Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
obiwan

Goede Coffeeshop In Enschede Gezocht

Recommended Posts

Voor mijn slaapprobleem zoek ik een goede coffeeshop in Enschede om wiet te halen en er thee van te zetten. Wat is een goede en betrouwbare coffeeshop in enschede?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou hier heengaan.

 

Coffeeshop jemig de pemig.

 

Adresgegevens:

Bornerbroeksestraat 28B

7607 KG

Almelo

 

Ik heb een paar maanden terug meerdere shops daar hun wiet bekeken en dit was de enige die a klasse wiet verkochten.

 

En ja, ik ben kieskeurig maar die andere verkochten bagger die je niet wilde roken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga in Enschede meestal naar Cafe Mix, de Silver Haze daar is de wat duurdere wiet erg goed, soms heb je geluk en is het echt 10/10 perfect maar soms heb je net een andere oogst en heb je een mooie 8/10. Wel voor de hoofdprijs van 12 euro per gram elke keer, voorverpakte zakjes maar ik heb het elke keer nagewogen en elke keer exact 0,99 of 1,00 gram.

Heb wel het idee dat de verschillende soortjes K2/WW/etc voor dezelfde prijs per gram allemaal hetzelfde zijn met een ander naampje...

 

Ik zal deze of volgende week eens naar die in Almelo gaan, bedankt voor de tip Predator.

Edited by MarkZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je moet niet naar jemig gaan

zakjes zijn voorverpakt en troep wiet voor een dure prijs (minimaal 10,-)

 

Wel een chille shop om te blowen met maten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kun je nagaan hoe snel dat soort dingen dus veranderen....

 

Paar maanden geleden hadden hun hele mooie wietjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jemig hoor ik alleen maar slechte dingen over.. van lui uit almelo en omsterken.

enschede is the mix idd wel prima en sharom, tegen over smartshop smokey's vind ik toch wel de beste. prijs kwaliteit verhouding was daar altijd prima.

en anders in hengelo naar rokade gaan, altyd goed!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...