Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
wietisgezond

Hallo Ik Ben Wietisgezond

Recommended Posts

Moggel.

Ik ben wietisgezond. Ik ben een jong volwassen gast. Graag zou ik hier een groot verhaal over mijzelf schrijven, maar aangezien er nog een taboe heerst over ons wietje doe ik dat toch maar niet. Ik heb bijna al mijn kennis opgedaan van dit forum, en het leek mij ook leuk om zelf ook een kweekverslagje bij te houden en met jullie te delen. Van het kweken en erover lezen heb ik veel geleerd, en niet alleen over wiet. Zo ben ik bijvoorbeeld de gene die voortaan in het tuincentrum mijn moeder laat zien wat er gekocht moet worden voor de rozen, en wat voor de andere bloemen en planten.

Eigenlijk is een plant een soort van tamagotchi. En vooral de cannabis plant, want je kan er zoveel mee doen.

Hopelijk wordt binnenkort de marijuana algemeen geaccepteerd, en kan iedereen plezier hebben in het kweken.

Dus people, ik spreek jullie nog wel op het forum! En denk ook een beetje aan je gezondheid.

Met vriendelijke groetjes,

wietisgezond.

 

(Ik krijg mijn avatar niet veranderd. ''Failed to set a new photo.'')

Edited by wietisgezond

Share this post


Link to post
Share on other sites

:welcome:

 

Eigenlijk is een plant een soort van tamagotchi. En vooral de cannabis plant, want je kan er zoveel mee doen.

 

Waar gaat het nou heen met de wereld? :lol:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

pas op met die marijuana, dat is gevaarlijk spul (bron: reefer madness) :rtfm:

 

 

gewoon wietje roken, veel gezonder :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom! Door een verslag te maken leer je veel en kom je soms tot andere inzichten.... En meelezers profiteren daar ook weer van.... ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...