Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
L3dnov

Wietpizza Op Bestelling

Recommended Posts

Hier het antwoord van Ivo, zoals te vinden in het PDFje gelinkt in het topic over het Eerste Kamer verslag:

 

 

Ik vind ook dat we in een internationale context moeten kijken. We sluiten de ogen natuurlijk niet, bijvoorbeeld voor wat er in Colorado gebeurt. Ik kom daar wel eens, maar dan om andere redenen. Ik houd van raften. Washington is weer iets anders, maar in dat Washington ben ik de laatste tijd niet geweest. Het gaat mij natuurlijk om wat de federale regering vindt. Dat is belangrijk.

 

Hij houdt dus van raften. Ik vind dat wij een boot moeten doneren, maar dan 1 zonder bodem.

 

En voor de rest heeft deze meneer op iedere vraag een antwoord, want als de federale regering het wel zou toestaan, dan mag het weer niet van de VN. Altijd wel een ander die je de schuld kan geven van het gevoerde beleid. Is lekker makkelijk. Wie ik? Aansprakelijk? Nee joh! Ga weg man!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

komt ie daar echt? of "heeft ie zich dat laten vertellen" door een van zijn "anonieme bronnen" dat lijkt mij aannemelijker..

 

de UN heeft helemaal geen trek om onze drugswetten te bepalen, daar zijn ze niet voor en voor medische en gezondheidsredenen mag een lidstaat prima zijn autonome macht gebruiken om dit te regelen, dat vermeld ivo er nooit bij

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan geeft ie toch de schuld aan de EU. En (zoals in dat PDFje te lezen valt) meneer claimt dat er druk is van zijn ambtgenoten over de grens omdat zij niet naar 'ons' nivo willen en wij eigenlijk juist datgene moeten doen dat zij doen. Da's leuk bedacht, maar dan negeer je volledig de discussie die er gaande is in die landen.

 

Een groot omhulsel gevuld met lucht. Hij is gewoon een raft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En negeer je de realiteit, want "die landen die om strenger beleid eisen" zitten zelfs gewoon op hun dooie gemakje te legaliseren nu vadertje usa niet meer hier kijkt, maar nederland wil natuurlijk het braafste jongetje thuis zijn en zal zich aan "de regels" blijven houden ook al komt vadertje usa nooit meer thuis...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...