Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

guerilla_army

Hollands Hoop, De Serie

Recommended Posts

Net de eerste episode van de tvserie Hollands Hoop gekeken, opgenomen op het Groninger platteland. Geschreven door dezelfde schrijvers als van de serie Penoza. Ik vind het mooi gemaakt en ben benieuwd hoe het verder afloopt. Ik kan dit soort NL series altijd wel goed waarderen, het zal wel goed los gaan in de volgende afleveringen. Lekker met een jointje erbij......Hollands Hoop dus.

:spliff:

 

http://www.npo.nl/artikelen/hollands-hoop

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plaatsvervangende schaamte bij het kijken van dit. Erg slecht.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok kwa uitspraken als 2 keer per jaar oogsten en je oogst ver 3 voudigen ok.

Maar vind het net breaking bad maar dan nederlands GEWELDIG!!!

Kan nu al niet wachten op zaterdag

Heb echt gelachen om die dochter en die blonde smokende crimineel kuttenlikkertje hoe die dat zegt haha.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 keer per jaar oogsten? ik heb nog alleen de eerste aflevering gezien

lijkt me sterk, zelfs met autoflowers, tenzij je twee velden hebt

maar 2 oogsten op dezelfde akker per jaar zonder blinderen is onaannemelijk.

 

ik gaat eventjes een grote mok thee en een toeter maken , en afl 2 bekijken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb aflevering 2 gister ook gezien, dat van 2 keer per jaar oogsten is raar ja.

Maar voor de rest vind ik het wel vet hoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is een tv-serie, geen realiteit. Overigens las ik in de krant (AD) dat er alleen mannelijke planten gebruikt waren. Nu was het vast de één of andere vorm van touwhennep, maar ik zag in aflevering 2 tijdens de oogst wel degelijk (onrijpe) vrouwelijke toppen voorbij komen. Verder in elk geval de moeite waard om verder te gaan kijken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is mooi dat het aan de man gebracht word via zo'n programma!

als er over gepraat word is het positief :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

in theorie zou met sommige semi autoflowers 2 keer buiten fatsoenlijk te oogsten zijn , maar heb nou nog steeds niet de naam van die ( canadese) plant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

excuses maar een maatje van me draait wel degelijk 2-3 autoflower ronde's per zomer

 

vroeg beginnen en laat eindigen, waarom zou dit zo spectaculair zijn?

Share this post


Link to post
Share on other sites

omdat autoflowers gewoon niet opschieten in de vroege lente , althans de gewone autos die ik heb geprobeerd

 

heeft die maat van jou een kas of een kale akker?

Edited by MeneerJansen

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit gebeurt wel in buitenkast uiteraard mrjansen. ( zo'n simpel tomatenkastje)

ik ga je eerlijk zeggen dat ik ook helemaal geen fan ben(was) van autoflowers, heb ze jaren afgebroken aan iedereen, ook enkele zelf geprobeerd en allemaal dezelfde troep in mijn ogen.(paar jaar geleden)

maar deze beste heeft mijn gedachten hier toch wel wat over bijgesteld.... nu al 3 jaar op rij....

er is op gebied van autoflowers toch wel een en ander verandert lijkt mij!

dat het allemaal plantjes zijn van +- 20-30 cm is al lang verleden tijd.

hij zit altijd gemiddeld op 80g per plant, goede en herkenbare wiet ( welke soort ik ook zette, het was precies allemaal hetzelfde) dat is dus bij hem niet het geval.

 

ik zal het anders formuleren, zijn kwaliteit v/d wiet was vele malen beter dan mijn gewone reg buitensoortjes, veel sneller klaar, grote planten(+1.5m), meer opbrengst, niet verdiusteren .....

hij zet altijd cheese van rqs(geen speciale soortjes dus), hij is een echte cheese-junk :P

 

ik heb altijd net hetzelfde hier tegenover gestaan zoals jij zegt, maar dit is nu toch anders!

dit is nu het 3de jaar dat hij veel meer baat heeft en veel minder job bij zijn auto's, en ik maar zweten en travakken...

volgend jaar op geurilla zie je sensi niet meer met gewone soortjes kutten, maar met auto'tjes ;)

 

maar goed... we houden het verder on-topic :bier

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het wel interessant en hoop wel dat ook de juiste kanten van cannabis belicht worden. Niet dat dit programma het nog 'enger' maakt dan het in de ogen van sommigen al lijkt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het blijft natuurlijk een dramaserie, het is fictie. De eerste dooie is tenslotte al gevallen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat het overtrokken drama is stoort me niet zo heel erg, maar dat neppe boeren geknauw ..konden ze niet een echte fries of groninger nemen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jullie zijn nu nog positief, wacht maar als de criminaliteit nog groter word in de film.

En ons plantje gelinkt word met moord en grote criminele jongens.

pas maar op iedereen denkt zo dat we grote jongens zijn.

