze instelling kun je vinden in Mijn Instellingen, onder de tab Algemene Instellingen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...