Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
criticalwidow

Wormen

Recommended Posts

Hallo Forumjunkies,

 

 

Ik heb een vraag wat betreft wormen bij een biokweek. Ik weet dat ze nuttig zijn maar ik lees vaak dat je beter wormen kan gebruiken vanuit een eigen kweek. Ik kweek natuurlijk geen eigen wormen en ben te besodemieterd om met een scheppie en een emmer naar het park te lopen om effe 37 wormen op te graven :rolleyes:

 

Nu kan ik ze gewoon bij een hengelsport winkel kopen maar ik vraag me af of deze wormen wel goed zijn voor mijn biokweekje ik meen ergens gelezen te hebben dat ze juist bij deze winkels genetisch gemanipuleerd zijn en niet geschikt zijn voor je kweekje...

 

Iemand???

Edited by criticalwidow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doen, en neem die hele dikke maar. 10 stuks op 11l. Wormen genetisch manipuleren??? weet je wat dat kost :innocent:

ik zag net dat je met een grote smart-pot werkt, doe maar 5 potjes wormen

je weet toch dat dit een heel goedkoop alarm is, als ze uit je pot gekropen komen met zen allen, niet 1 avontuurlijke

die heb je altijd. Dan is er iets grondig mis :whistle:

Edited by blackbut
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zijn compost wormen in de handel en worden zo thuis gestuurd in een zakje.

Bij mij zijn ze nog nooit uit de pot gekropen.

Maar heb ook wel eens gelezen dat de soort wormen van de hengelsport niet geschikt zijn omdat de mest niet echt geschikt is voor ons plantje.

maar genetisch gemanipuleerd nooit van gehoord maar zal me niks verbazen.

Groetjes BUZZ

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien heb ik me verkeken op genetisch gemanipuleerd mensen.... Ik ben tegenwoordig ook met gezonde voeding bezig dus vandaar dat woord <_<

 

Maar inderdaad BUZZ die poep is niet bio en dat bedoelde ik eigenlijk. En idd het zou mij ook niks verbazen dat er genetisch gemanipuleerde wormen in omloop zijn :thumbsdown:

 

Ik heb gewoon nu wat wormenmest er doorheen geflikkerd dus ik heb de stront wel alvast van de women.... Waar ken ik eventueel de women bestellen? LINK??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zijn ze bij mij zat er elke ronde een laag van wormenmest op de bodem van me potten.

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...