Media tv en al dat soort is tog maar propaganda let maar op dit hoort allemaal bij het grote plan om het nog illegaler te maken.

Voor de rest vind ik de film wel lagen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jullie zijn nu nog positief, wacht maar als de criminaliteit nog groter word in de film.

En ons plantje gelinkt word met moord en grote criminele jongens.

pas maar op iedereen denkt zo dat we grote jongens zijn.

Media tv en al dat soort is tog maar propaganda let maar op dit hoort allemaal bij het grote plan om het nog illegaler te maken.

Voor de rest vind ik de film wel lagen.

 

Ja precies dit bedoel ik. Marietje in een durp ver weg van de grote stad, die alleen maar ernstige verhalen leest in de krant over verslaafde jongeren en liquidaties, zal door dit programma wiet en medicinaal gebruik echt niet zo snel aan elkaar linken. Zo iemand gaat zich dan achter de partij van zo'n Opstelten scharen. De wetenschappelijke verhalen over CBD lezen we natuurlijk niet, want dat verkoopt immers niet zo lekker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat de invloed van zo'n serie op zowel voor- en tegenstanders nogal meevalt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit gebeurt wel in buitenkast uiteraard mrjansen. ( zo'n simpel tomatenkastje)

ik ga je eerlijk zeggen dat ik ook helemaal geen fan ben(was) van autoflowers, heb ze jaren afgebroken aan iedereen, ook enkele zelf geprobeerd en allemaal dezelfde troep in mijn ogen.(paar jaar geleden)

maar deze beste heeft mijn gedachten hier toch wel wat over bijgesteld.... nu al 3 jaar op rij....

er is op gebied van autoflowers toch wel een en ander verandert lijkt mij!

dat het allemaal plantjes zijn van +- 20-30 cm is al lang verleden tijd.

hij zit altijd gemiddeld op 80g per plant, goede en herkenbare wiet ( welke soort ik ook zette, het was precies allemaal hetzelfde) dat is dus bij hem niet het geval.

 

ik zal het anders formuleren, zijn kwaliteit v/d wiet was vele malen beter dan mijn gewone reg buitensoortjes, veel sneller klaar, grote planten(+1.5m), meer opbrengst, niet verdiusteren .....

hij zet altijd cheese van rqs(geen speciale soortjes dus), hij is een echte cheese-junk :P

 

ik heb altijd net hetzelfde hier tegenover gestaan zoals jij zegt, maar dit is nu toch anders!

dit is nu het 3de jaar dat hij veel meer baat heeft en veel minder job bij zijn auto's, en ik maar zweten en travakken...

volgend jaar op geurilla zie je sensi niet meer met gewone soortjes kutten, maar met auto'tjes ;)

 

maar goed... we houden het verder on-topic :bier

Kijk je maat heeft het ook ontdekt. Heb de zelfde ervaringen dit jaar met auto´s (Auto Mazar). Rond de 90 gram per plant en echt super kwaliteit.
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb net de vorige aflevering aangezet; Jansen kijkt nauwelijks Tv, lang leve internet..

 

valt me op dat er een overtrokken hoeveelheid truukjes gebruikt wordt om spanning tot extremen op te bouwen, tot het ongeloofwaardige aan toe

welke vrouw in een grote boerderij waar de deuren van openstaan kijkt nou niet naar haar partner als ze bijna klaar gevingerd is onder de douche

daarnaast:humor ontbreekt

flauwe hap

 

ik heb meer realiteitsgehalte in Star Trek gezien

Edited by MeneerJansen

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Jullie zijn nu nog positief, wacht maar als de criminaliteit nog groter word in de film.

En ons plantje gelinkt word met moord en grote criminele jongens.

pas maar op iedereen denkt zo dat we grote jongens zijn.

 

Marietje in een durp ver weg van de grote stad,

Zo iemand gaat zich dan achter de partij van zo'n Opstelten scharen.

 

Kijk,

Je kunt je kop wel in het zand steken, maar de grote jongens, die schuwen dus echt geen geweld, tot moord aan toe ja.

Maar juist dat is voor mij de reden geweest zelf mijn rokertje te maken.

 

En Marietje, heeft toch geen enkel idee wat Opa voor plannen/meningen heeft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja toen er de bewaking om het veldtje kwam en doden vielen was ik de nederlandse hollywood wel weer zat, de eerste aflevering was te doen, daarna was het lekker overdreven nederlands

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik beschouw het als een zwarte komedie.

 

Met in het achterhoofd het feit dat men in Nederland nooit goed is geweest in het produceren van komedies.

 

V

Share this post


Link to post
Share on other sites

bewaking op het veld... ja inderdaad ,lekker onopvallend 30 man met hoofdlamp in je veld..welke pannekoek heeft dit geschreven?

Edited by MeneerJansen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoog gtst gehalte. (Jef Alberts)

Edited by Cum Laude

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...