Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Alchemistic

Een Beetje Laat....

Recommended Posts

Hallo ! ben nu een tijdje op het forum en vind dat het tijd is mezelf ff voor te stellen.. dus bij deze !

 

ik ben 28 jaar en woon in omg. rotterdam

 

op mijn 13e rookte ik mijn eerste jointje en sinds dien was het iedere dag raak... uren wachten bij de shop voor een paar voorgedraaide (waar je dan ook nog eens een paar dagen mee deed) mijn vader rookte al jointjes toen ik klein was en de geur was voor mij dan ook iets vertrouwds..

 

op mijn 15e kreeg ik 2 kweek lampjes en begon vol enthousiast met het groeien van mijn eerste plantjes.. totdat ik halverwege mijn kweekje thuis kwam en mij werd verteld dat de lampen bij het grofvuil lagen omdat mijn pa bang was geworden voor brand gevaar.. (zover ik me kan herinneren is het niet veel geworden met die plantjes)

 

ik ging vrij vroeg het huis uit en woonde gekraakt.. ruimte in overvloed .. zo begon ik met een maatje mijn eerste hps kweekje ik 400 watt hij zijn 600 watt lampje er boven, waren niet echt grote kweekjes denk stuk of 20 plantjes... we hadden geen flauw idee waar we mee bezig waren en de hokjes waren veel te warm en we hadden geen fatsoenlijke afzuiging.. echt veel is er ook nooit van af gekomen ik schat een onsje of misschien net iets meer... (maar we waren lekker bezig)

 

sinds dien ook regelmatig buiten kweekjes gedaan (denk stuk of 6 keer) maar met weinig kennis en weinig theorie....

 

inmiddels rook ik zelf geen wiet meer omdat ik er niet meer tegen kan.. maar ik blijf het leuk vinden om er mee bezig te zijn..

 

vorig jaar bij een gs beland opzoek naar zaadjes als kado voor een maat.. ze hadden geen zaadjes maar wel stekkies (voorgaande keren was ook altijd met stekkies) en een mooi starters kitje erbij genomen met voeding.. het ging redelijk maar nog niet optimaal...

 

dit jaar voor het eerst zaadjes gehaald, dit forum gevonden me vollop in de boeken gedoken en er is me een al een hoop duidelijk geworden !! (jullie allemaal bedankt !) maar er valt ook nog een heeleee hoop te leren !

 

ik raak vaak snel uitgekeken op hobbys (electra, kruiden, geneeskrachtige plantjes, paddo's kweken, zelf parfum maken, salamanders enz enz zijn er een paar die ik al heb versleten) maar op de een of andere manier blijft wiet en het kweken er van me boeien.. dus wie weet hou ik het in deze hobby langer vol...

 

Dat was ff iin het kort... hebben jullie vragen of wil je babbelen jullie mogen mij altijd pmen

 

Groet alch !

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha oke.. lekker op tijd . Alsnog welkom :P

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha ik denk dat wiet kweken ook wat meer oplevert dan die andere hobby's :P

succes bro maarre wat ga je nu precies neerzetten?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben nu met meerdere projectjes bezig, zo heb ik buiten plantjes staan en heb een micro hokje gebouw.. binnenkort komt mijn eerste tentje en ga ik een buitenplantje binnen afbloeien... waar het verder allemaal heen gaat weet ik nog niet.. dat zal je wel zien in mijn kweekverslagjes :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...