Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
FrostyNugs

Blumat Flessen Adapter?

Recommended Posts

Iemand ervaring met de Blumat flessen adapter? laat het me weten! :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha meen je nie! moet je een keer proberen ik ben benieuwd :) of ken je een foto'tje maken van hoe groot dat dat ding ongeveer is met een peukje ernaast ofzo :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De reden dat ik ze niet heb gebruikt is dat ik ze voor mijn buitenplanten wilde gebruiken, ik kan daar niet dagelijks water geven/kijken... maar de speciekuipen hebben genoeg buffer om het een week uit te houden...

nog een reden is dat als je er water met voeding in stopt er grote kans is op algen ontwikkeling en het aarde stukje (waar het water door gaat in de adapter) verstopt raakt..

 

gallery_41284_17312_418694.jpgheb ook het "beginners setje" besteld wat door middel van een membraam en watervat werkt, maar om dezelfde reden niet gebruikt... het verschil tussen de kleine en de grote is dat de grote 0,3 liter water per 24 uur door laat en de kleine 0,2 liter per 24 uur...

 

als je wilt kan ik ook wel foto maken van het setje

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dankje wel man! gelijk duidelijk ik zat ook even na te denken (voor de verandering :P ) maar je hebt gelijk dan staan de flessen ook in het licht dus dan heb je ook een snel algen ontwikkeling :withstupid: Dus dat feest gaat niet door maar alsnog bedankt voor de info!

:spliff:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn ervaring met blumat is dat je er niet van op aan kan.. je gaat dagelijks controleren afstellen etc, kan je ze net zogoed met de hand water geven!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

blumat is waardeloos,

heb waterpomp erop gezet en de druppelaars vol open

zo houd ik tenminste controle

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...