Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

dilago

10 X Amnesia Haze Onder 600 Watt

Recommended Posts

Tijd voor een nieuwe ronde en nieuwe kansen. Ook ik waag me maar eens aan de Amnesia Haze. Dit wordt mijn eerste kweek in een hok i.p.v. een tent. De afmetingen zijn 2m x 1,5m x 1,4m met een ietwat schuin aflopend dak.

 

gallery_6495_17510_11621.jpg

 

gallery_6495_17510_71194.jpg

 

gallery_6495_17510_33858.jpg

De wanden wit ik de volgende ronde wel.

 

De hardware:

 

600 watt EVSA

500 m3 afzuiger

150 m3 actieve inblaas

10 x 18 literpotten

selfmade transistor based fancontroller (muisstil en zeer degelijk)

 

De software:

 

10 x Amnesia Haze RQS

4 x 50 liter All Mix van Biobizz

10 x 18 literpotten

als voeding gebruik ik de lijn van Biobizz (weer geen tabs van Sannie, helaas geen geld meer voor)

 

gallery_6495_17510_30335.jpg

Dit lijkt me een uitstekende grond i.c.m. de voedingslijn die ik gebruik.

Edited by dilago
  • Like 11

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou succes!

ben jij altijd al content geweest van RQS?

groeten en veel succes!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot nu toe ben ik zeer tevreden met RQS.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou toch even iets van zwart wit folie er tegen aan nieten, kost niet veel geld en tijd en geeft je wat meer lichtopbrengst zeg maar.

 

Ik ben benieuwd hoe die amneesjes van RQS er uit zien.

Succes deze ronde weer!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik niet er morgen wel even wat tegenaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank u dame en heren!

 

Ik heb zwart-wit folie aan de muren bevestigd met punaises en de potten gevuld met All Mix. Deze heb ik alle 10 ongeveer een liter lauw water gegeven zodat het bodemleven de komende 36 uur op gang kan komen. Morgen haal ik de zaadjes welke niet op voorraad waren en die plant ik dan 's avonds.

 

Het klimaat heb ik al even getest en met de lamp aan kan ik het 22 graden krijgen. Met de lamp uit was het tussen de 18 en de 20.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even wat foto's. Ik heb maar 2 hoeken waar ik zwart-wit folie kan bevestigen, doch zal het altijd helpen.

 

gallery_6495_17510_33855.jpg

gallery_6495_17510_22297.jpg

gallery_6495_17510_45322.jpg

gallery_6495_17510_13301.jpg

De selfmade fan controller op transformatorbasis, de afzuiging en een kachelpijp die gelukkig niet in gebruik is.

Edited by dilago
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De petten zijn net geweest en nu weer meteen knallen haha.

 

Ik heb in het verleden ook wel eens RQ Amnees gehad. Ik was er niet over te spreken en was naar mijn idee een heel ander soort dan een Amnesia.

 

Raar maar stond echt Amnesia Haze op.. Was zelfs helemaal niet te roken.. De gold neville en de haze misten die er naast stonden wel. :P

Ben benieuwd wat ze jou hebben gegeven en wat je er van maakt. :lol: :wave:

 

Gr, Cum Laude.

Edited by Cum Laude
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De petten zijn net geweest en nu weer meteen knallen haha.

Op deze locatie zijn ze nooit geweest. ;)

Ik heb in het verleden ook wel eens RQ Amnees gehad. Ik was er niet over te spreken en was naar mijn idee een heel ander soort dan een Amnesia.

 

Raar maar stond echt Amnesia Haze op.. Was zelfs helemaal niet te roken.. De gold neville en de haze misten die er naast stonden wel. :P

Ben benieuwd wat ze jou hebben gegeven en wat je er van maakt. :lol: :wave:

 

Gr, Cum Laude.

Dit baart me ernstig zorgen. Waar kan ik beter terecht voor Amnesia Haze?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou het je een paar dagen terug nog zeggen om eventueel andere te pakken als de mogelijkheid er was maar ben het vergeten en iedereen is vrij om te doen wat ze willen uiteraard.. Maar als je toch nieuwe wilt hebben dan zou je die Soma moeten pakken dat is de core of je pakt de kortere versies van Hypro (zijn volgens mij ook van soma maar geselecteerd).

 

Maar 1 van die heb je zeker beet. Alle 2 zo ook mooi zijn maar is wel prijzig vooral die Soma.. :)

 

Anders werken met stekken maar uit zaden opkweken is het natuurlijk het mooist omdat er veel verschillende pheno types zijn die je later weer kunt houden als moeder bv die niemand heeft.

Edited by Cum Laude
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben blij dat je me hebt gewaarschuwd en heb derhalve besloten dat ik de Amnees ga kweken uit stekken. Dat RQS zaad moest besteld worden door de growshop en dat zou ik morgen of overmorgen halen. Nu ik dit weet zal ik kijken of ik het kan ruilen voor een andere soort die ik dan later wel zet. Welke soorten zijn wel goed van RQS?

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi dat je nog op tijd bent. Ik dacht dat je ze al had gekocht. :popcorn:

Verder heb ik zelf geen ervaring met andere soorten van die RQS lijn.

Edited by Cum Laude

Share this post


Link to post
Share on other sites

Technisch gezien heb ik ze gekocht, maar ze waren niet op voorraad en ik heb ze nog niet betaald. Lijkt mij dat ik er nog onderuit kan. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hy-pro heet nu superstrains. Best prijzig, een tientje per zaadje. Wel goed spul. Dit is voor fem zaden, die regulars wil je eigenlijk hebben maar zijn 640e voor 3 zaden, grappenmakers.

 

Soma is ook wel lekker maar die duren een paar weken langer dan de superstrains. En bestellen bij soma ben je ook weer een half jaar verder voor je je handel in huis hebt.

 

Ik zou gaan voor de amnesia van underground seed collective, bij sannie in de shop te verkrijgen. Stekken halen brengt een hoop problemen mee die je niet in je nieuwe hok wilt hebben.

 

greets Tita

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij ging het goed en is een erg goed rokertje, zie mijn topic....

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Tita, ja stekken kunnen voor problemen zorgen maar ik weet dat deze goed zijn.

 

@ Grondlegger, dat stelt me wel enigszins gerust maar ik ga toch voor de stekken.

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb even contact gehad met de Kweekshop omtrent mijn zorg over de Amnesia Haze van RQS en mocht gelukkig een andere soort kiezen. Dit verslag wordt derhalve een Amnesia Haze stekkenkweek. Welk zaad ik ga kopen zal ik me even in verdiepen, maar dat wordt een andere soort voor een ander verslag.

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

RQS heeft nu aanbiedingen tot 40% korting.

Ik ga voor de Kali Dog een oldskool knaller.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga voor de volgende ronde voor een commerciële soort die gauw klaar is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...