Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Swap

Wintertijden En Nieuwe Tent

Recommended Posts

Goedemiddag,

 

Ik heb wat vragen omtrek de wintertijd en over een nieuwe tent die ik wil kopen en hierbij een filter etc.

 

Mijn eerste vraag is of het kweken stopt in de winter of laten jullie dat doorgaan? Vanwege de kou soms dat het misschien rond de 10 graden zal zijn (in huis). Is dit erg of word alleen de opbrengst minder? Of hoe pakken jullie dit aan?

 

De tweede vraag is het volgende.

Ik heb deze tent in ogen: De tent

Of iets in de richting. Maar de vraag hierbij is kan hierop ook een luchtfilter worden aangesloten?

Ik heb namelijk geen idee hoe groot deze dingen zijn.

 

En stel dat dit mogelijk is heeft iemand een linkje van een soort, bijv aftuiging met bijpassende filter.

 

En wanneer dit aangesloten is ruik je dan echt niks meer of is het dan gewoon geminimaliseerd?

Share this post


Link to post
Share on other sites

1e vraag, doorgaan in winter, kacheltje erbij ofzo zou ideaal zijn, plus je hebt het voordeel dat het niet snel te warm word in de tent.

zo niet, met 10graden word alleen de opbrengst minder, heb zelf ook eens in de winter zonder kachel (temp tot 2/3graden ofzo) getest, ging goed maar minder grammen.

 

Tent is heel simpel, je hebt een tent met een aantal gaten, in de tent zit een filter > die gaat met een slang naar buiten naar een afzuiger > afzuiger zuigt het eruit.

Voor leuke huis tuin keuken filmpjes uit Murica kun je ook altijd op yotube kijken, hier onder een linkje dan heb je een beeld erbij!

 

http://www.youtube.com/watch?v=Im4tf4zCe-A

 

JohnnyHaze

 

Oja, die afzuiging op dat filmpje is wel erg klein, lijkt wel voor LED ofzo? die van jou is de helft zo groot , afh. van wattage/lamp;)

Edited by JohnnyHaze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga nou zelf mijn eerste winter in... maareh.. .how the fuck word het 10 graden in huis? als dat zo is wel lekker beetje bijverwarmen... filters zijn btw speciaal om de geur tegen te gaan... deze zijn in diversen maten verkrijgbaar.. 500m³ filter is te doen in dit tentje. maar overkill is altijd mooi meegenomen!! misschien zoiets?

 

Grtz Smell

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kweek nu op spaarlampen, van plug and grow dus daar komt bijna geen warmte vanaf.

 

Maakt dit een verschil war voorn afzuiging je moet hebben?

Share this post


Link to post
Share on other sites

je hebt wel wat minder warmte om af te voeren.... maar houd ook rekening met de toekomst... stel dat je er ooit bv een 400 of 600 in wilt hangen.. :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

In de winter zijn de betere resultaten over het algemeen.

Het is makkelijker iets bij te verwarmen dan af te koelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga denk ik meteen sparen voor zon goede afzuiging. Want dan heb je t kwalitatief tenminste goed voor mekaar.

 

Plus als je 400 watt hos wilt waar kan je dit kopen? of doe je dit in een armatuur van 600watt? want kan nergens een armatuur vinden van 400watt? En stel dat t in een 600watt moet, verbruik je dan 400 of 600 watt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een 400 watt gebruikt dus ook 400 watt... (plus vsa) Een 600 watt.............Ach je snapt het verhaal.. :) Je hebt er best mooie setjes voor.. 400 en 600 is meestal dezelfde armatuur..

 

Grtz Smell

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik snap hem. Ik dacht misschien gebruikt het armatuur 600 watt en met een 400 watt zend die alleen 400 uit.

 

Ik zag ook een armatuur van 120 euro maar das alleen 400 watt. Miss iets voor mij. Maar dat duurt denk ik nog ff. Moet eerst nog geld vinden voor me tentje haha. Maar met stapjes is het veel leerzamer en leuker dan alles meteen kunnen kopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gvd. Dat wil ik ook wel. . Geld vinden... moet er nou te hard voor werken.. dimbare vsa van 600 kan je ook nog dimmen naar 300. Wat ik wel geleerd heb is hoe belangrijk een reflector is..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...