Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

En door gaan we!!

 

Dit keer de Blueberry Gum van g13!! 10 stuks dit maal!!

Ook deze zullen plaats gaan nemen in de smartpots, scrog of geen scrog weet ik nog niet!?

 

De embryo-dames eerst tijd gegeven om tussen wat watten de zaadhulsjes open te laten barsten, op het moment dat ze open waren gelijk in jiffy's gezet. (las nogal wat rare verhalen over het volledige kiemproces in jiffy's)

 

De jiffy's zijn ingewaterd en zachtjes uitgeknepen, dit met water van 5.8 pH. (aangezuurd met ph- groei van canna)

Vanmorgen hebben de dames betrekking genomen in hun nieuwe onderkomen voor de komende weken! De Mammoth propagator90!

gallery_41643_17271_2741023.jpg

 

Hier kunnen ze voorlopig een klein beetje genieten van de 2x75 watt T-neon. Hier worden ze op het moment ook nog vergezeld door 2 ak-47 dames (nou ja, op het moment nog meisjes) :innocent:

Deze ronde zal het restaurant voor de dames alleen de Sulfos Gold op de kaart hebben, ben zelf wel benieuwd naar deze voedingslijn, tot nu toe weinig over gelezen!

 

Tentje zelf is het 26 graden met een lv van rond de 50% (waar de ak's dus van genieten), in het propagatortje waar de BG in verblijft is het 28 graden met een lv van tegen de 80%. afzuigen van het tentje is voorlopig nog gedaan met een clipfan op de 150mm uitlaat.

 

Misschien slim om de bodem te voorzien van wat perliet of vermiculiet??? Aangezien ze nog wel ff staan hier?

 

Ik ga maar vast hopen op een beter rondje als wat nu loopt maar dat moet wel goedkomen!

 

Ff 2 foto's om in de mood te komen, al is er nog niet heel veel te zien!

 

De 2 AK-tjes

gallery_41643_17523_563530.jpg

 

Het geheel op het moment.

gallery_41643_17523_715122.jpg

 

Wish me luck!!!

 

Grtz Smell :wave:

  • Like 19

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn nieuwe tandenstoker-kwekerij loopt!!!

 

8 boven! 2 half. klopt ook wel, dit waren de zaden die als laatste open gingen, dusssss tijd voor beschuit met muisjes!!

 

temp. 27,4

lv 88.. hoge lv mede door dat ik niks afzuig in het tentje en er nog 2x2 liter potjes bijstaan waar wel wat vocht in zit

 

gallery_41643_17523_3337061.jpg

 

:wave:

Edited by smellowmellow

Share this post


Link to post
Share on other sites

We zijn ondertussen weer een paar dagen verder, 9 van de 10 doen het goed. Eentje blijft wat achter, dus miss een uitvaller. De wortels groeide ruim uit de jiffy's! Aantal 1ltr potjes gevuld met wat hydrokorrels en wat stekgrond.. Deze ff lekker verzopen met wat aangezuurd water en wortelstimulator en ff 2 dagen laten staan.Vandaag even een kleine verhuizing dus..

 

De jiffy's nog op de aarde, zakken nog een cm of 4!! :innocent:

gallery_41643_17523_237705.jpg

 

En dan natuurlijk ook nog de 2 ak's die als logees beschouwd kunnen worden!!

gallery_41643_17523_200998.jpg

 

Tjsa, kleine plantjes, klein verhaal.. Ondertussen ook al bezig met ronde nummer 4 voorbereiden!!! :shifty: (ja ik loop op de zaken vooruit!) Het gaat in ieder geval iets worden met veel water,lucht, kogelkranen en pijp!! :likken: :rolleyes2:

 

Grtz Smell! :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes deze ronde.

 

Gr,

 

Worm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx worm.. gaat goedkomen... rondje #3... rondje #4 word lekker knoeien met water.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ga je allemaal in elkaar knutselen Smellow?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plee is kapot! Moeten ff wat nieuwe leidingen in!! :P Krijg je ervan als je al je oude aarde erdoor wilt spoelen.. :P

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aangezien de dames in de grote tent ineens vaag gaan doen maar ff met wat anders bezig...

 

gallery_41643_17523_3315866.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naast het bouwverslagje van de DWC kan ik mijn peuterspeelzaal hier ook niet vergeten natuurlijk. We zijn nu 12 dagen verder.. Het achterlopertje begint sinds gister met en inhaalslag!!

 

Temperatuur 28,5graad

LV 87%

 

Eerst de 2 proefkonijnen van het tentje.

gallery_41643_17523_3612193.jpg

 

Dan de 10 nieuwe dames die over een week of wat hun nieuwe huisje in mogen.

gallery_41643_17523_3146234.jpg

 

Mooie gezonde witte wortels!

gallery_41643_17523_2623106.jpg

 

Grow my litlle sluts!! :evil:

Edited by smellowmellow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 13 18/6 ondertussen alweer!

 

Euuuhhhhh volgens mij word het tijd om ze iets groter te zetten!!! Ff snel gs geweest met dit schijtweer! Jammer dat ik geen overdekte fiets heb... Potjes in een tas, zak aarde op mijn nek!!!

 

Die gaan best!!

gallery_41643_17523_752111.jpg

 

Beter laat dan nooit!

gallery_41643_17523_827890.jpg

 

Vol is in dit geval nog niet vol!

gallery_41643_17523_740251.jpg

 

Lekker ingewaterd met een klein beetje rhizo. Hier moeten ze het mee doen tot het bloeihokje vrijkomt!

 

Grtz Smell

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou het echt niet weten!!! hahahah

 

Maar zeker ideaal tentje!! klimaat is ook ideaal te houden voor stekken en zaailingen!! Kwam vanmiddag al thuis met een LV van 92% in het tentje!! (tent is ook volledig dicht en zuig niks af, hangt alleen een clip-fannetje in)

 

Het is wel dat als je er veel in wilt zetten dat je wel gebonden bent aan wat kleinere potten, die van mij staan nu in 3,6 ltr potten die ook weer wat hoger zijn dan normaal... Ik had liever 2 litertjes ofzo gehad, maar die waren er op dat moment niet en ik moest echt overpotten!!

 

Over opbrengers gesproken, ik heb van een engeltje gehoord dat bubblegum veel opbrengt... :innocent:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga er een stuk of 20 à 25 max zetten misschien wel minder en dan grotere potten.

Ik ga je in de gaten houden, althans je kweekverslag, misschien zet ik hetzelfde soortje

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

20 van 3 liter krijg je wel in dat tentje! Nog ff 3 weekjes wachten ongeveer, dan komt het bloeihok vrij, dan boenen en weer knallen!! Krijgen ze daar nog ff de tijd onder de 400MH om voor te groeien. En denk dat ik ze dit keer gewoon laat gaan afgezien van wat knakken en buigen... (al speelt een V-scrog wel in mijn hoofd)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lees net dat dit soortje 5 à 6 weken bloeit, klopt dat wel. Erg kort in mijn idee.

Met je voorgroeitent is dat dan wel een lekker aantal oogsten per jaar.

Helaas moet ik nog wat langer, vindt het soortje wat ik nu heb staan ook een erg mooie dus twijfel twijfel keuzes keuzes.

Kan nog ff in dubio blijven en vooral jou verslag in de gaten houden

Share this post


Link to post
Share on other sites

5-6 weken ga ik zowiezo niet vanuit, zal eerder 7 weken zijn als het niet meer is. Zou wel ideaal zijn als het echt maar 6 weken is en ze ook nog lekker dik worden! Weer een extra soortje op tafel hier met een feestje! Naast de nu dik gecurede damnesia en de ak!

Ook nog 50 amnesia haze zaden liggen, die moet ik ook nog maaar eens draaien, miss nog maar een tentje erbij! :P

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt de smaak te pakken, whahahaha mooi hoor, maar niet teveel willen het moet wel controleerbaar zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zak aarde in je nek op de fiets, daar wil ik een foto van zien hahaha :P

 

Succes met je kweek!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...